Τετάρτη, Νοεμβρίου 07, 2007

Νοσφεράτου...

...Διδόντικους!

Μία παράσταση εκπληκτική!
Πριν από πολύ καιρό είχα ακούσει για αυτήν την παράσταση στο blog της tradescadia αλλά μάλλον την είχα ξεχάσει. Και χτες, η φίλη μου η Αγγελική με κάλεσε να πάμε. Δεν έχω λόγια να σας περιγράψω το τι έγινε, απλά θα σας πω όποιος μπορεί, να πάει οπωσδήποτε να τη δει!

Άψογη σκηνοθεσία, αστείρευτο ταλέντο των ηθοποιών, οι κοιλιακοί μου πόνεσαν από το συνεχόμενο γέλιο! Μία πρωτότυπη παράσταση! Ακούστε με και δε θα χάσετε!!! Ξύπνησα σήμερα και είχα τόσο καλή διάθεση από χτες! Η ομάδα X-Animo με κέρδισε!

Α! Χρόνια Πολλά στους Άγγελους!!!
 
posted by cindaki at 8:43 π.μ., |

10 Comments:

κάτσε να κάνω έναν κεφτέ πριν έρθει κανας s και μας τον φάει μέσα από το στόμα
Ωραίο πράγμα να ξεκινάς τη μέρα σου με χαμόγελο! Αν μη τι άλλο μου κίνησες την περιέργεια για τη συγκεκριμένη παράσταση:)

Kαλημέρα!
και εγω χρονια πολλα στο μωρο μουουουουου!!!και να τα εκατοστησεις νινιιιιιιι!!!!μουατς!!!
πάντα να έχεις καλή διάθεση, ρε!
Εδώ στην Πάτρα, παρα-πολιτιστική πρωτεύουσα, γιατί έχει πέσει τόση ξεραΐλα; Ούτε μια αξιοπρεπή παράσταση...
Η ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΓΑΜΕΙ ΠΑΙΔΕΣ..ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΕΧΩ ΣΚΑΣΕΙ ΑΛΛΑ ΟΟΟΛΟΙ ΜΟΥ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙ ΤΑ ΑΠΕΙΡΑ!ΝΑ ΠΑΤΕΕΕΕ..
ΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΤΣ!
περασα για μια καλησπεραααααα!!
καλησπεραααα :)
bidibis,δικός σου όλος ο κεφτές! :Ρ

πίκο, να πας όπως και δήποτε! Άκου με και δε θα χάσεις!
avra, aphro, patsiouri,, thank you, thank you, thank you!

σπύρο,, κι εσύ το ίδιο!!!

par...aloge, την επόμενη φορά που θα έρθεις Αθήνα, κανόνισε να μείνεις για να πάμε!
loth, πες τα χρυσόστομη!!!

fanoula καλησπέρα και καλό βράδυ!!!!!!!!!!