Πέμπτη, Ιανουαρίου 04, 2007

Σας αρέσει ο κινηματογράφος?...


Ένα από τα χόμπι μου, είναι ο κινηματογράφος. Λατρεύω να βλέπω μία ταινία στο μεγάλο πανί, νιώθω ότι τη ζω πραγματικά!
Δεν μπορώ να το περιγράψω. Είναι κάτι πολύ δυνατό. Πονάει ο ήρωας, πονάω κι εγώ. Γελάει και γελάω, τρέχει και νιώθω τους μυς μου να σφίγγονται…
Ο κινηματογράφος για μένα είναι κάτι μοναδικό!
Μ’ αρέσει να πηγαίνω με καλή παρέα. Που δεν μιλάει πολύ, που μπορεί να εκτιμήσει την σκηνοθεσία, το ταλέντο (χωρίς βέβαια να δηλώνω ειδική), να γελάει. Εξίσου πολύ όμως μ’ αρέσει να πηγαίνω μόνη μου.
Δεν ξέρω πολύ κόσμο που το κάνει αυτό. Για μένα δεν ήταν ποτέ ένα απαραίτητα ομαδικό χόμπι.

Μπορεί να με πεις psycho…
Μπορεί να με πεις διαστροφική.
Αλλά ναι! Μου αρέσει να πηγαίνω κινηματογράφο μόνη μου.
(Τώρα θα λες, που είναι το περίεργο…)
Μου αρέσει να πηγαίνω αργά το βράδυ, σε μεταμεσονύχτιες προβολές.
Να βλέπω θρίλερ.
Δυνατά θρίλερ!

Και μετά να γυρνάω με τα πόδια σπίτι μου.
Κατά προτίμηση από στενά δρομάκια!
(Τώρα τι λες;)
Νιώθω την αδρεναλίνη να κυλάει στο αίμα μου!
Συνήθως μετά από ένα θρίλερ, νομίζεις ότι κάτι θα συμβεί, κάτι υπάρχει εκεί έξω, που καιροφυλακτεί, περιμένει να κάνεις τη λάθος κίνηση…
Ότι κάποιος σε παρακολουθεί!
Και δως της η αδρεναλίνη ανεβαίνει!!!
Όταν τελικά φτάνω σπίτι, χαλαρώνω. Τα κατάφερα!
Ε, λοιπόν, εκείνα τα βράδια, κάνω τον καλύτερο ύπνο!


Εκτός όμως από τις βραδιές θρίλερ, υπάρχουν και οι άλλες, οι γλυκές νύχτες.
Όπως προχτές. Πήγα να δω την ταινία The Holiday. Μία πολύ γλυκιά ταινία, από αυτές που οι 2 ηρωίδες, που έχουν την τέλεια ζωή, το τέλειο σπίτι, βρίσκουν τον τέλειο γκόμενο και ζήσανε αυτοί καλά κι εμείς άστα να πάνε…

Αν όμως αφεθείς, ακόμα και μια τέτοια ταινία, μπορεί για λίγο να σε χαλαρώσει, να σε κάνει να χαμογελάσεις, να αφήσεις λίγο πίσω σου προβλήματα και να φανταστείς τον εαυτό σου να βουλιάζει στον τέλειο καναπέ της ταινίας με τον κούκλο πρωταγωνιστή να σου κάνει μασάζ! (Τέτοια σκηνή δεν υπάρχει στην ταινία, αλλά είπαμε, είναι η στιγμή που χαλαρώνεις! Δική σου είναι η στιγμή, βάζεις ό,τι θέλεις!)

Πάντα υπάρχουν κάποιοι που κοιτάζουν κάπως. Τους φαίνεται περίεργο ότι κάποιος μπορεί να διασκεδάζει μόνος του.
Αλλά δε δίνω σημασία.

Κι εκεί λοιπόν που δεν το περίμενα, σ’ αυτήν την πολύ ρομαντική και, κατά γενική ομολογία, θηλυκή ταινία, είδα άντρες μόνους τους.
Άντρες μόνους τους!
Που δεν πήγαν να δουν τον James Bond, ούτε τους X-MEN, αλλά μία ταινία ρομαντική.

