Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 14, 2006

Άκουσα ένα τραγούδι!!!

Πόσες φορές μπορεί να έχω ακούσει ένα τραγούδι…
Κι όμως, λατρεύω τις στιγμές που πραγματικά ακούω ένα τραγούδι!
Έτσι έγινε και προχτές.
Άκουσα ένα τραγούδι!
Και μαγεύτηκα!
Παρασύρθηκα, ταξίδεψα, δάκρυσα…
Είναι σαν να σε χτυπάει ένα τρένο, όλη αυτήν η συναισθηματική φόρτιση!
Αυτοί είναι οι στίχοι που εδώ και λίγες μέρες έχουν αλλάξει τα απογεύματα μου!...

Σαν δυο φωτάκια βραδινού αεροπλάνου
τα δυο σου μάτια και χαράζουν τον αέρα
η αγκαλιά σου ειναι η σκάλα του Μιλάνου
κι εγώ αποψε έχω επίσημη πρεμιέρα

Πάρε με πάρε με μέσα σου να κρυφτώ
σαν να μην έζησα πριν απ'το βράδυ αυτό

Θέλω να δω το πρόσωπο σου ανθισμένο
να με φιλάς όλη τη νύχτα όσο αντέξεις
σαν φλιπεράκι γελαστό ξετρελαμένο
σου δίνω ακόμα μία μπίλια για να παίξεις

Πάρε με πάρε με μέσα σου να κρυφτώ
σαν να μην έζησα πριν απ'το βράδυ αυτό

Κι ύστερα ξάπλωσε κοντά μου και κοιμήσου
εγώ θα πιάσω μια γωνίτσα στο κρεβάτι
όχι πως έχω το κλειδι του παραδείσου
μα σ' αγαπώ κι αυτό νομίζω είναι κάτι

Πάρε με πάρε με μέσα σου να κρυφτώ
σαν να μην έζησα πριν απ'το βράδυ αυτό...
 
posted by cindaki at 1:06 μ.μ., |

10 Comments:

Η μουσική γεμίζει τη ζωή μου...Πόσες φορές,άραγε,"ακούμε" τη μουσική;Τουλάχιστον,αυτήν που αξίζει να ακούγεται..
Sofi πρέπει να είσαι πολύ τρυφερός άνθρωπος. Και όχι δεν το κατάλαβα σήμερα αλλά σήμερα είπα να στο πω!!


(σσσ! έχω κι ένα αδελφό,πάρα πολύ καλό παιδί.... ωχ! τι ντουφεκιές είναι αυτές που ακούγονται?? μπας και με άκουσε ο aggelos??
εεε, ναι , εγώ λέω να φεύγω σιγά σιγά... είναι και αργά....
Πόσα τραγούδια ακούμε και πόσα ..λίγα είναι τελικά αυτα που μας αγγίζουν........ πολύ ωραίο
και τρυφερό!
Όνειρα γλυκά!!
Υπέροχο...

Τόσο γλυκό, αλλά και τόσο ζωντανό, χυμώδες και δυναμικό... Τόσο γλαφυρό και τόσο εκφραστικό. Τόσο αληθινό.
Πολύ ωραία λόγια! Κι εμένα μ΄αρέσει!
Άσχετο με το post:

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!
Να είσαι πάντα καλά και να έχεις πάντα όόό,τι επιθυμείς...
Προπάντων υγεία, ευτυχία και αγάπη εύχομαι, και τα επίλοιπα έπονται... Ανάλογα με τις δικές σου επιθυμίες!!!
Πολλά φιλιά...

(Συγγνώμη για το άσχετο comment)
ΚΙ εγώ θέλω να σου πω χρόνια πολλά εδώ ....δεν πειράζειε;
..κάποιος γιορτάζει , μα το βρήκα,είσαι εσύ... (γλυκό τραγουδάκι για το Sofaki)!

Χιόνια πολλά...

Να έχεις μπροστά σου μέρες όλο και καλύτερες και καλύτερες και καλύτερες!!!
Να χαίρεσαι και να σε χαίρονται όσοι σε αγαπούν!
Να σκάσουν οι Οχτροί σου όλοι!!

πολλά φιλιά
Σας ευχαριστώ όλους πολύ πολύ πολύ!!!!!!
"Κι ύστερα ξάπλωσε κοντά μου και κοιμήσου
εγώ θα πιάσω μια γωνίτσα στο κρεβάτι
όχι πως έχω το κλειδι του παραδείσου
μα σ' αγαπώ κι αυτό νομίζω είναι κάτι"

Ειδικά όταν φτάνει σε αυτό το σημείο...τότε ταξιδεύω πραγματικά μαζί του....
Καλησπέρα!