Πέμπτη, Νοεμβρίου 16, 2006

Πάρτε αποφάσεις!!!

Πάρτε αποφάσεις ρεεεε!
Που έλεγε κι ένας φίλος μου.
mamba καταλαβαίνεις τι εννοώ, ε; Ε;

Ας αφήσουμε πίσω λοιπόν τις άσχημες μέρες!
Ας αρχίσουμε ξανά να σκεφτόμαστε αισιόδοξα! Φόβοι, διλήμματα, εξαφανιστείτε!
Θετική ενέργεια! Όλο και κάτι θα αρχίσει να δουλεύει!

Κάτι μου λέει ότι οι δουλειές θα πάνε καλά!
Λοιπόν, αποφάσεις!
Λέω να κάνουμε πράγματα για τον εαυτό μας!
Τι λέτε;
Να αρχίσουμε με ένα γυμναστήριο; Ή με χορό; Δεν ακούγεται καθόλου άσχημο!
Ίσως και μια δεύτερη ξένη γλώσσα, έτσι για την πάρτη μας!
Χμμμ… Γαλλικά, σίγουρα γαλλικά!
Μήπως να κάνω και κανένα σεμινάριο φωτογραφίας;
Ή μήπως μαθήματα ζωγραφικής που πάντα ήθελα;
(στον κόσμο μας, υπάρχει ένα χαρούμενο κοριτσάκι!)

Τελευταία βλέπω γύρω μου πολλούς ανθρώπους, που δεν είναι ευχαριστημένοι με τη ζωή τους. Πάντα πίστευα ότι στο χέρι μας είναι να αλλάξουμε τα πράγματα, αρκεί να βοηθούσαν και λίγο οι συγκυρίες. Δε λέω ότι εγώ είμαι δυνατή, αντιθέτως..
Έχω όμως κάτι πολύ πολύ όμορφο!
Την ικανότητα, κάθε πρωί (σχεδόν) που ξυπνάω, να σκέφτομαι αισιόδοξα!

Ας πάρουμε τη ζωή μας στα χέρια μας.
Μωρό μου, μην κατσουφιάζεις…
Θα κάνουμε τα πράγματα να πάνε καλά!
 
posted by cindaki at 2:56 μ.μ., |

23 Comments:

Εγώ τις δικές μου τις πήρα.
Ο καθένας με τη σειρά του, λοιπόν...
Προτείνω σεμινάρια γκουρμέ μαγειρικής ή οινογνωσίας και καμιά εκδρομούλα - βοηθά εγγυημένα! Καλημέρα!
Μ'αρέσει αυτή η αισιοδοξία!Εγώ,προσπαθώ ν'ανακτήσω τη δική μου..ξεκινώντας μ'ένα χαμόγελο;)
Zωγραφική και γαλλικά!! οπωσδήποτε!
Περιμένω έργα σου!:))

xxxxx

(+φωτογραφία..ααντε και χορό αν προλαβαίνεις:Ρ)
τη θετική ενέργεια
απόψε καταπίνω
και φτύνω τα κουκούτσια της
στον κερατά το Νίνο....

που νόμιζε πως δε μπορώ
απόφαση να πάρω
να προχωρήσω στη ζωή
κι ας με φωνάζουν σπάρο....

Ε,λοιπόν Sofi εγώ το βρήκα,θα ασχοληθώ με την ποίηση...
Βρε μήπως να κάνουμε μια συλλογή όλοι μαζί μπας και σωθούμε???
εγω παντως συνεχιζω τις σπουδες μου ακαθεκτη,εχω κι ενα εξτρα κινητρο αυτο το εξαμηνο,ειναι ΚΟΥΚΛΟΣ ο καθηγητης στο ενα εργαστηριο,χαχαχα!Κατα το Φεβρουαριο μαλιστα,λεω να γραφτω και στο Θερβαντες να παρω και το ρημαδοπτυχιο στα ισπανικα,αχρειαστο να ειναι.Το Μάιο θα φτιαξω και το περιβοητο γλυκο τριανταφυλλο,οσο για τα Χριστουγεννα που μου στερησαν τον υπνο τις προαλλες,οοοοοχι,δεν θα τ'άφησω να με ριξουν αλλο!
jason, ελπίζω να τις τηρήσεις!

attalanti, σεμινάρια μαγειρικής, ε; Δεν το είχα σκεφτεί!

evelina καλά κάνεις, από κάπου πρέπει να ξεκινήσεις...
Τι καλύτερο από ένα χαμόγελο;
Φιλιά!

exilio, μ' αρέσει που συμφωνούμε!!!

maika συλλογή μαζί σου κι ότι να' ναι!
Η επιτυχία θα ναι σίγουρη!!!

εύα με τέτοιο κίνητρο, έρχομαι κι εγώ!!!
Αισιόδοξο, χαρούμενο και ωραίο post! Να κάνουμε κάτι καινούριο, κάτι για τον εαυτό μας!

Γιατί το βασικότερο είναι να είμαστε καλά και να το βγάζουμε και στους γύρω μας.

