Σάββατο, Αυγούστου 11, 2007

Κάποτε...

-Σοφία, ο Ανδρέας. Ανδρέα, η Σοφία, η γυναίκα της ζωής μου!

Μου έδωσες το χέρι σου και ένιωσα ολόκληρο το κορμί μου να ριγεί. Τα μάτια σου ένιωθα να με διαπερνάνε. Σε κοίταξα με βλέμμα σκληρό.

Όλο το βράδυ δεν έβγαλα μιλιά. Καθόμουν και άκουγα τα αστεία σας. Ιστορίες από τον στρατό, ιστορίες για παλιές γκόμενες, πειράγματα και αλητείες. Ο Διονύσης, κατενθουσιασμένος που σε ξαναβρήκε. Άναψα ένα τσιγάρο και χάθηκα στις σκέψεις μου. Στις αναμνήσεις… Πόσα χρόνια είχαν περάσει;
Η φωνή του Διονύση με επανέφερε.
-Σοφία, που ταξιδεύεις; Ήρθαν τα σφηνάκια! Δεν είναι απίστευτο; Λες και ήξερε ότι είναι το αγαπημένο σου! Cappuccino! Έλα, άσπρο πάτο!

Ναι. Λες και ήξερες… Άσπρο πάτο λοιπόν.


Λίγες ώρες μετά, στο ξενοδοχείο ο Διονύσης είχε ξαπλώσει δίπλα μου εξαντλημένος. Μου χάιδεψε τα μαλλιά.
-Τι έχεις κοριτσάκι μου; Όλο το βράδυ ήσουν πολύ ήρεμη. Έγινε κάτι;
Ναι, με πνίγανε τα μάτια του και δεν μπορούσα να ανασάνω…
-Όχι, απλά εσείς λέγατε τα δικά σας και ξέρεις, δεν είχα πολλά να πω…
-Σου υπόσχομαι ότι δε θα ξαναμιλήσουμε για τα παλιά! Τι κρίμα όμως να φεύγουμε αύριο, τώρα που βρεθήκαμε με τον Ανδρέα… Μωρό μου, μυρίζεις υπέροχα!
Είπε… και κάναμε έρωτα,
όπως πάντα, τρυφερά.
Όπως πάντα, υπέροχος.
Το βράδυ, κοιμήθηκε τόσο κουρασμένα δίπλα μου.


Δεν μπορούσα να κοιμηθώ. Έγραψα ένα σημείωμα, πήρα τη ζακέτα μου και κατέβηκα στην παραλία.
Το φεγγάρι άστραφτε πάνω στη θάλασσα και όλα έμοιαζαν τόσο ήρεμα. Τόσο γαλήνια. Μόνο η ψυχή μου ήταν φουρτουνιασμένη. Έκλεινα τα μάτια και οι σκέψεις με γυρνούσαν πίσω. Τα άνοιγα. Δεν ήθελα με τίποτα να ξαναβρεθώ εκεί.

Ποιον κορόιδευα; Αφού το ήξερα πως θα σε βρω εκεί. Κι αν δε σε βρω εγώ, θα με βρεις εσύ…
Ξάπλωσα και κοίταξα τα αστέρια. Κοίταξα εκείνο, το πιο φωτεινό.
-Είναι πάντα το αγαπημένο μου αστέρι, είπες και ξάπλωσες δίπλα μου.
-Αλήθεια; Είχα χρόνια να το κοιτάξω.
-Ποιον κοροϊδεύεις; Αφού αυτό κοιτάς κάθε βράδυ πριν κοιμηθείς!
-Πως είσαι τόσο σίγουρος;
-Σε ξέρω.
-Ο άνθρωπος αλλάζει.
-Όχι εσύ όμως.
-Γιατί, τι διαφορετικό έχω εγώ;
-Σοφία, σε ξέρω καλύτερα απ’ τον καθένα!
-Ο άνθρωπος αλλάζει Ανδρέα.
Και τόσο ξαφνικά, έσκυψες και με φίλησες. Για κλάσματα του δευτερολέπτου δεν ήξερα σε ποιον πλανήτη βρισκόμουν! Τα πόδια μου δεν άγγιζαν τη Γη.
-Πως τολμάς; Ποιος νομίζεις ότι είσαι;
-Σοφία, το θέλεις όσο κι εγώ! Όλο το βράδυ περίμενα αυτήν τη στιγμή!
-Δεν σου ανήκω πια, δεν σου ανήκω εδώ και χρόνια!
-Κι όμως, δεν έπαψες ποτέ να είσαι δικιά μου! Και με φίλησες τόσο μα τόσο παθιασμένα που η καρδιά χτυπούσε σαν τρελή!
-Ανδρέα σταμάτα! Δεν έχεις το δικαίωμα να το κάνεις αυτό! Δεν σε θέλω γαμώτο δεν το καταλαβαίνεις;
-Δεν με θέλεις, ε; Το κορμί σου λαχταράει να το κατακτήσω ξανά! Δεν με κοροϊδεύεις Σοφάκι!
Και το χέρι σου ξεκούμπωσε τη ζακέτα. Το κορμί μου αντιδρώντας στο άγγιγμα σου ανατρίχιασε! Ένιωσα τα δάχτυλα σου να χαϊδεύουν το στήθος μου. Τα φιλιά σου έκαιγαν το λαιμό μου. Σήκωσες τη φούστα μου και με χάιδεψες. Ήθελα να φωνάξω, αλλά το στόμα σου εγκλώβισε τις λέξεις, που γύρισαν πίσω κατατρεγμένες…
-Ανδρέα μη…
-Σώπα γλυκιά μου! Σώπα… Θα είναι όπως παλιά!
-Τίποτα δεν είναι όπως παλιά Ανδρέα…

