Κυριακή, Ιανουαρίου 27, 2008

Τέλος εποχής...

Κάποτε, πριν χιλιάδες χρόνια…

Λ: Ποια από τις δυο μας πιστεύεις θα παντρευτεί πρώτη;;;
Σ: Πως σου ήρθε αυτό από το πουθενά;
Λ: Ε, απορία! Κουβέντα να γίνεται κορίτσι μου.
Σ: Κοίτα, αν δεν με ήξερα καλά, θα έλεγα εγώ, αλλά κάτι μου λέει πως εσύ θα είσαι αυτή!
Λ: Άντε ρε! Γιατί το λες αυτό; Κι όμως εγώ πιστεύω πως θα καταλήξω μόνη…

Κάποτε, πριν αρκετά χρόνια…

Λ: Άντε ρε Σ., παντρέψου μπας και γίνω νονά! Θα ήθελα ένα μωράκι να ασχολούμαστε!
Σ: Μη λες βλακείες! Χωρίς να έχει βρεθεί ο κατάλληλος;;; Στο κάτω κάτω γιατί δεν κάνεις εσύ ένα, να γίνω εγώ νονά;
Λ: Πάλι την ίδια κουβέντα θα έχουμε; Πραγματικά πρέπει να καταλάβεις πως δεν υπάρχει για μένα το θέμα γάμος!

Κάποτε, πρόσφατα…

Λ: Τι θα γίνει ρε φιλενάδα;;; Έκλεισες ήδη 2 χρόνια με τον Α.! Μήπως θα φάμε κουφέτα σύντομα; Όχι τίποτα άλλο, να προλάβω να κάνω τα απαραίτητα ψώνια!
Σ: Καλά, τρελάθηκες; Αφού με ξέρεις! Σου έχω πει τόσες φορές: ΔΕΝ ΠΑΝΤΡΕΥΟΜΑΙ! Τι κόλλημα έχεις φάει με αυτό το θέμα;
Λ: Ε, δεν ξέρω, μάλλον βλακείες λέω.
Σ: Μήπως άρχισες να αναθεωρείς τις απόψεις σου κοριτσάκι μου;
Λ: Τι εννοείς; Για μένα; Τρελάθηκες; Να πω πως δεν ξέρεις πως είναι η ζωή μου… Καταρχάς δεν είμαι οπαδός της μόνιμης σχέσης. Έλα ρε Σ., δε βλέπεις πως δεν είμαι εγώ φτιαγμένη για τέτοια; Με τέτοια προσφορά εκεί έξω, να πάω να παντρευτώ; Άντε, το πολύ πολύ όταν νιώσω την ανάγκη, να κάνω ένα παιδί, αλλά εκτός γάμου. Δεν είμαι εγώ για τέτοιες δεσμεύσεις.

Σήμερα…

Λ: Άντε ρε φιλενάδα, τόση ώρα σε παίρνω, γιατί δεν απαντάς;
Σ: Έλα ρε, είχα δουλειά. Τι έγινε; Με τρομάζεις.
Λ: Να σου πω, θυμάσαι που ήθελες να ανέβεις για απόκριες;
Σ: Εσύ τι λες, να το ξέχασα?!?
Λ: Να σου πω, μπορείς να ανέβεις λίγο πιο νωρίς; Μια βδομάδα ας πούμε;
Σ: Γιατί, έγινε κάτι;
Λ: Σε χρειάζομαι. Ξέρεις, αρραβωνιάζομαι…
 
posted by cindaki at 6:54 μ.μ., |

26 Comments:

Και στα δικάαααα σας, οι ανυπαντρες!!!
Μήπως το παρόν ποστ είναι έμμεση πρόσκληση προς τον τυχερόν!
;pp
Γεια σου phile, μου!
Όχι, το παρόν δεν αποτελεί κανενός είδους πρόσκληση!!! Είμαι ακόμη σοκαρισμένη από τα νέα...

Τα φιλιά μου!
Αουτς! Αυτο πόνεσε, έτσι δεν είναι? Αφού παντρευτεί η φίλη σου ετοιμάσου για ΤΗ μουρμούρα..που σημαίνει ΕΡΧΕΤΑΙ και η σειρά σου..για να γίνει νουνά η Λ βρέ!
Εκείνο το στρίβειν δια του αρραβώνος, τι ξέρεις ε;
Κι εγώ ποτέ δεν θα παντρευόμουν, αλλά σίγουρα θα αρραβωνιαζόμουν...και μετά στρίβειν με ελαφρά πηδηματάκια!!!

*δεν έχω τίποτα με τον Α., από φιλοσοφική ματιά μιλάω!!! :P
Άντε βρε! Εκτός αν θέλεις να γίνεις η σούπερ μπακουρονονά!!!
Έτσι είναι αυτά, δεν μπορείς να τα υπολογίσεις και να τα βάλεις σε πρόγραμμα. Απλά έρχονται!
marina μου, καλημέρα! Αυτό πόνεσε από πολλές απόψεις, αλλά ας μη γίνω κακιά, ακόμη δεν άνοιξα καλά καλά το μάτι μου... Όσο για την σειρά μου, δε θέλω να λέω μεγάλα λόγια, αλλά μέχρι τότε είναι πολλά που πρέπει να μπουν σε σειρά!

