Τρίτη, Νοεμβρίου 27, 2007

Το ότι...

... θα μπορούσα να δείξω τόση υπομονή, ούτε εγώ η ίδια δεν το περίμενα! Αποφάσισα να μάθω στην μητέρα μου κάποια πραγματάκια απαραίτητα, ώστε να μπορεί να χειριστεί τις βασικές λειτουργίες ενός υπολογιστή. Η γυναίκα δεν είχε ασχοληθεί, γιατί ποτέ κανείς δεν την έσπρωξε να ασχοληθεί, αλλά και γιατί η αλήθεια είναι πως έτσι όπως ήρθαν τα πράγματα στη ζωή της, το θέμα υπολογιστής αποτελούσε πραγματικά πολυτέλεια!

Τέλος πάντων.
Πήρα την απόφαση να σφίξω τα δόντια και να δείξω τεράστια υπομονή, όταν ήρθε μια κυρία στην εταιρία που εργάζομαι, για το τμήμα καταχωρήσεων. Η κυρία αυτή δούλευε 25 χρόνια σε μία εταιρία, η οποία έκλεισε και φυσικά, χρησιμοποιούσε υπολογιστή. Όταν είδα τις γνώσεις της, απλά δεν πίστευα τα μάτια μου! Η κυρία αυτήν δεν ήξερε καν από που ανοίγει αυτό το κουτί! Όταν δε, της ανοίγαμε ένα παράθυρο για να δουλέψει και κατά λάθος το έκλεινε, έμενε με το στόμα ανοιχτό, γιατί το παράθυρο ως δια μαγείας εξαφανιζόταν! Μόνο κάτω από το γραφείο της δεν έψαχνε να το βρει!

Και είπα λοιπόν, όχι, δεν είναι δυνατόν η δική μου η μάνα να μην έχει ιδέα και να ξεπατώνεται σε διάφορες δουλειές και κάποιες άλλες να δουλεύουν ξεκούραστα, χωρίς καν να έχουν τις γνώσεις! Κι έτσι, μια μέρα γύρισα από το γραφείο και χωρίς δεύτερη κουβέντα την κάθησα στο γραφείο! Αρχίσαμε με πολύ βασικές έννοιες.

Οι διάλογοι μας πια είναι κάπως έτσι:
Μαμά, αυτό λέγεται ποντίκι.
Μαμά πιάστο, δεν δαγκώνει!
Μαμά, κλείσε το στόμα, θα μπει κανένα κουνούπι!
Γενικά έχει πολλή πλάκα και εγώ ομολογουμένως υπερβάλλω εαυτόν!
Πάντως αυτό που διαπιστώνω, είναι πως κατάφερα να της χαρίσω μισή ωρίτσα ξεκούρασης και χαλάρωσης, μετά από την δύσκολη καθημερινότητα της...
 
posted by cindaki at 11:08 μ.μ., |

24 Comments:

Πωπωπω ο μαστερ του κιοφτέ έχω γίνει;

Και η μαμά s είναι ή ξένη που την έφερε η άπονη ζωή στην Κ;

Μαζί μιλάτε κανονικά Ελληνικά ή την κασμερεύουσα;
Τι μου θυμίζει,τι μου θυμίζει?Βρε μπας και είσαι η αδερφή μου?χα χα Το λέω αυτό επειδή διαβάζοντας το κείμενο σου,θυμήθηκα αμέσως τη μάνα μου!Είχα κάνει και εγώ μια αντίστοιχη προσπάθεια να της μάθω κάποια βασικά πράγματα στο pc αλλά το μόνο που κατάφερε να μάθει είναι να κουνάει το mouse!Δέν θα ξεχάσω ποτέ όταν κούνησε δειλά δειλά το ποντίκι και μου φώναξε όλο χαρά:Ακη κούνησα το ποντίκι!!!Το θυμήθηκα τώρα και γελάω!
bidibis, και η μαμά και η μαμά s είναι!! Ελληνικά μιλάμε μωρέ, αφού εγώ δεν την ξέρω την κασμερεύουσα, διότι πάντα μες στο σπίτι μιλούσαμε την Ελληνικήν...

akis, αδερφέ μου!!!

Μα δεν έχουν απίστευτη πλάκα;;;

Την καλημέρα μου!
χαχαχαχα !! ωραιος διάλογος αλλα καλιο αργα παρα ποτέ , με δασκάλα σαν και εσένα η μαμα σου θα μάθει και συντομα ελπίζω. Καλημερα
Απίστευτη πλάκα όμως.!!! Την καλημέρα μου..
εμενα η mother μου μου εμαθε πως να χειριζομαι τον υπολογιστη!! ναι ναι!! οταν πρωτομπηκε στο σπιτι, ουτε που τον πλησιαζα και μετα, βημα-βημα, η αγιοτατη μητερα μου με εφερε στον κοσμο της τεχνολογιας επιτελους!
..χμ...όταν φτάσουμε στην ηλικία τους, ελπίζω οι νέοι της γενιάς τότε, να μην "κοροϊδεύουν" εμάς. :))
Καλο απόγευμα.
Εύγε μαμά της Σίντυ!

