Δευτέρα, Ιανουαρίου 29, 2007

Χτες...

Χτες έγινε κι αυτήν η συνάντηση που κανονιζόταν μια βδομάδα τώρα από τη debby.
Είπε η κοπέλα να έρθει να δει 4-5 άτομα που ήθελε και μαζευτήκαμε 25 τελικά!

Αρχικά δεν πολυήθελα να πάω. Αλλά επέμενε ο aggelos και πήγα. Δε θα πω πολλά.
Μόνο ότι περισσότερο απ’ όλα χάρηκα που γνώρισα από κοντά τη Ραλού. Δεν είπαμε πολλά, αλλά χάρηκα γι’ αυτό που είδα.
Η πιο ευχάριστη έκπληξη για μένα ήταν η artanis και ο cyrusgeo.
Όταν άκουσα ότι ήταν στην παρέα, ένιωσα πολύ περίεργα! Χάρηκα πάρα πολύ παιδιά!
Και ο zοuri και ο blues with a healer μου φάνηκαν πολύ συμπαθείς, αλλά δεν τα είπαμε…
Υπήρχαν άτομα που ήθελα να γνωρίσω, αλλά …ίσως μια άλλη φορά.

Ελπίζω τουλάχιστον να πέρασε καλά η debby και να ...μην την πάτησε κανένας Αθηναίος!
 
posted by cindaki at 10:58 μ.μ., |

10 Comments:

Εγώ τον διάβαζα Κουρουσγκέο! Κρίμα, Σίντυ, που απογοητεύτηκες... στεναχωρήθηκα, όταν το διάβασα στην Ραλού...
synas, είμαι σίγουρη πως αν είχαμε περισσότερο χρόνο και κάτω από καλύτερες συνθήκες, θα ήταν καλύτερα...
Εμείς (moi & Victor) πάντως χαρήκαμε πάραπολύ που σε γνωρίσαμε!
Για μένα που ίσως δεν ξαναέχω την ευκαιρία να ξαναζήσω κάτι τέτοιο στο άμεσο μέλλον μου φάνηκε μια χαρά αν και ο χρόνος ήταν πολύ περιορισμένος.

Επίσης δεν το κανόνιζα μια βδομάδα!!!
Δύο μέρες προτού μαζέψω τα μπογαλάκια μου έστειλα μερικά mail. Το είπα και στην Ralou, το λέω και εδώ... Τους περισσότερους δεν τους κάλεσα εγώ!

Το ότι μαζευτήκαμε τόσοι σημαίνει για μένα ένα πράγμα. Οτι όλοι ψάχνουμε μια αφορμή για τέτοιου είδους συνευρέσεις. Στην προκειμένη η αφορμή ήμουν εγώ. Αλλά όχι η αιτία!

Ελπίζω να σας ξαναδώ υπό καλυτερες συνθήκες!
an-lu, κι εγώ χάρηκα που σας γνώρισα! Συγνώμη που δεν σας ανέφερα...

debby, ξέρω πως μαζευτήκαμε όλοι! Και συμφωνώ ότι ψάχνουμε τέτοιες αφορμές. Αλλιώς δεν θα ήμασταν όλοι εκεί!

Πάντως, μου έκανε εντύπωση το ότι συνέχεια χαμογελούσες!
Να συνεχίσεις να χαμογελάς κ ελπίζω να τα ξαναπούμε!
Σοφάκι χαίρομαι πολύ που σπάσατε την εικονική πραγματικότητα!
Πρέπει να ήταν ωραία!
Μάλλον ζήλεψα!
Φιλιά πολλά και πάντα τέτοια!
Εγώ άκουσα πάντως ότι είσασταν μια υπέροχη παρέα, και όσοι λένε ότι απογοητεύονται όταν γνωρίζουν κάποιους μπλογκόφιλους από κοντά, έσκασαν από το κακό τους!

Κι επίσης ότι το ζεύγος.. τώρα πώς να το πω, πώς λέμε brangelina (θυμάστε από Brad & Angelina), tomcat (από Tom & Catie), ε, το ζεύγος... Σοφικάγγελο ήταν άπαιχτο από γλύκα και χαρά!

Νά'στε όλοι σας καλά και να περνάτε όμορφα!

ΧΧΧΧΧΧΧΧΧ
δεν είναι που με τρώει η ριμάδα η ξενιτειά είναι που τώρα με τρώει και η ζήλεια....
Βρεθήκατε έ??
Το κάψατε? περάσατε τέλεια?
Πες όχι,πες όχι γιατί θα σκάσω....
Πόσα λες και πόσα καταλαβαίνουμε, πάντως.
Τι προσπαθείτε να μου πείτε, δηλαδή -- να αλλάξω νικ;

Κι εμείς χαρήκαμε, και να τα ξαναπούμε -- αλλά όχι σε 25άδες, ρε γαμώτο, με ποιον να πρωτομιλήσεις;