Δευτέρα, Οκτωβρίου 29, 2007

Μια πολύ άβολη κατάσταση!!!

Σήμερα στο γραφείο με έπιασε νευρικό γέλιο!

Η αλήθεια είναι ότι με πιάνει πολύ συχνά νευρικό γέλιο! Δεν ξέρω που οφείλεται αυτό. Αλλά συμβαίνει!
Και το κακό είναι ότι έχουν βάλει και κάμερες και ο Big Brother μας παρακολουθεί! Μια στέλνω λάθος mail, σε λάθος παραλήπτη! Μια θυμάμαι το αγαπημένο μου ανέκδοτο με την κότα! Εκεί να δεις γέλιο! Με μαζεύανε από τα πατώματα! Ξανά λάθος mail! (Σήμερα, έφταιγε η φίλη μου η Αγγελική! Αυτήν τουλάχιστον το ξεκίνησε! Την έπιασε κι αυτή νευρικό και γελούσαμε σαν χαζά μέσω τσατ!!! ) Ε, μα τι να κάνω;;; Είμαι άνθρωπος που δεν μπορώ να κρατήσω το γέλιο μου! Αλλά σας μιλάω για πολύ γέλιο! Και όλοι γύρω κοιτάνε και δεν ξέρουν πως να αντιδράσουν! Μα γελάω πολύ και για πολλή ώρα!!! Τόσο που το πρόσωπο παραμορφώνεται από τους σπασμούς!!!!


Ααααααααααχ!


Μεγάλη ευχαρίστηση σας λέω!!!!!
 
posted by cindaki at 5:10 μ.μ., |

19 Comments:

xixixi!!!!!
Ακόμα γελάω!!!

Ουφ...
παντα ετσι να εισαι κουκλα μου..και συγχαρητηρια κιολας...και εμενα μ αρεσει οταν με πιανει νευρικο γελιο...στους αλλους δεν αρεσει διοτι διαθετω κατι απο μενεγακη....και δεν ειναι το μπουστο της....
Γελάνε οι s καν τι μη γελοίον εστί

Χικιά σε φτιάχνουν και είσαι όλο χικ και χικ ή ήπιες κανά κροκοτσίπορο και δε μπορει να σε σταματήσει ο λόξιγκας;
ασε τωρα μ επιασε κι εμενα..χαχαχαχα!!!
Κάμερες παρακολούθησης; Μα που δουλεύεις; Για τις μυστικές υπηρεσίες;
Μπα!!!
Στις μυστικές υπηρεσίες δεν είναι τόσο...
Εγώ το έχω ξαναπεί. Δώσε το όνομα του διευθυντή και η blog-οκοινωνία θα αναλάβει από `κει και ύστερα!!!
:P
Πρώτον, έχει δίκιο ο παράλογος!

Δεύτερον, απαιτώ το ανέκδοτο με την κότα στο mail μου!

Τρίτον: Τί δουλειά κάνεις??? Εγώ γιατί δέ μπορώ να chaτάρω και να γελάω??????
Να γελάς.Δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο απο το γέλιο!
Το γέλιο ειναι ζωή και σε όποιον αρέσει :)
γέλα παιδί μου. το γέλιο ειναι υγείιιιααααα
φιλια
ΜΟΥ

ΧΑ

ΧΑ

ΧΑ

!
ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ...
ΓΟΥΣΤΑΡΩΩΩ
ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ!!
Καλέ θα σκάσω θέλω και'γω το ανεκδοτάκι!!!!

Πάντα τέτοια!

Ο γελαδερός...
Αυτή είναι ευχάριστη μέρα! :)
Καλησπέρα σας Sofi! ωραίο το ποστάκι σας!μας κάνατε και μας να γελάσουμε.....έτσι να είστε πάντα γελαστή σας έυχομαι...το γέλιο αυξάνει (κατά πολύ) το μέσο όρο ζωής....οι άνθρωποι που γελάνε πολύ ζούν και περισσότερο...άραγε πως θα ήταν η ζωή μας χωρίς το γέλιο ε;;έχετε αναρωτηθεί ποτέ...;; για μένα πάντως θα ήταν φρικτή....εσείς τι λέτε;;.Με αγάπη, Αθανασία.
Ωραία θα ευχηθώ πρώτος!!!

Να ζήσεις Σίντυ και χρόνια πολλά μεγάλη να γίνεις με άσπρα μαλλιά. Παντού να σκορπίζεις της νιότης/γνώσης το φως και όλοι να λένε: "Να μια σοφός"!!!

Χρόνια καλά και πολλά!!!
Κι αγαπημένα!!!

Και μη ξεχνάτε: "Πάντα θυμόμαστε τα γενέθλια μια γυναίκας, αλλά ποτέ ποια γενέθλια είναι αυτά"
To γελιο ειναι υγεια...Κανει καλο...Και μενα αν με πιασει δε σταματαω με τιποτα!!Νιωθω γελοια ωρες ωρες...Χιχιχιχιχι!Να'σαι καλα...
Tην καλύτερη δουλειά κάνεις κι ας τους άλλους να αναρωτιούνται στο γραφείο:)

Καλή εβδομάδα!