Αφού "ξεπέταξε" το ποντίκι, ποιος την πιάνει τώρα!!
lockheart, αυτό λέω κι εγώ! Πάντως μέρα με την μέρα βλέπω βελτίωση και είμαι αισιόδοξη!!!

fani, υπάρχουν και οι εξαιρέσεις μικρή μου!

ilia, κι εγώ το εύχομαι!

rena, καλώς ήρθες και από εδώ!
Καλή ιδέα!
Μόλις τελειώσει και η δική μου το μάζεμα των ελιών θα της κάνω μερικά εντατικά! Αυτός που αποκλείεται να μάθει ποτέ είναι ο πατέρας μου!! Αυτός ακόμα μπερδεύεται με το κινητό που το έχει 4 χρόνια και βάλε!! Για υπολογιστή ούτε λόγος!

Πάντως σίγουρα μπορεί να μάθει αρκεί να ΘΕΛΕΙ και φυσικά να μπορεί να εξασκείται.
Aσε ! Μου θύμισες που εκπαίδευσα ανθρώπους σε μια πληροφορική που αν πάνω απο 15 χρόνια εκει, δεν ήξεραν να κάνουν Copy/Paste !
Δεινοπάθησα αλλα με αγάπησαν στο τέλος ( ελπίζω )
Καλό μήνα Σοφι :)
Καλό μήνα....



Γνώριμο σκηνικό.
Καλό μας μήνα!!!

Τελικά έχουμε οι περισσότεροι παρόμοιες εμπειρίες, έτσι;;;
Καλο μήνα με υγεία! :)
Παρ` όλο που οι δικοί μου είναι αρκετά καλοί ['εν πολλά καλοί" που λεν και οι Κύπριοι] στο θέμα υπολογιστή [ο πατέρας μου τον χρησιμοποιεί, η μητέρα μου τον καθαρίζει :D] κατανοώ την γενιά εκείνη που δεν έχει ιδέα.
Φανταστείτε μόνο ότι αυτοί οι άνθρωποι έζησαν σε εποχές που υπήρχαν μόνο χωματόδρομοι και γαϊδούρια και μέσα σε λίγα χρόνια πέρασαν στην νέα τάξη πραγμάτων...
But...let`s make our parents geeks finally!!!!
Oταν δείς τη μαμά σου να γ... και να δέρνει στη μπλογκόσφαιρα να δώ τί πόστ θ'ανεβάσεις!
ΧΑΧΑΧΧΑ...ΜΠΡΑΒΟ ΒΡΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΜΟΝΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗ ΣΟΥ!
ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ!!
Θέλω να δω τι θα κάνεις έτσι και το μάθει. Θα ψάχνεις για υπολογιστή μετά!
Καιρό έχουμε να τα πούμε ελπίζω να είσαι καλά!
κάτι μου λέει ότι η μαμά σου θα γίνει μεγάλη χάκερ ;)
Μμμμ το προσπάθησα και εγώ με την μάνα μου αλλά χάνω την υπομονή μου πολύ εύκολα. Μετά από ένα μάθημα τελείως σουρεαλιστικό σε σκηνές και διάλογο μου ήρθε ένα mail από την μάνα μου! Το mail έλεγε, να έχεις περισσότερη υπομονή μαζί μου γιατί όταν ήσουν μικρός έκανα απίστευτη υπομονή και κουράγιο να σου βάλω πέντε πράγματα στο ξερό σου το κεφάλι!!!! :) μιλάμε με τσάκισε έτσι; :))))))))
ωραιο!!εμενα ο πατερας μου ανοιγει το laptop μου γιατι θελει οπως λεει να"βαλει το στικακι και να περασει mp3 γιατι πηρε καρτα μνημης για το κινητο του 1 giga.."ελεος!!!!
Χαχαχα!! και εγώ έχω προσπαθήσει, αλλά αλήθεια νομιζω ότι απλά δεν προσπαθούν. Εχουν γέλιο πάντως, όλα τους φαίνονται τόσο περίεργα.... φαντάσου εμάς στη νέα τεχνολογία... αν και δε νομιζω ποτέ να είμαστε έτσι!
ΚΙ εγώ έχω ασχοληθεί αρκετά με τη μητέρα μου για να τη μυήσω στο Ίντερνετ και στο MS Word συγκεκριμένα. Είναι φοβερό πως με κάθετι καινούριο που μάθαινε έβλεπα έναν ενθουσιασμό στα μάτια της μιας και ανοιγόταν μπροστά της ένας καινούριος κόσμος που δεν τον είχε καν φανταστεί.

Η διαδικασία εκμάθησης ήταν ενίοτε"διασκεδαστική" και ενίοτε "βασανιστική" αλλά άξιζε τον κόπο. Γενικά έχω υπομονή σαν γαϊδούρι όποτε no prob:). Φτάσαμε πλέον στο σημείο να με ρωτάει η μάνα μου τι είναι το COnn-X και αν μας συμφέρει ως πακέτο για να χουμε και φθηνά τηλεφωνήματα... χα,χα,χα. Ομολογουμένως μια σουρεαλιστική εξέλιξη!

Την καλημέρα μου σε όλους!
Συγκινηθείσα ως μαννούλα για την τρυφερή σκέψη και την πράξη, σου στέλνω την αγάπη μου!