Κυριακή, Νοεμβρίου 18, 2007

Αυτό που...

...οι Έλληνες δεν έχουμε οδική παιδεία, είτε στους δρόμους είτε στα πεζοδρόμια, δεν μπορώ να το καταλάβω.

Τελικά όλα είναι συνακόλουθα του γεγονότος πως είμαστε παρτάκηδες; Που όλοι δεν βλέπουμε τίποτα που να μη μας αφορά; Ή μάλλον τα βλέπουμε, αλλά δεν μας καίγεται καρφάκι; Δεν εξηγείται αλλιώς.

Με αυτό το θέμα εκνευρίζομαι αφάνταστα, δεν μπορώ να κάνω αλλιώς, συγνώμη κιόλας!
Μα κυρία μου, θεωρείς πως στο πεζοδρόμιο περπατάς μόνη σου; Κι εκεί που όλα (νομίζεις πως) βαίνουν καλώς, ξαφνικά ποιος ξέρει τι φοβερή σκέψη πέρασε από το μυαλό σου (άφησα το θερμοσίφωνο ανοιχτό;;;) και σταματάς απότομα;;; Μα δεν σε νοιάζει καθόλου για τον έρμο που είχε την ατυχία να σε ακολουθεί;
Κι εσύ κύριε, νομίζεις πως όλοι οι δρόμοι σου ανήκουν; Περπατάς με κατεύθυνση προς αριστερά και κοιτάζεις και τον συνομιλητή σου, ξαφνικά αλλάζεις πορεία προς δεξιάν χωρίς ΚΑΝ να γυρίσεις να κοιτάξεις μπροστά σου! Δηλαδή πρέπει όλοι μας να προσπαθούμε να προβλέψουμε την επόμενη κίνηση σου! Το περπάτημα στο δρόμο έχει γίνει παιχνίδι του ΟΠΑΠ! Αυτός, (τον βλέπεις;) θα πάει αριστερά και με απίστευτο πλασάρισμα θα βρεθεί δεξιά κι εσύ ψάξε να βρεις από πού σου ‘ρθε! Μπα, εγώ πιστεύω πως απλά θα σταματήσει απότομα! Εντάξει δε γίνονται αυτά τα πράγματα. Είπαμε, αφηρημάδα, αλλά μη γίνεσαι και δημόσιος κίνδυνος ρε φίλε…

Στο μετρό, άλλο πάλι κι αυτό! Εγκαταστάθηκε μια φίλη μου πρόσφατα στην Αθήνα και της έδωσα μόνο μια συμβουλή: να προσέχει όταν βγαίνει από έναν συρμό του μετρό! Μα τότε όλοι θυμούνται ότι βιάζονται; Λες και ήταν στο βυθό και κρατούσαν την αναπνοή τους και ξαφνικά θυμήθηκαν πως τους τελειώνει ο αέρας! Και δεν υπάρχει περίπτωση να πας εσύ αργά, σε παρασέρνει το πλήθος, θες δε θες.

Δεν μπορώ, εκνευρίζομαι!


Θα βάλω τις αρβίλες μου κα θα πάρω τα βουνά...
 
posted by cindaki at 7:25 μ.μ., |

20 Comments:

Λες και ήταν στο βυθό και κρατούσαν την αναπνοή τους και ξαφνικά θυμήθηκαν πως τους τελειώνει ο αέρας!

LOLOLOL!!!

Πολύ καλό!
__________________

Γιατί έχουμε κανενός άλλου είδους παιδεία για να έχουμε και οδική;
Δεν έχεις άδικο, αλλά αυτό το πράγμα στους δρόμους συμβαίνει με τέτοια συχνότητα, που έχει αρχίσει να με φέρενι στα όρια μου!
Όταν περπατάς, πρέπει να προσέχεις και να κρατάς απόσταση ασφαλείας για να μη χτυπήσεις. Δεν μπορώ!
Δεν έχουμε γενική παιδεία τι οδική μας έλειπε έχει δίκιο ο ΑΓΓΕΛΟΣ. Βασικά ο καθένας ή οδηγεί ή περπατάει είναι στο κόσμο του οπότε λογικό ειναι να συμβαίνουν διάφορα. Φιλιά Καλημέρα
:-)))

ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!
Το βασικό πρόβλημα στην Ελλάδα είναι ότι μας φταίνε πάντα οι άλλοι κι εμείς είμαστε μοναδικοί.
Συνήθως και αδικημένοι. :)))))
Άσε που κάνουμε ΑΚΡΙΒΩΣ τα ίδια και όταν περνάμε το δρόμο -ή και τη λεωφόρο!- απέναντι...
Άσε που κάνουμε ΑΚΡΙΒΩΣ τα ίδια κι όταν οδηγούμε...
Γιατί με τα πόδια, άντε να κουτουλήσεις με κανέναν. Αυτοκίνητο-πεζός όμως είναι κάπως... επικίνδυνο.
Προβληματα που εχει ο κοσμος..
"Λες και ήταν στο βυθό και κρατούσαν την αναπνοή τους και ξαφνικά θυμήθηκαν πως τους τελειώνει ο αέρας!"