Περίεργο; Ε, λοιπόν, ούτε κι εγώ μπορώ να το εξηγήσω.
Εκείνο το βράδυ γύρισα σπίτι με ανάλαφρη διάθεση!

Κορίτσια: βουρ στους κινηματογράφους!
Ναι, οι άντρες υπάρχουν!!!
 
posted by cindaki at 1:56 π.μ., |

36 Comments:

Καλημέρα

Το πιό καλό είναι να μην δίνεις
και πολύ σημασία
άσε τους άλλους να μουρμουράνε

καλό πρωινό
Μια φορά πήγα μόνη μου και το ευχαριστήθηκα! Δε σου διακόπτει κανείς το ειρμό των σκέψεών σου, άσε που δε διασταυρώνεις απόψεις με τους φίλους σου, με συνέπεια αυτό που πιστεύεις να είναι και αυτό που ισχύει στο έργο! :)

Αλλά σε μεταμεσονύχτιες να δω θρίλερ μόνη μου ομολογώ δε νομίζω ότι θα πήγαινα! μπρρ

Σχετικά με το The Holiday, αν και δεν πήγα πολύ θετικά προϊδεασμένη, κατέληξα να έχω μια πολύ καλή διάθεση, τόσο που με έπιασε σπαστικό γέλιο μέσα στην αίθουσα από μια μικρή αφορμή!:D
Χρειάζονται κι αυτές οι ταινίες που και που!
Καλη χρονια με ολα οσα θελεις να κανεις και να ζησεις!!
Καλή χρονιά! Εκτός από το ίδιο ζώδιο, μοιραζόμαστε και το ίδιο πάθος, λοιπόν! Στην ερώτησή σου απαντάω ΝΑΙ με χίλια!! Πηγαίνω μόνη μου σινεμά εδώ και... κάτσε να δεις... 10 χρόνια. Φυσικά μου αρέσει η καλή παρέα, αλλά αν δεν την βρω και μόνη μου πάω -ακόμα και σε θρίλερ!! Μερικές φορές μάλιστα προτιμώ να πάω μόνη μου, το επιδιώκω. Στο σινεμά νοιώθω -ένα περίεργο πράγμα- σαν στο σπίτι μου. Μοναδική εμπειρία!
Μου αρέσει, αν και θα προτιμούσα ένα ΜΕΓΑΛΟ Home Cinema (με τεράστια οθόνη, σούπερ ήχο, αναπαυτικά καθίσματα και τα σχετικά), για να βλέπω τις ταινίες με όποιους θέλω και στις συνθήκες που θέλω.

Τελευταία στο σινεμά όλο και περισσότερο απογοητεύομαι από την απαράδεκτη στάση ορισμένων που πάνε απλά για να συζητήσουν τα προσωπικά τους την ώρα της προβολής και ούτε καν το κινητό τους δεν κλείνουν.

Προς το παρόν είναι "όνειρο απατηλό"...
sailor, αυτό κάνω!

wisdom, μα δεν είναι πολύ ωραία χαζοταινιούλα?!!

hlias, καλή χρονιά και σε σένα!
sunshine, νομίζω ότι ταιριάζουμε!!!Να κανονίσουμε βραδιά σινεμά!!!

mickey, έχεις δίκιο, αλλά όπως και να το κάνεις, ο κινηματογράφος είναι ωραία εμπειρία. Εύχομαι να πραγματοποιηθεί το όνειρο σου!
Κι εμένα μου αρέσει.
Τα έργα τα διαλέγω ανάλογα με τη διάθεση και ανάλογα με την παρεά.
Το Holiday ήταν όντως πολύ όμορφη ταινιούλα.
τώρα, όσο για τους άντρες, τι να πω, δεν το πρόσεξα... Αλλά υπάρχουν και εκτός κινηματογράφων!!!

