Πέμπτη, Οκτωβρίου 19, 2006

Χτες το βράδυ…

… πριν κοιμηθώ, άρχισα να σκέφτομαι αγαπημένα μου πρόσωπα.
Tη φίλη μου τη Φωφώ, που παλεύει με τον εαυτό της ζωγραφίζοντας φεγγάρια,
τη φίλη μου τη Λένα, που παλεύει με την μοναξιά της,
τον Δημήτρη, τον Χρήστο, που μου λείπει πολύ,
τον Σπύρο, που ελπίζω να μην τον πονάει πια η μέση του,
τον Νίκο, που χει φωλιάσει μες στη ψυχή μου και ακούω το γέλιο του κάθε βράδυ…

Και μετά έκλεισα τα μάτια και πέρασαν από το μυαλό μου κάποιοι νέοι φίλοι!
Ο μοναδικός
Jason, η ελπίδα, η exilio, η καταπληκτική και ανεξάντλητη maika, ένα αγόρι σε μια καρέκλα, η απουσία, που μου χει λείψει, και ένιωσα αναπάντεχα όμορφα
Εκείνη την στιγμή, έπαιξε στο ραδιόφωνο δίπλα μου
ένα αγαπημένο μου κομμάτι, του Παυλίδη!



Με πήρε ο ύπνος χαμογελαστή…
 
posted by cindaki at 6:16 μ.μ., |

13 Comments:

Με τόσο γλυκές σκέψεις, πώς να μην έχεις όνειρα γλυκά; Η ώρα πριν τον ύπνο είναι η περισσότερο δημιουργική, οφείλω να ομολογήσω...
Sofi μου, Sofoula μου,Sofaki μου, τι χαρά που μου έδωσες!! Εγώ να δεις πως θα κοιμηθώ τώρα!! Τι θα κοιμηθώ δηλαδή?? Πάρτυ θα κάνω, όλους θα τους ξυπνήσω!!!

Πάντα χαμογελαστή να είσαι! και όταν κοιμάσαι και όταν ξυπνάς!!!

Κι ό,τι θέλεις εγώ είμαι εδώ!!
Σφουγγάρισμα,ξεσκόνισμα... body guard... τα πάντα σου λέω!!
ΟΚ?

α,και παραλίγο να το ξεχάσω...πολλά φιλιά και επίσης
πολλά φιλιά!!!
πολλά φιλιά!!
Ααα μεγάλη μου τιμή, αγαπητή φιλενάδα, να περνάω από το μυαλό σου συχνά και μάλιστα να χαμογελάς. Πραγματικά πολύ σημαντικό για μένα.

Ήσουν από τους πρώτους που με διάβαζαν και με τα σχόλιά σου μου έδινες μεγάλη χαρά στην αρχή! Για δες, κάποιος με προσέχει!!!
Έχεις πολύ ξεχωριστή θέση για μένα ανάμεσα σε όλη αυτήν την όμορφη blogοπαρέα...

Να είσαι πάντα καλά και χαμογελαστή!
Φιλιά...
Εσείς να είστε όλοι καλά, παλιοί και νέοι φίλοι, που με την σκέψη σας και μόνο με κάνετε να χαμογελάω!
Πραγματικά ένιωσα πολύ όμορφα και ήθελα να το μοιραστώ μαζί σας!!!
Σου εύχομαι να είσαι πάντα χαμογελαστή κι ευτυχισμένη!;)
Φιλιά*
Φιλιά σε σένα και την παρέα σου, Sofi!
Ποιό κομμάτι του Παυλίδη?
;)
dimitris
Ο Μόχα. Από τα πολύ αγαπημένα μου!
Να κοιμηθείς και σήμερα γλυκά γλυκά !!
evelina, 3parties...
Σας ευχαριστώ πολύ πολύ!
Πολλά φιλιά!

maika
Να κοιμάσαι πάντα όμορφα, γιατί είσαι γλυκύτατος άνθρωπος!!!
Καλημέρα μικρούλα.
Χαίρομαι που ήρθες.
Να σου πω ένα μου μυστικό?
Χρόνια στο Παρά Πέντε πριν η κ.Κ μου χτυπήσει την πόρτα, φορούσα και πουλούσα το μπλουζάκι με το σλόγκαν αυτό.

Πάντα έτσι να είσαι και να σκέφτεσαι.
Κορίτσι μου, ξεχωρίζεις! Σ΄ευχαριστώ πολύ για όλα! Κι εγώ έτσι γλυκά "σας" σκέφτομαι.Έχουμε δεθεί πολύ κι ας φαίνεται υπερβολικό.Φιλιά πολλά!
Ευχαριστώ που με αναφέρεις στους φίλους σου. Είσαι πολύ πολύ γλυκιά.
Το Μόχα το θεωρώ απ' τα ομορφότερα ελληνικά τραγούδια που έχουν γραφτεί τα τελευταία χρόνια (γενικά ο Παυλίδης είναι φοβερός). Φιλιά!