Και τότε μπήκες μέσα μου. Τα μάτια μου πλημμύρισαν με δάκρυα. Τα κορμιά μας σπαρταρούσαν ιδρωμένα πάνω στην άμμο. Το αστέρι, το αστέρι μας, μου φάνηκε για λίγο πιο φωτεινό. Αλλά ίσως να με παραπλανούσαν τα κλαμένα μάτια.
-Σσσσς, μην κλαις! Μην κλαις απόψε!
-Ανδρέα, γιατί μου το κάνεις αυτό;
-Σσσσς…
-Ανδρέα, η καρδιά μου πονάει.
-Σώπα κορίτσι μου…

Το ξημέρωμα με βρήκε εξαντλημένη.
Δεν είπαμε πολλά. Απλά χωρίσαμε. Έφυγα πρώτη. Αυτή τη φορά δε θα ήμουν εγώ που θα σε κοιτούσα να φεύγεις.
Ανέβηκα στο δωμάτιο. Ο Διονύσης ακόμα κοιμόταν. Ξάπλωσα δίπλα του και με αγκάλιασε. Πάντα ένιωθα ασφάλεια στην αγκαλιά του…
 
posted by cindaki at 11:12 μ.μ., |

19 Comments:

ρε ειμαι παντρεμένος ανθρωπος(ξερω δεν μου φαινεται) δεν κανει να τα διαβαζω αυτά. χανω τον υπνο μου. βαλε ενα ακατάλληλον για παντρεμένους απο πάνω. καλημέρα
Χααχαχαχαχα "ακατάλληλον για παντρεμένους" ! χαχαχα.

Καλημέρα ευαίσθητο Σοφάκι.
Επειδή παρόμοια ιστορία έτυχε να εχω ζήσει και σαν "Αντρέας" και σαν "Σοφία", ειναι αρκετό.
Δεν θέλω να την ζήσω και σαν Διονύσης. Εκτός κι αν δεν το μαθα ποτέ και μάλλον ετσι είναι. Δεν το μαθα.
Ξέρω όμως οτι αυτές οι καταστάσεις είναι σαν όνειρο. Συμβαίνουν χωρίς να τις προκαλέσεις άμεσα, είναι πανέμορφα και μετά ξαναγυρίζεις στην ασφάλειά σου.
Σαν να μην συνέβη τίποτα.
Σαν να αφορά μόνο εσένα αυτο που συνέβη.
Εγω τουλάχιστον είχα ελάχιστες ως καθόλου ενοχές. Αντίθετα δυνάμωσε το αίσθημα ασφάλειας κι έφυγε ενα απωθημένο σαν κάτι που χρώσταγε να συμβεί.
Απολαυστικος διαλογος.
Πολυ καλο το ποστ.
σαν δεν ντρεπεσαι . . .
Πάθος ή ασφάλεια τελικά;
Ωραία αυτά να συμβαίνουν, αλλά για μια φορά.
Αν επαναλαμβάνονται τείνουν να γίνουν φαύλως κύκλος.