Καλή χρονιά...
να προσέχεις στις μεταμεσονύκτιες και τα στενά δρομάκια μικρή.
Οταν ήμουν κι εγώ μικρή, πήγαινα πολύ σινεμά μόνη μου - γιατί αν μου μιλήσει κανείς κατά τη διάρκεια της ταινίας, πάει, βγαίνω από την ατμόσφαιρα...
Λες να το ξανακάνω τώρα που το ταξίδι μου ματαιώθηκε;

Φιλιά!
Καλημέρα, Καλή χρονιά με υγεία κι ευτυχία!

Εμένα μου αρέσει ο κινηματογράφος, δεν πάω μόνος και σε καμία περίπτωση δεν θέλω ν΄ακούσω για moultiplex...
σκοτώνουν την μαγεία!!!
Το ήξερα πως είσαι "δικιά" μου!!;)Κι η αλήθεια είναι πως έχω καιρό να δω ΚΑΛΟ thriller στο cinema...
jason, ναι, υπάρχουν. Δεν είμαι απ' αυτές που λένε το αντίθετο.

allmylife, προσέχω. Η αλήθεια είναι ότι όλο και πιο σπάνια το κάνω, μεγαλώνοντας.
Να το ξανακάνεις! Θα περάσεις τέλεια! Προτείνω να διαλέξεις κωμωδία.
chris, κι εγώ αποφεύγω τα multiplex, αλλά μερικές φορές έχω περάσει και καλά.
Καλή χρονιά και σε σένα!

evelina, :ο)
Άκουσα για το Prestige, ότι είναι πολύ καλό θρίλερ, αλλά δεν το έχω δει ακόμη...
Kι εγώ πάω μόνη μου και το καταφχαριστιέμαι.... Κι αν μου αρέσει η ταινία πηγαίνω και τη βλέπω και 2-3 φορές και την περνάω κοτσάνι....
Θρίλερ όμως ναι μεν βλέπω αλλά απο σκοτεινά δρομάκια.... α πα πα πα...
Πως το αντέχεις?? Να προχωράς και να λές ωχ,τώρα θα με μαχαιρώσει ο απο πίσω,τώρα θα μου κλείσει το στόμα και όλο και να επιταχύνεις το βήμα σου και σχεδόν να τρέχεις.... α πα πα πα....
Άσε που μετά και στο σπίτι... νομίζω πως κάποιος θα βγει πίσω απο την κουρτίνα,μέσα απο την ντουλάπα,κάτω απο το κρεβάτι....
Ενώ με τις γλυκερές ταινιούλες γυρίζω σπίτι και τους αγαπάω όλους... ακόμα και τον απαίσιο το γείτονά μου αγαπάω...
Και τι ωραία που είναι και τα θερινά τα σινεμά!!!
Κοντά στη θάλασσα δε,ακόμα καλύτερα.... δειλινά,στραβοτοποθετημένες καρέκλες... να αρχίζει και να μη βλέπεις και πολύ καλά γιατί έχει ακόμα φως... οι γείτονες να βλέπουν τσάμπα απο τα μπαλκόνια τους... Τι ωραία!!!
Έχω μια απορία: γιατί θεωρούμε φυσιολογικό να διαβάζει κάποιος ένα βιβλίο μόνος του κι όχι να πηγαίνει μόνος π.χ. στο σινεμά ή στο θέατρο;
,,,ΕΓΩ ΤΙ ΝΑΠΩ ΠΟΥ ΤΑΤΕΛΕΥΤΑΙΑΧΡΟΝΙΑ ΟΧΙ ΜΟΝΗ ΜΟΥ ΔΕΝ ΠΑΩ ΑΛΛΑ ΚΟΥΒΑΛΑΩ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΑΝΗΨΑΚΙΑ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΕΧΩ ΔΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΑΙΔΙΚΈ ΤΑΙΝΙΕΣ ΝΤΙΣΝΕΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΕΛΕΥΤΑΙ ΤΟΧΑΠΙ ΦΙΤ ΑΥΤΟΙ ΜΕΒΤΑ ΠΠΙΓΚΟΥΙΝΑΚΙΑ ..ΤΟΜΟΝΟ ΚΑΛΟ ΣΤΗΝ ΟΛΗ ΥΠΟΘΕΣΗ ..ΝΟΙΩΘΩ ΠΑΛΙ ΠΑΙΔΙ ..ΧΕΧΕΧΕ
Ki egw latrevw to cinema, eidika peripeteies!

