Σάββατο, Οκτωβρίου 29, 2011

7 for me...

Η αγαπημένη μου φίλη tradescadia με προσκάλεσε να πω 7 αλήθειες για μένα! Η χαρά μου είναι απίστευτη, κυρίως γιατί μετά από 2 χρόνια ουσιαστικής απουσίας, είμαι πάλι παρούσα!

1. Τα τελευταία 2 χρόνια μου έλειψε αφάνταστα το blogging, αλλά είχα ξεμείνει από έμπνευση...

2. Λατρεύω να πηγαίνω μόνη σινεμά!

3. Εχμμμ... μπορώ να μεθύσω με 1,5 μπύρα...

4. Είμαι ο πιο αισιόδοξος άνθρωπος που έχω γνωρίσει, ever!

5. Όσο ρεαλίστρια και αν είμαι, τρελαίνομαι για ευαίσθητες ρομαντικές ταινίες, όπως το Holiday!!!

6. Κάθε φορά που παίρνω τον μισθό μου, το πρώτο πράγμα που αγοράζω είναι Mickey Mouse, Asterix ή Lucky Luke!!!

7. Όταν βασιλεύει ο ήλιος, είναι η αγαπημένη μου ώρα...


Επειδή λείπω καιρό και δεν ξέρω ποιός μπορεί να το δει, προσκαλώ όποιον γουστάρει να μας αποκαλύψει τις αλήθειες του!
 
posted by cindaki at 12:43 μ.μ., |

9 Comments:

...να 'σαι καλα sofi που σε γνωριζουμε!! :)

καλο σαβ/κο :)
Ε, εντάξει, μερικοί με έχετε γνωρίσει αρκετά τόσα χρόνια, αλλά πάντα κάτι καινούριο ανακαλύπτεις!

Καλό σ/κ και σε σένα Ηλία μου!
Αγαπημένη sofi-k, χαίρομαι πολύ που ανταποκρίθηκες στην πρόσκληση και σ'ευχαριστώ για το μοίρασμα! Νά'σαι καλά και πάντα αισόδοξη και φωτεινή!
μ αρεσει που ακομη αγοραζεις κομικς, καμμια φορα το κανω κι εγω ;)

μου κανει εντυπωση οταν μου λενε πως αφηνουν το μπλογκ επειδη δεν εχουν εμπνευση
οχι οτι δε μου ετυχε, κ μαλιστα οχι απλα ηθελα να το εγκαταλειψω αλλα κ να το σβησω..
στην πορεια ομως το ειδα διαφορετικα, ειπα πως ειναι κατι πολυ προσωπικο μου, πως ακομη κ βλακεια να γραψω απευθυνομαι σε μενα.. κι ετσι συνεχισα

με αλλο τροπο ναι, αλλα ξερεις τι; μ αρεσει πολυ μπορω να γυρισω πισω και να βρω τις στιγμες μου

κι αυτο ειναι το υπεροχο σωστα;
Σταμάτησα τα τελευταία χρόνια να γράφω, αλλά δεν σταμάτησα και να γυρίζω, να διαβάζω παλιούς φίλους και αν είχα κάτι να πω, τότε έγραφα. Απλά πιστεύω πως αν δεν έχεις κάτι να μοιραστείς, τότε δεν το κάνεις...

Αλλά όπως και να έχει, η επιστροφή είναι πάντα υπέροχη!!!
sigmataf, φίλε μου, χαίρομαι πολύ που ξαναβρεθήκαμε!