Καλή, παθιασμένη βδομάδα! :)
σαν καλο να ηταν εε;;
αρκει να μην επιρρεασει ασχημα την ισοροπια σας,εσενα και του διονυση..
:))
φιλια
Τώρα, γιατί με μπερδεύεις σοφάκι μου; Πολύ ωραίο σαν κείμενο, αλλά εκείνο το Σοφία, τι το έβαλες στην πρωταγωνίστρια;
Δεν μου έχει συμβεί κι εύχομαι, όχι!
Φιλάκια κορίτσι μου και καλά να περάσεις!
Μη μου βάζεις δύσκολα!
Σύντροφοι/σσες μην βάζετε ταμπού στη ζωή σας. 'Ο,τι καλό σας προκύψει να το χαιρόσαστε. Ζήτω ο ελεύθερος έρωτας, χωρίς ζήλιες, χωρίς ενοχές, χωρίς αγκάθια στο δρόμο, μόνο με μαλακή, υγρή άμμο...
Ρε συ μαλάκα, (δυσκολεύομαι να σε πω έτσι, σε συμπαθώ κιόλας...) συγνώμη να πούμε, άλλη φορά θα το βάζω, συγνώμη πραγματικά, δεν είχα πρόθεση, αλλά να, ξέρεις...
Ουφ...
Λοιπόν, να πω ότι η ιστορία είναι φανταστική, το ξέρω βέβαια ότι είναι καταπληκτική και την περιγράφω πραγματικά σαν να την έζησα, αλλά όχι φίλοι μου, δεν μου συνέβη... τουλάχιστον όχι ακόμα! (Δεν είμαι ψώνιο, πλάκα κάνω, μην με παρεξηγήσετε...)

tzonakos, νομίζω ότι αυτό είναι ότι καλύτερο, αρκεί το απωθημένο να σταματήσει να είναι απωθημένο...

zero, σ' ευχαριστώ πολύ!!!

mamba, ντρέπομαι, πολύ ντρέπομαι! Πιπέρι...
par...alogos, κοίτα να δεις... Ποιος βάζει τα δύσκολα εδώ πέρα ρε φίλε παράλογε;;; Άντε, για να σου απαντήσω θα έλεγα μεγάλες δόσεις ασφάλειας με μικρές δόσεις πάθους. Αν και το ιδανικό είναι εκεί που βρίσκεις την ασφάλεια, να μην έχει σβήσει το πάθος!

Εσύ τι λες;;;

ilias, ναι, δεν είναι να συμβαίνουν συνέχεια αυτά, γιατί αλλιώς κάτι δεν πάει καλά. Τότε κάποιος κοροιδεύει κάποιον...
φεγγαραγκαλιές, ευτυχώς δεν υπάρχει "Ανδρέας" για να επηρεάσει κάτι.
Καλημέρες!

Βρε ανάσα, μην τρομάζεις! Το Σοφία το χρησιμοποίησα, γιατί σχεδόν πάντα αυτό χρησιμοποιώ! Πολλά φιλιά και σε σένα!

heliotypon, ναι, να χαιρόμαστε τη ζωή και τον έρωτα, αλλά μη ξεφεύγουμε κιόλας, ε; Γιατί καλή η υγρή και μαλακή άμμος αλλά μερικές φορές κολλάει τόσο άσχημα πάνω σου, που όσο κι αν την ξεπλένεις, δε φεύγει...
Εγώ λέω ότι δεν υπάρχει τέτοιο δίλημμα. Είναι ψευτοδίλημμα...

*καλώς μας ήρθες.
Πριν 1 χρόνο θα έριχνα τρελές κατάρες στους ήρωες Σοφία και Αντρέα!
Τώρα - και πάλι σε καμιά περίπτωση δεν συμφωνώ - αλλά έχοντας ως κολλητό έναν "Αντρέα" και ζόντας από μέσα το πως σκέφτεται ένας τέτοιος άνθρωπος,δεν λέω ότι μ'αρέσει,αλλά απλά ότι το κατανοώ!
Ελπίζω να μην μου τύχει κανένας από τους 3 ρόλους στη ζωή μου!
Οι 2 πρώτοι Δεν μου'χουν τύχει...
Οσο για τον 3ο,δεν ξέρω,αλλά ακόμα χωράω κάτω από την πόρτα!!!
par...aloge, με κάλυψες!
Καλώς σας βρήκα!

marina, συμβαίνουν κι αυτά...

dimosthenis, κι εγώ δεν είμαι υπέρ τέτοιων καταστάσεων. Μ' αρέσει να είναι ξεκάθαρος κανείς. Και να υπάρχει σεβασμός...
Δεν γίνονται αυτά τα πράγματα. Αποκλειεται ο Διονύσης να κοιμόταν ξερός μέχρι το πρωί. Με τόσα σφηνάκια θα είχε σηκωθεί τουλάχιστον μια φορά για κατούρημα το βράδυ και θα είχε πάρει χαμπάρι ότι λείπει η Σοφία. Εκτός κι αν τον είχε ναρκώσει με κάτι, οπότε η ιστορία γίνεται... αστυνομική! :)