Kapws etsi to blepw ki egw, nomizw oti ginomai ena me afto pou vlepw!

aleksis
Kαι μένα μου αρέσει να βλέπω ταινίες μόνη μου αν και να πάω σινεμά μόνη μου δεν το έχω επιδιώξει..χμμ γιατί όχι όμως!Άλλα είσαι ρε παιδί μου ριψοκύνδινη.Καλά σίγουρα την διαδρομή για το σπίτι μου θα την γούσταρες πολύ(σκοτάδι,δέντρα..ησυχία!).
Το τελευταίο θρίλλερ που τόλμησα να δώ ήταν το Black Christmas μια χαζοαμερικάνικη μ*λ*κια!!!Πήγε να μου βγεί το στομάχι μέχρι να τελειώσει..:Ρ

Χμμ..δε γράφεις κανένα ποστάκι με ταινίες προτάσεις;Πρέπει να έχεις ωραίο γούστο ;)

(σου είπα καλή χρονιά?ΚΑλή ΧΡονιΆ!!)
maika, την πρώτη φορά που γύρισα μόνη σπίτι, ήταν τελείως τυχαία, είχα βγει μόνη και έπρεπε να γυρίσω μόνη. Αλλά την καταβρήκα!

Όσο για τα θερινά, τελευταία νιώθω ότι δεν με ευχαριστούν όσο κάποτε. Δεν σέβονται που δεν σέβονται γενικά στον κινηματογράφο, στο θερινό, κάνουν περισσότερο θόρυβο.

ασκαρδαμυκτί, έλα ντε;;;
sevarose, πάντα να νιώθεις σαν παιδί καλή μου!
Εγώ δε χρειάζεται να έχω παιδιά και ανηψάκια!
Πάω μόνη μου και βλέπω τον Μπομπ Σφουγγαράκη Τετραγωνοπαντελονή και άλλες βλακιούλες!

aleksis, χαίρομαι! Είμαστε πολλοί!

exilio, ναι, θα έλεγα ότι είμαι ριψοκίνδυνη!
Αυτό για τις ταινίες θα το σκεφτώ!!!
Πολλά πολλά φιλιά!!!
Κι εμένα μόνη μου μου αρέσει να πηγαίνω στον κινηματογράφο.

Καλή χρονιά,σου εύχομαι!
Μόνοι στο σινεμά με σκοπό να λύσουμε μέσω του πανιού αυτό που μας αγχώνει περισσότερο από ο,τιδήποτε άλλο: το να μην είμαστε μόνοι.

Ναι, συμφωνώ, είναι μια κάποια λύσις. Και τη δοκιμάζω συχνά.
Kalh Xronia Sofi-K!

Soy euxomai oti kalytero gia thn kainourgia xronia kai pano apo ola ygeia kai poly poly agaph.

Xrhstos
Καλησπέρα κινηματογραφόφιλη. Παρομοίως. Δεν υπάρχει ωραιότερο συναίσθημα να είσαι μόνος στο σινεμά, να μη σε νοιάζει για τίποτα, να χώνεσαι στην πολυθρόνα και να μπαίνεις μέσα στα γενόμενα του πανιού... Μέθη.
Σε καταλαβαίνω απόλυτα.
Χρόνια πήγαινα και πάω μόνη μου σινεμά. Αίσθηση.

Οπως εσύ σ' αρέσει να γυρίζεις μόνη το βράδυ το ίδιο και εγώ. Θυμάμαι τότε που είδα το πρώτο Jurassic Park, έτρεμε το φυλλοκάρδι μου, όλο velociraptors έβλεπα πίσω απο τα έρημα αυτοκίνητα. Ζείν επικινδύνως.