Κι αν δε θέλουν καποιοι να ξεκινήσουν κάτι καινούριο, ας δουν ότι έχουν με ένα νέο μάτι, μια άλλη οπτική! Μπορεί εκεί σε μια σκοτεινή γωνιά να τους περιμένει μια σπάνια ομορφία!

Εγώ πάντως αυτό διάλεξα να κάνω πρόσφατα και δε το μετάνοιωσα!
προτείνω να κάνεις οτιδήποτε κάποτε για χ, ψ λόγους ανέβαλες ή απλά δεν τολμούσες να κάνεις (bungee jumping κανείς?) ελα σοβαρά τώρα, το πιο όμορφο πραγμα που μπορείς να χαρήσεις στον εαυτό σου είναι μια καλημέρα και ενα "Δόξα τω Θεω ξημέρωσε μια ακόμη μέρα για μένα, όλα είναι δυνατά να τα κάνω αρκεί να θέλω και να βρω τον τρόπο"...ξεκίνα με κάτι παράτολμο, πες σε έναν αγνωστο καλημέρα, τόλμα και θα δεις!
Ψάχνω συνεταίρους για να αλλάξουμε τον κόσμο.

Εσύ μου φαίνεσαι πολύ καλή...
Είσαι μέσα;
Αποφάσεις, αποφάσεις.. και να τις αφήνουμε..κάποια στιγμή θα πρέπει να τις πάρουμε, οπότε τι καλύτερο από το ΤΩΡΑ?!
Φέτος ξεκίνησα ισπανικά και δεν το μετάνιωσα.. Να κάνεις ό,τι σου αρέσει περισσότερο' ζωγραφική/ φωτογραφία, το σίγουρο είναι πως θα είναι δημιουργικό! Χορό κι εγώ θέλω να κάνω σε κάποια φάση -όπως και bunjee jumping mayamaya! :)
Είναι ωραίο να έχουμε όνειρα και να είμαστε αισιόδοξοι! Αν πας να ξεφύγεις από αυτό το δρόμο, δώσε στον εαυτό σου μια σφαλιάρα και χαμογέλα!:)
Σωστή σε βρίσκω!
Εγώ δεν έχω ανάγκη από αποφάσεις!

Στο δικό μου το μυαλό έχει μόνιμα πάρτι.

Ρώτα την Τασούλα να δεις τι τραβάει?

Αισιόδοξες καλησπέρες
παιδιά, εγώ βρήκα κάτι πολύ αγχολυτικό: αγιογραφία!
Πάντως η πρωινή σου σκέψη
είναι πολύ σωστή

Ας πάρουμε λοιπόν τη ζωή
στα χέρια μας
και όχι να το βάλουμε στα πόδια.

Η ζωή είναι πολύ απλή
όπως απλοί είμαστε και όλοι μας

καλό πρωινό
boy..., πολύ χαίρομαι που σ' ανέβασα!
Μην πέφτεις, μην πέφτεις, μην πέφτεις!

minimastoboukali, μέσα είμαι!!! Το συζητάς;;;
Καλώς ήρθες!!!

stavros, είσαι απίστευτος άνθρωπος!
Να έχεις πάρτυ μια ζωή!
Αχ, την έρμη την Τασούλα!...
Φιλιά!
georgios, εύχομαι να μην το μετανιώσεις ποτέ!

mayamaya λες να αρχίζω να σκορπάω καλημέρες;;;
Καθόλου άσχημα!

wisdom πάμε μαζί για bunjee;;;

mamba, αμ, δεν το ξέρω;

ασκαρδαμυκτί, χαίρομαι!
Να συνεχίσεις!

sailor, ναι, ευτυχώς τα πρωινά έχω καλή διάθεση και με βοηθάει να βγάλω τη μέρα...
Φιλιά!
..Χαλκίδα? ;-)
Αμέεεε!!!
Χαλκίδα!
νομίζω ένα τέτοιο ποστ χρειαζόταν σε πολλούς από μας εδώ μέσα...σε πολλούς που έχουμε προβλήματα σοβαρά και πρέπει να πάρουμε μια απόφαση για το τι θα κάνουμε παρακάτω παρά να κοιτάμε πόσο άσχημα είναι τα πράγματα...αλλά κι ακόμα περισσότερο σε πολλούς από μας που πνιγόμαστε σε μια κουταλιά νερό και δε ζούμε τη ζωή μας όπως θέλουμε γιατί απλά βάζουμε οι ίδιοι εμπόδια μπροστά μας....
Τι ανεβασμένη διάθεση!
Μπράβο, κορίτσι! Αισιοδοξία, αποφάσεις και δεν μπορεί, παρά να πάνε όλα καλά!
Καλημέρα:)
περίεργο να μην έχω σχολιάσει αυτό το ποστ!!!
αν κι έχει αρκετό καιρό που μπαίνω στο μπλογκ σου.. το ξανάδα κι επειδή είμαι σε "περίεργη" φάση είπα να ρίξω μια ματιά να δω τί "έλεγα"
κι όμως όπως βλέπω τ άφησα ασχολίαστο...
:|
καλή σου μέρα