Δευτέρα, Ιανουαρίου 01, 2007

2007...

Συνήθως, όσα χρόνια με θυμάμαι, τα Χριστούγεννα έκανα σαν μικρό παιδί. Για την ακρίβεια, χειρότερα κι από μικρό παιδί!!!

Όταν όμως έφτανε η Πρωτοχρονιά, κάτι χάλαγε μέσα μου…
Δεν ήταν θλίψη για το χρόνο που έφευγε (αν και στο τραγούδι: Πάει ο παλιός ο χρόνος, πάντα στεναχωριόμουν, γιατί σκεφτόμουν έναν γεράκο που κανείς πια δεν τον θέλει),αλλά πάντα είχα μια μικρή μελαγχολία.
Ναι. Εγώ δεν μελαγχολώ ποτέ τα Χριστούγεννα.
Μελαγχολώ την Πρωτοχρονιά.

Φέτος όμως κάτι άλλαξε.
Δεν μπορώ να το προσδιορίσω, αλλά κάτι άλλαξε…
Νομίζω προς το καλύτερο!

Όπως έχω ξαναπεί, είμαι από τα πιο αισιόδοξα άτομα που έχω γνωρίσει!
Ε, λοιπόν, και γι’ αυτή τη χρονιά, είμαι πολύ αισιόδοξη!
Ναι, αυτή, πρόκειται να είναι μια πολύ καλή χρονιά!

Ίσως νιώθω πιο σίγουρη από ποτέ για τα άτομα που έχω γύρω μου.
Ίσως ξέρω καλύτερα από κάθε άλλη χρονιά τι ζητάω.
Ίσως είμαι έτοιμη να αφήσω πίσω το παρελθόν μου. (Ίσως, δεν παίρνω και όρκο…)
Ίσως είμαι έτοιμη ανθρώπους που φύγανε από κοντά μου, να τους θυμάμαι μόνο με απέραντη αγάπη, και να μην πονάει πια το κενό που άφησαν πίσω.
Ένα κενό που δε θα το καλύψει ποτέ, τίποτα…

Ίσως…

Πάντως, είμαι σχεδόν βέβαιη, ότι το 2007 θα πάει καλά!!!

Για όλους μας!!!
 
posted by cindaki at 3:36 μ.μ., |

20 Comments:

θα πάει, θα πάει διφορετικά έχουμε τουλάχιστον 364 ημέρες μπροστά μας να το φέρουμε στα μέτρα μας!

χρόνια πολλά και αισιόδοξα!
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΦΑΚΙ
ΜΕ ΥΓΕΙΑ ...
,,ΠΟΛΥ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΧΑΡΑ
αγόρι, μου έκανε ποδαρικό!!!

Ελπίζω να μου φέρεις τύχη!
Καλησπέρα

Η πρώτη μου βραδυνή καλησπέρα
της χρονιάς

Καλή χρονιά
με αγάπη και αισιοδοξία για
καλλίτερες ημέρες για όλους μας
αυτό είναι το ζητούμενο

Καλό σου βράδυ
΄Ο,τι καλύτερο. Υγεία, ευτυχία, λεφτά, γυναίκες. ΄Η το αντίστοιχο.
΄Ο,τι καλύτερο. Υγεία, ευτυχία, λεφτά, γυναίκες. ΄Η το αντίστοιχο.
Κι εγώ μαζί σου sofi!!
Όλα θα είναι καλύτερα γιατί Το αξίζεις να είναι!!!
πολλά φιλιά!!
Καλή χρονιάααααααααααααα!!
Sofi-k μου, πάντα αισιόδοξη, χαρούμενη και φωτεινή! Όλο το 2007 και ακόμα παραπέρα!
Προσυπογράφω και εύχομαι κάθε χαρά και ευλογία τη νέα τούτη χρονιά!
Θα πάει κορίτσι μου! Αρκεί να το πιστεύουμε!
Να είσαι γερή σοφάκι μου, ευτυχισμένη και το 2007 να πραγματοποιήσει όλα τα κρυφά και φανερά σου όνειρά!
Με πολλή αγάπη!
Κατερίνα
Καλή χρονιά,κούκλα μου!!!;)
χρόνια πολλά
και
καλή χρονιά...

εύχομαι τα καλύτερα...
πάντα αισιόδοξη να είσαι!! καλή χρονιά!!
Ακριβώς έτσι ένιωσα και'γω.
Απ'το πρώτο δευτερόλεπτο.
Θα πάνε όλα καλά!
Χρόνια Πολλά Sofi
Καλη Χρονια..Υγεια ευτυχια και ομορφες αναμνησεις να φερει αυτος ο χρονος..