Χαίρομαι που σε γνώρισα.
Την πρώτη φορά που πήγα μόνη σινεμά αφερέθηκα τόσο πολύ που έβγαλα τα παπούτσια (έυκολο.Ηταν καλοκαίρι και φορούσα σαγιονάρες) και έβαλα τα πόδια στο δίπλα κάθησμα.ΤΕΛΕΙΑ ΗΤΑΝ!Κάλο βράδυ!
Φαντάζομαι!
Θα ήταν όντως τέλεια!

Καλό βράδυ Τασσούλα!
Μήπως πήγαν για να βρουν γκόμενες;
όχι μόνο μ'αρέσει, αλλά διαβάζω και σενάρια (αγγλικά) που υπάρχουν στο ίντερνετ...

θρίλερ δεν βλέπω (μόνο ψυχολογικά)
Χειμώνας.
Σινεμά.
Μόνος.

μμμμμμμ.....

Πρέπει να το ξανακάνω.
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΓΛΥΚΕΙΑ ΜΟΥ...ΣΟΥΠΕΡ ΤΟ ΣΙΝΕΜΑ..ΛΑΤΡΕΥΩ ΤΑ ΘΡΙΛΕΡ.ΑΛΛΑ ΕΝΩ ΠΙΟ ΠΑΛΙΑ ΔΕΝ ΦΟΒΟΜΟΥΝ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΜΟΝΗ,ΤΩΡΑ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΡΕΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ..ΜΙΑ ΖΩΗ ΑΝΑΠΟΔΗ...ΠΑΝΤΩΣ ΣΠΑΝΙΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΚΑΛΟ ΘΡΙΛΕΡ..ΔΥΣΤΥΧΩΣ..kISSES..
κοίτα άλλους που να πηγαίνουν μόνους τους σινεμά ξέρω,αλλά που να του αρέσει να γυρνάει από σκοτεινά σοκάκια για την αδρεναλίνη όχι!!!!εγώ μετά και στο κρεβάτι φοβάμαι μόνη!Είσαι πολύ θαραλλέα!!!!!
Τι μου θύμησες τώρα! Να γυρνάω μετά από ρετροσπεκτίβα του Φασμπίντερ, του Μπονιουέλ κλπ., μεσάνυχτα Σαββάτου μόνη, με τα πόδια από το Άστυ στην Κοραή μέχρι τέρμα Πατησίων. Τώρα νομίζω ότι δεν θα μπορούσα. Γουστάρω πολύ μόνη στον κινηματογράφο!
Καλή χρονιά να έχουμε. Τι άκουσες για τους Σκορπιούς; Θα μας πάει καλά η χρονιά;
allimiamera, καλά θα μας πάει!
Η χρονιά αυτή βέβαια, όλοι λένε ότι ανήκει στους Τοξότες, αλλά και για μας θα είναι πολύ καλή!!!

Εξάλλου, εμείς οι σκορπιοί, δεν μασάμε!!!
nantia, κι εγώ παλιότερα, δεν τολμούσα να κοιτάλω κάτω από το κρεβάτι! Ήμουν σίγουρη ότα θα έβγαιναν τέρατα να με κατασπαράξουν!

Είναι όμως ωραία να νιώθεις ότι ξεπερνάς κάποια όρια σου!
Δοκίμασε το!!!
Καθόλου κακό,αντίθετα θα έλεγα.
To κάνω συχνά κι εγώ.Άλλη αίσθηση!!
Πολύ μοιάζουμε σοφάκι, με όταν ήμουν στην ηλικία σου. Κι αυτό γιατί τώρα μένω πολύ μακρυά απ΄το κέντρο και έχω αφήσει πίσω μου πολλά. Εκείνο που βλέπω σ' αυτή την ηλικία, τα τελευταία χρόνια, είναι ότι παντού βλέπω κοπέλες μόνες ή αγόρια μόνα. Παρέες γυναικείες, παρέες αντρικές. Το γιατί ακόμα δεν το έχω καταλάβει.
Τώρα όμως που έστειλες εκεί τα κορίτσια, δεν ανησυχώ πια!
Φιλιά πολλά!
Καλό σου βράδυ!