Γέλασα πολύ με αυτό να σαι καλά:)

Βασικά όλα είναι θέμα πιθανοτήτων οπότε κάθε φορά που τη γλιτώνεις στο δρόμο παίξε και κανένα "πάμε στοίχημα" η τύχη σου δουλεύει λέμε:)

Καλησπέρα!
..γενικά η παιδεία μας, ως Έλληνες, δέχεται ακόμα πολλές βελτιώσεις!
Καλησπέρα :)
Μου έφερες στο νού ένα περιστατικό.
Στην πόλη μου έχει γίνει πλέον βίωμα στους περισσότερους οτι αμα βλέπουν πεζούς στις διαβάσεις τα αυτοκίνητα να σταματούν για να περάσουν οι πεζοί.
Κάποια στιγμή είμαι υποχρεωμένος να ζήσω σε μια άλλη επαρχιακή πόλη.
Συνηθισμένος λοιπόν να οδηγώ και να σταματώ στις διαβάσεις έκανα το ίδιο. Το αποτέλεσμα. Ο πεζός να με κοιτά και να σιγομουρμουρίζει κάτι σαν βρισιά, ο πίσω ερχόμενος οδηγός να κοντέψει να πέσει πάνω μου και να βρωντομουρμουρίζει τα ακατανόμαστα. Έτσι έμαθα όταν βρίσκομαι ΄σε εκείνη την πόλη να μην σταματώ και όταν πηγαίνω στην πόλη μου να σέβομαι τους πεζούς.
Μάλιστα πρόσφατα διάβασα κάπου αλλού οτι η πόλη μου έγινε και παράδειγμα προς μίμηση ενώ ακόμα ψάχνουν να βρούν τα αίτια που συνέβη αυτό το προτόγνωρο σε μια πόλη της Ελλάδας.
Καλημέρα
πού να δεις εδώ στην Πάνω Πόλη τι γίνεται. Το καλύτερο όταν το μπλε λεωφορείο φτάνει στο τέρμα και ανοίγουν οι πόρτες για να κατέβεις απ'έξω περιμένει μια ολόκληρη διαδήλωση που δεν κάνει πίσω παρά μόνο μπροστά για να προλάβουν όλοι θέσεις βλέπεις, το αποτέλεσμα μπορείς να το φανταστείς, μια μέρα παραλίγο να πάρω μαζί μου μιας θείτσας την τσάντα... ;)
Άσχετο!
Θα μου λύσεις μια απορία;
ΓΙΑΤΙ οι γυναίκες οδηγοί (ΟΛΕΣ όμως!) δεν παραχωρείτε ΠΟΤΕ προτεραιότητα;;;
Το έχω μελετήσει το θέμα,
και έβγαλα επιστημονικά συμπεράσματα!

Ο αέρας της Αθήνας σε ... μεθάει!

Δεν εξηγούνται αλλιώς αυτά που περιγράφεις! :)
Μου φαίνεται μανταμ Σοφί πως όταν μιλάτε για κακή οδηγική παιδεία γενικεύετε ασύστολα έχοντας ως μοναδικό σημείο αναφοράς τις εμπειρίες σας από την Κ. Σαφώς και δεν είμαστε όλοι έτσι.

Νομίζω ότι, αφού κάνετε την αυτοκριτική σας ως s, οφείλετε να ζητήσετε δημοσίως ένα μεγάλο συγγνώμη από όλο τον Ελληνικό λαό.
Καταρχάς καλημέρα! Σήμερα Παρασκευή και είμαι πολύ χαρούμενη!!!

lockheart, συμφωνώ, άλλωστε το έχω υποστηρίξει πολλάκις πως δεν έχουμε παιδεία. Αλλά ΈΛΕΟΣ!!!!

b.b.chris, εννοείται πως πάντα φταίνε οι άλλοι!

synas, ΄δεν μπορείς να πεις όμως! Σαν λαός, έχουμε φοβερή συνέπεια!!! Τα φιλιά μου!
anisixos, για μερικούς ανθρώπους ξέρεις, είναι σοβαρό πρόβλημα...

πίκο απίκο παιδί μου, δαιμόνιε δημοσιογράφε, χαίρομαι που γέλασες! Μάλλον πρέπει να παίζω πιο συχνά τυχερά παιχνίδια!

Καλημέρα ilia! Καλό σαββατοκύριακο!
george, μα από ποιον πλανήτη είσαι?!!! Να έρθω να ζήσω εκεί!

street spirit, έχω κάνει ένα πέρασμα και από τα μέρη σου και ξέρω πολύ καλά τι εννοείς!!!

ανέστη, δυστυχώς δεν οδηγώ, άρα δεν μπορώ να σου λύσω αυτήν την απορία...

aggele, αυτό λες να φταίει ρε γαμώτο; Λες να είναι το νέφος;
Ε Λ Λ Η Ν Ι Κ Ε Λ Α Ε ΣΟΥ ΖΗΤΑΩ ΔΗΜΟΣΙΩΣ ΜΙΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ
Σ Υ Γ Ν Ω Μ Η !!!!! O bidibis, με έκανε να σκεφτώ πολύ σοβαρά και να συνειδητοποιήσω τη βαρύτητα των λόγων του και φυσικά το πόσο δίκιο έχει...
Πού πας καλέ; Μείνε εδώ. Πού θα βρεις χειρότερα; :)
Αχ Σοφάκι...όταν υπάρχει πεζοδρόμιο...