Πέμπτη, Φεβρουαρίου 15, 2007

Εφιάλτης!

Σάββατο πρωί.
Χτυπάει το τηλέφωνο.
Μία στατιστική εταιρία (και καλά…) κάνει έρευνα για την εγκληματικότητα.
5 ερωτήσεις όλες κι όλες, οκ λέω, θα απαντήσω.

Δευτέρα πρωί.
Χτυπάει το τηλέφωνο.
Μία εταιρία security μου ανακοινώνει ότι κέρδισα ένα σύστημα συναγερμού τελευταίας τεχνολογίας, αλλά θα πρέπει να πληρώνω συνδρομή στην εταιρία λήψης σημάτων. Αφού λέω στον νεαρό ότι δεν ενδιαφέρομαι, άρχισε το παραμύθι.
Έμαθα πόσες φορές κλέψανε τον ίδιο, ο οποίος συνήθως γυρνώντας από μπουζούκια, έβρισκε το σπίτι του άδειο.
Βρε καλέ μου δεν ενδιαφέρομαι.
Φαντάζεστε δεσποινίς, μου λέει, να σηκωθείτε στον ύπνο σας και να καταλάβετε ότι κάποιος είναι στο σπίτι σας και το σηκώνει; Εμείς έχουμε τη λύση!
Βρε χρυσέ μου δεν ενδιαφέρομαι.
Ακόμα χειρότερα, μου λέει, φαντάζεστε δεσποινίς να γυρίσετε σπίτι σας και κάποιος από έξω να σας περιμένει με ένα στιλέτο για να απενεργοποιήσετε το συναγερμό; Εμείς πάλι έχουμε τη λύση!
Πουλάκι μου βγάλε τις ωτοασπίδες! Είπα: ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ!!!!
Μου έκλεισε το τηλέφωνο στα μούτρα, κάτι που έπρεπε να είχα κάνει εγώ!

Εκείνο το βράδυ έβλεπα εφιάλτες, μετά από πολύωρη μάχη με το στρώμα μου.
Νόμιζα πως κάποιος ήταν στο δωμάτιο μου! Πως θα ανοίξω τα μάτια και θα δω έναν κουκουλοφόρο να με κοιτάζει κρατώντας στιλέτο!

Ηθικό δίδαγμα: ΚΟΨΤΕ ΤΑ ΜΠΟΥΖΟΥΚΙΑ!!! ΣΑΣ ΧΑΛΑΝΕ!!!
 
posted by cindaki at 5:22 μ.μ., |

21 Comments:

Προτείνω να αγοράσεις τηλ συσκευή με αναγνώριση κλήσης....Εγώ αυτό σκέφτομαι να κάνω!!Μού'χουν σπάσει τα νεύρα(ειδικά οι τράπεζες που τηλεφωνούν μεσημεριάτικα για να πουλήσουν κάρτες...)!
Μην ανησυχείς! Δεν είσαι η μόνη. Και έμενα μια φορά ένας επίμονος πωλητής σταθερής τηλεφωνίας μου έκλεισε το τηλέφωνο στην μούρη επειδή τσαντίστηκε που δεν κατάφερε να με πείσει!
Αλλά εγώ φταίω! Που του απαντούσα. Ενα ΟΧΙ πολλές φορές είναι κάτι παραπάνω από αρκετό!
Μη δεινεις ποτε στοιχεια σε τετοιου ειδους ερευνες.Πεφτει τρελο φακελωμα...
evelina,έχω αγοράσει, αλλά δε βοηθάει πολύ, ειδικά όταν παίρνουν με απόκρυψη...

debby, μάλλον δε θα ξανααπαντήσω. Πολύ χαλάστηκα...

