Τρίτη, Μαρτίου 06, 2007

Ασημένια δάκρυα

Το φεγγάρι ήταν γεμάτο.
Αλλά θλιμμένο.
Ποιος Θεός θα έφτιαχνε ένα φεγγάρι τόσο θλιμμένο;
Σαν να συγκρατούσε με κόπο τα δάκρυα του…
Η θάλασσα από κάτω γαληνεμένη.

Καθρέφτιζε τη θλίψη.
Άραγε κλαίει το φεγγάρι;
Νομίζω πως ναι.
Και τα βράδια που κλαίει, η καρδιά μου φουρτουνιάζει.
Και η θάλασσα αγριεύει, όταν τα ασημένια δάκρυα την αγγίζουν.
Όχι, δεν είναι αυτά που έχουν οι γοργόνες καρφιτσωμένα στα μαλλιά.
Αυτά είναι πεφταστέρια!

Το ξωτικό μου έχει δει ασημένια δάκρυα!!
Μάλιστα έχει ένα στην κατοχή του! Είναι ο θησαυρός του!
Το φυλάει δίπλα στην καρδιά του…

Αν δεις ένα τέτοιο δάκρυ, τότε λένε μπορείς να νιώσεις το φεγγάρι
Που βαριαναστενάζει.
Και βαραίνει η καρδιά σου…
Αλλά όταν κοιτάξεις ψηλά, και το ψάξεις, τότε κάτι περίεργο συμβαίνει!
Η καρδιά σου γίνεται πιο ανάλαφρη!
Σαν …
Σαν…
Σαν το φεγγάρι να σε κοιτά! Και μετά, ναι είσαι σίγουρος ότι το φεγγάρι μίλησε!
Μίλησε, στην καρδιά σου! Πριν στρέψει το χλωμό βλέμμα από την άλλη.

Φεγγάρι κλέφτης, της ψυχής και της ματιάς.
Έρημο,
Σ’ αξημέρωτα μπαλκόνια…

 
posted by cindaki at 12:02 π.μ., |

29 Comments:

Καλό ξημέρωμα...
Ένα ασημένιο δάκρυ πολύτιμο φυλαχτό για ώρες δύσκολες και νύχτες χωρίς φως. Πολύ όμορφο, Σοφάκι!
Πολύ όμορφο, όντως, και οι φωτογραφίες πολύ όμορφες και μεγειά κιόλας η καινούρια εμφάνιση...
Κι αυτή πολύ όμορφη...
τα ασημενια δακρυα μες στο σκοταδι με διαμαντια μοιαζουν..ποταμι πλουτου ? ποιος ξερει?
attalanti, jason, χαίρομαι που σας άρεσε!
avra, καλημέρα!
Ποτάμι πλούτου? Ναι, πολύ όμορφη σκέψη!
κλαίει...
σας διαβεβαιώ!


και χαμογελά...
επίσης!
Φεγγαρι κλεφτης....
Υπεροχο.
Αφοπλιστικό!

Δεν χωράν σχόλια.
Φεγγάρι κλέφτης, της ψυχής και της ματιάς.
Έρημο,
Σ’ αξημέρωτα μπαλκόνια..πολυ ομρφο καλη μου..
και ναι..κλαιει το φεγγαρι μ ασημενια δακρυα..το εχω δει..
Εξαιρετικό το ποιητικό ποστ και εξίσου όμορφο και "ταιριαστό" το υπέροχο νέο template σου.

Μπορείς να δεις "απολαυστικά" το φεγγάρι μέσα από το στενό φακό του τηλεσκοπίου, αλλά θαρρώ πως είναι ακόμα πιο όμορφο να το δεις μέσα από το πλατύ παράθυρο της ψυχής.

Και να πλάθεις πανέμορφα ποιήματα για να μοιραστείς με τους άλλους αυτό που "είδες"...
"Ζωγραφίσατε" δεσποινίς!

Τα φιλιά μου ;)
Polu omorfo to feggari mesa apo ta matia sou...
Εξαιρετικό!!!!

Καταπληκτικό και το νέο σπιτικό!!!
ΚΑλορίζικο!
Ωραίες εικόνες και ωραία η εικόνα του blog σου.. Σε φιλώ!!
Με σκλαβώνετε!...
Αχ, αυτό το φεγγάρι! Έχω περάσει ώρες και ώρες κοιτάζοντάς το, ακόμα και μιλώντας του... Άραγε το κάνουν κι οι άντρες αυτό;
πολυ γλυκο και πολυ ομορφο...:)
και γω μιλαω με το φεγγαρι που και που.. μου κλεινει το ματι μερικες φορες..;)
Εγώ ήρθα να σου πω ότι το νέο template σου πάει πολύ περισσότερο από το παλιό.
Με γεια!
Πολύ όμορφο Σοφούλα!
Διάφανο και φεγγαρολουσμένο.

Σου πέταξα το μπαλάκι για τις πέντε λέξεις.
Αν σου κάνει κέφι γράψε κάτι.
Καλό βράδυ.

Το νέο template είναι εξαιρετικό,καιπόσο ταιριάζει σ' αυτό το ποστ!
debby, κι εγώ έτσι νομίζω!

ralou, το είδα! Ετοιμάζω την ιστορία μου! Φιλιά!
Ασημένιο το φεγγάρι . . .

Όμορφο temp διάλεξες Σοφάκι, με γεια!
(check your mail)
Καλορίζικο το καινούριο σπιτάκι! Το φεγγάρι πάντα κάτι κλέβει και πάντα κάτι μας αφήνει πίσω για να θυμόμαστε...Πολύ όμορφο ποστ!
πανεμορφα τα ταιριαξες ολα σοφακι ,,
Πανέμορφο, σαν την Σελήνη.

Με γειά η καινούρια φάτσα!
:-D
Eγώ το εχώ πεί καιρό τώρα ότι "ζωγραφίζει"..:))

xxx
Αα με γειά το νιού λούκ..όμορφο πολύ ;)
με γειές,με γειές!!! πανέμορφα το στόλισες το μπλογκοσπιτάκι σου...καρφίτσωσες απ έξω και το φεγγάρι σου κι ομόρφυνε ακόμα περισσότερο!!!! κι ας είναι θλιμμένο.... Τι όμορφα που γράφεις!!!

Ο μικρούλης μου μου είχε πει πριν λίγο καιρό πως τις πιο πολλές φορές που κοιτάει το φεγγάρι,του φαίνεται πως του κλείνει το μάτι!!!
Χαμογελούσα για ώρες!!!

πολλά φιλιά
Με γεια τα καινούργια!
Ποίημα το κείμενό σου! Υπέροχο!
Φιλιά κι αγάπη!