Μ' αρέσει που το ότι θα αρραβωνιαστείς το έχεις σίγουρο par...alogaki μου! ;) Φιλιά!
patsiouri, δεν είν κακό!!!!

snikolas, ναι, και μερικές φορές είναι λίγο τρομακτικά... Αλλά τι να κάνουμε; Keep walking!
ετσι ειναι οταν εισαι χαλαρος σου ερχονται ολα..αντε και στα δικα μααααααααας!!!!!εγω ποτε θα γινω μανα???χαχαχα...
εχει ο καιρος γυρισματα σοφακι! αντε και στα δικα σου :-))))

(οταν ακουω για γαμους και πανηγυρια πεταω τη σκουφια μου! xaxaxaxa)
Σε λίγο θ' αρχίσουν όλοι να σε πιέζουν...
τρελοκόριτσο, στα δικά σας, στα δικά σας!!!

Φιλιά!!!!

avra, εγώ πάλι νιώθω περίεργα! Εξαρτάται βέβαια από την σχέση που έχω με το ζευγάρι, πόσο καλά το ξέρω, πόσο το έχω ζήσει. Αλλά πάλι...

synas, ελπίζω να αργήσουν...
Όλα τα κάστρα πέφτουν αργά ή γρήγορα...:)

Kαλησπέρα!
Εγώ τι λέω; [όπως λέει ακριβώς από πάνω]

Και στα δικά σου! :)
Συνεπής στην αυνέπειά της η φίλη σου!!!!!!
..και στα δικά μας :)

Καλο απόγευμα να έχεις :)
Να είσαι καλά!
KAΛΑ ΜΗ ΣΚΑΣ ΕΓΩ ΕΧΩ 8 ΧΡΟΝΙΑ ΣΧΕΣΗ ΕΚ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΤΑ 3 ΑΡΡΑΒΩΝΙΑΣΜΕΝΗ..ΜΙΑ ΙΔΕΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ.
ΕΙΠΑ ΔΕΝ ΠΑΝΤΡΕΥΟΜΑΙ.. ΑΛΛΑ ΑΡΡΑΒΩΝΙΑΣΤΗΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΜΟΥ ΤΑ ΠΡΗΖΟΥΝ..THATS ALL!
ΜΑΑΑΑΑΑΑΑΤΣ ;P
Να είναι καλά μεταξύ τους, αυτό μετράει πιο πολύ.Όχι η κουλούρα,ένας χαλκάς στο δάχτυλο ή ένα έγγραφο που δηλώνει ότι πλέον είναι δεύτερη κάτω από τον άντρα της...
Μη μου μιλάς για γάμο!!! Χάρισμά τους η απέραντη ευτυχία που νιώθουν μέσα στην άγνοιά τους, στην "ασφαλεια" που τους προσφέρει η οικογένεια, τα παιδιά τους και στην ικανοποίηση συγγενικών προσώπων τους, οι οποίοι θέλουν τόσο πολύ να δουν ένα εγγονάκι, πριν κλείσουν τα μάτια τους!!! Τι ματαιοδοξία θεέ μου και τι πιθηκισμός!!!
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ωπα ! Χαχαχα, σε πρόλαβε η φίλη σου. Είδες ;
Να πας να της ευχηθείς λέμε.
Πάντως σοβαρά, καλύτερα μια καλή μακροχρόνια σχέση που εχει την ευελιξία να ανανεώνεται όμορφα και να συντηρείται φρέσκια, παρά ενας γάμος με σίγουρη κατάληξη μια κατάθλιψη.
Οπως και να χει να χαίρεσαι τη φιλενάδα σου. Και σενα :)
χαχαχαχαχα.. αντε και στα δικα μας.. :P
χαχαχα Απο αλλού το επιθυμούσε η ίδια το βρηκε :) χαχαχαχα πάντως δεν μπορώ να μην ευχηθώ....ε ;;

Αντε και στα δικά σου :) Φιλια :) Καλημέρα και καλη βδομάδα :)
Σημασία έχει να σαι καλά με τον άνθρωπό σου. Όταν είσαι καλά, το αν θα αρραβωνιαστείς, παντρευτείς ή συζήσεις είναι μιά απόφαση τυπική ή επισημοποίησης αν θες. Όπως νοιώθετε παιδιά. Εύχομαι τα καλύτερα.
Συμφωνώ με την προλαλίσασα.. ωραία τα είπε!! όπως νοιώθουμε, όταν το νοιώθουμε, ότι ώρα το νοιώθουμε... :Ρ Αρκεί να είναι καλή η σχέση και να υπάρχει αγάπη..