πρεζα, το ξέρω, αλλά μερικές φορές όταν σε βρίσκουν στις καλές σου, λες ας πάει το παλιάμπελο...
χαχαχαχα! :)) πολύ ωραία έγραψες το γεγονός! Από τότε που μετακόμισα (εδώ και ένα χρόνο) σε αυτό το σπίτι με έπαιρναν από το κέντρο ομορφιάς body.... (να μην διαφημίζω, χιχι) και επιμέναν να τους δώσω κάποια Ευαγγελία κάτι , κάτι σαν γαλλικό επίθετο. Προσπάθησα να τους εξηγήσω ότι κάνουν λάθος αλλά εκεί αυτοί μες την επιμονή. Ξαναπήραν
πριν φύγω για χριστούγεννα και τους είπα βαθειά συγκηνιμένος. Κυρία μου η Vangel πέθανε την προήγουμενη βδομάδα. Μου έστειλαν συλληπητήρια κάρτα αλλά δεν με ξαναενόχλησαν!
και εμάς μας χαλάνε...

:)
Αν αυτόν που προσπαθούσε να σου πουλήσει συναγερμό τον έχουν κλέψει τόσες φορές σημαίνει ότι ο συναγερμός του είναι μούφα...
Ή δεν έχει βάλει καθόλου γιατί ξέρει ότι είναι μούφα!!!

Το phone marketing είναι το αγαπημένο μου... ειδικά όταν ξεκινάνε με την μπούρδα «είμαστε από μια εταιρία ερευνών...» και ρωτάω από ποια;
Χαχαχαχα!
Πολύ σουρεαλιστικό!
εμένα σοφακι μου με εχουν πρηξει με τις καρτες ,,βρε δεν θελω μα γιατι κυρια μου; ΄...κιετσι κιαλλοιως κιαλλοιωτικα .καθώς και με τις τηλεφωνικές εταιρείες .. ...να χεις το τηγανιστη φωτιά ..η να απλωνεις ρουχα ,,η να διαβαζεις τη μεγαλη που εχει τεστ κιαυτη να επιμενουν
γγγγγγγγγκρρρρρρρρρ

...οποτε με το που βλεπω κληση περιεργη και ακουω καλησπερα σας να σας απασχολησουμε για λιγο;΄
,,δεν εχω χρονο παιδια γεια σας και το κλεινω χεχεχεχε δεν προλαβαινουν κιχ ναπουν
εεεεεεεεεε ...μααααα
Το ηθικόν δίδαγμα είναι ό,τι σοφότερο έχω ακούσει!
LOOOOL!!!
Χαχαχα! Το ηθικό δίδαγμα ήταν το καλύτερο. Καλά είσαι τυχερή. Το είδες μόνο στον ύπνο σου... για φαντάσου να σου συνέβαινε στ' αλήθεια! Πόσο γκαντέμης θα ήταν ο τύπος;;
sofi-k check my post πρόκειται γι αυτό το παιχνιδάκι πυραμίδα. Προσπαθώ
να βρω το email σου αλλά τζίφος :)
Καλησπέρα!
Ρίξε μια ματιά στο μπλογκ μου!(http://morfes.blogspot.com)
Υπάρχει κάτι που σε αφορά!
Φιλικά!

Σταύρος
Άκυρο μόλις είδα οτι ήδη σε πρότειναν 2!!!!
dodos,καλό! Δεν το είχα σκεφτεί ποτέ! Τhanx για την πρόσκληση!!!

artanis, ναι, κι εγώ!!!!

stavros, σ' ευχαριστώ πάντως!!!
Απ' αλλού περίμενα το στιλέτο και το βρήκα εδώ;
Τελευταίως αλλάξαν σύστημα. Βάζουν μια κασέτα που μιλάει, οπότε το κλείνεις πιο ευγενικά.
Καλό τριήμερο, φιλάκια πολλά και μη φοβάσαι τίποτα!
Καλησπέρα Σοφούλα!
Συμβουλή:
Κλείνε παιδί μου το τηλέφωνο απο τις πρώτες φράσεις.
Αυτό που σου το έκεισε στα μούτρα θα ήταν αρκετό για να με κάνει να πάθω υστερία!
Καλέ έχω κ γώ πρόσκληση!:)
καλημερα, κλαημερα

περνα και απο το δικο μου σπιτικο...εχεις μια ακομη προσκληση!
elpida, exilio, avra,, σας ευχαριστώ πολύ πολύ! Πολύ όμως!!!
Χεχε...
Ένα από τα πιο ευχάριστα post αυτού του είδους που διάβασα σήμερα...

Απάντησα κι εγώ!