Τετάρτη, Μαρτίου 21, 2007

Μαρία η άσχημη!

Για να πω την αλήθεια, έχω δει μερικά επεισόδια κι εγώ από αυτή τη χαζοσειρά.
Ας πούμε ότι οκ, μια άσχημη αλλά πανέξυπνη γυναίκα, βρίσκει μια δουλειά στα μέτρα της.
Ας πούμε.
Ας πούμε ότι δουλεύει σαν το σκυλί από το πρωί μέχρι το βράδυ επειδή τη γουστάρει.
Ας πούμε.
Ας πούμε ότι αυτή η άσχημη κάποια στιγμή θα μεταμορφωθεί στον όμορφο κύκνο.
Ας πούμε!
Ας πούμε ακόμα, ότι μια απλή γραμματέας παίρνει 3.000 € το μήνα.
Να πάει στα κομμάτια.

Αλλά το ότι στο χώρο της μόδας δουλεύουν ένα τσούρμο γυναίκες και έχουν τις καλύτερες σχέσεις, φροντίζουν η μία την άλλη, αλληλοστηρίζονται και δε βγάζουν μαχαίρια, ε όχι! Αυτό πάει πολύ!!!

Κουτόχορτο τρώμε;
 
posted by cindaki at 7:17 μ.μ., |

19 Comments:

Χαχαχα καλό.
Αλλά σε ποια άλλη σειρά είναι όλα ρεαλιστικά...;
Και τι νόημα θα είχε να βλέπει ο κόσμος μια σειρά άμα δεν ήταν λίγο περίεργα, λίγο διαφορετικά...;
Να ξεφύγει θέλει ο κόσμος, να δει καμιά χαζομάρα να διασκεδάσει...
Γιατι δεν μπορώ να σχολιάσω????Καλά αν βγεί αυτό το σχόλιο αυτό που θέλω να πώ είναι ότι συμφωνώ με τον jason.
φιλιά
Μόνο κουτόχορτο?
Στις σειρές το όνειρο επιβάλλεται, κανένας δεν θέλει να βλέπει κακομοιριά, λίγα λεφτά, εκμετάλλευση και μαχαιρώματα απο γλυκές συναδέλφους..
Εγώ πάλι πίστευα πως όσο πιο κοντά στην πραγματικότητα ήταν ένα σήριαλ τόσο καλύτερη απήχηση θα είχε στο κοινό. Αλλά έκανα λάθος. Βεβαιώθηκα ότι αρέσουν τα πλούτη, τα τέλεια σπίτια και οι τέλοιοι άνθρωποι.
Τι να πω δεν βλέπω και τηλεόραση.
Οπότε άστοχη η γνώμη μου.
Εγώ θέλω να δω τι θα γίνει όταν μεταμορφωθεί. Θα τρέχουν όλες ετούτες οι φιλενάδες να της λένε τι καλή που είσαι. Και η Μαρία η άσχημη δεν θα την ψωνίσει καθόλου; Θα μείνει μια απλή και καταδεκτική, πανέμορφη γραμματέας με 3.000 ευρόπουλα το μήνα;;
dodos, καθόλου άστοχη. Ακριβώς έτσι είναι. Ότι μας λείπει στη ζωή, το αντικαθιστούμε κατά κάποιον τρόπο με τις ψεύτικες ζωές τηλεοπτικών ηρώων.

sunshine, εγώ νομίζω πως οι φίλες της θα μείνουν παντοτινές φίλες, η Μαρία θα μείνει όπως είναι απλά στο πιο όμορφο, οι στρίγγλες θα γίνουν ακόμα πιο στρίγγλες και ζήσαν αυτοί καλά και εμείς καλύτερα.
Λέμε τώρα...
Μα δεν είναι έξυπνη!
Ίσως καλά καταρτισμένη επαγγελματικά.
Είναι ολωσδιόλου αφελής έως χαζή.
Και καλά.
Ας πούμε ότι μεταμορφώνεται σε όμορφο κύκνο, χάρμα ειδέστε.
Τη χαζομάρα πως θα την μεταμορφώσουν;
Εκτός αν το βαθυστόχαστο μήνυμα είναι ότι οι όμορφοι δεν έχουν ανάγκη να είναι ευφυείς.

Όσο για τις υπόλοιπες γυναίκες, μα είναι κι αυτές καρικατούρες είναι και τους επιτρέπεται να κάνουν ότι γουστάρουν ερήμην της πραγματικής ζωής.
Δεν έχω δει το τσίριαλ για να έχω άποψη για τα γεγονότα, αλλά δεν μου φαίνεται απίθανο να αλληλουποστηρίζονται. Μπορεί να είναι και στο πλαίσιο των λυκοφιλιών.
Δεν τις έχεις βλέπω και σε μεγάλη υπόληψη τις γυναίκες...
Να το ξαναπώ άλλη μια φορά?
Να το ξαναπώ!
Δεν μπορεί να π[αίζουν τόοοσο άσχημα, δεν μπορεί!!!!
ralou, έλα ντε...

chris, δε λέω ότι δεν μπορεί να υπάρχουν φιλίες, αλλά ειδικά μες στο χώρο της μόδας τόσες γυναίκες να αλληλουποστηρίζονται, έτσι όπως το παρουσιάζουν, ε, δεν το έχω δει ποτέ μου.

3 parties, το αν έχω ή όχι τις γυναίκες σε μεγάλη υπόληψη, είναι άσχετο. Απλά ξέρω πως συμπεριφερόμαστε εμείς οι γυναίκες μεταξύ μας. Ας μην κρυβόμαστε κι από τους εαυτούς μας!
έχεις απόλυτο δίκιο... εμείς τα κοριτσάκια δυστυχώς συνήθως ζηλευόμαστε μεταξύ μας παρά αλληλοστηριζόμαστε.... Και στους επαγγελματικούς χώρους... αν τα μπινελίκια που λένε απο μέσα τους,πολλά κοριτσάκια..., για τις συναδέλφους τους έπιαναν.... κάθε μέρα κάποιες θα έπεφταν απο τις σκάλες,άλλες θα καίγονταν με τον καφέ,θα κλείνονταν για ώρες στο ασανσέρ,θα πάθαιναν ηλεκτροπληξία,θα τους έσβηναν μαγικά όλα τα αρχεία... κλπ κλπ...

Αλλά κι αυτό το 3000 ευρώ το μήνα...ΗΗΗ κουφαμάρα!!!
Η Μαρία είναι ... ΑΣΧΕΤΗ!!!

:-))))

Καλημέρα

;-))))
...εμενα παλι ..τι προβλημα μου δημιουργησε ....η κορη μου μια κουκλα... φαγωνετα να της βγαλω τα φρυδια γιατι λεει ειναι σαν την μαρια την ασχημηηηηηηηηηη!!
...μα ειναι φρυδι αυτο και..σιδερακιαααααααα στα 20 τοσο!!
και φυσικα θα εχει το γνωστο πολυαγαπημενο τελος... η Μαριτσα θα γινει κουκλαρα, θα παντρευτει το γοητευτικο αφεντικο της και θα κανουν και 3-4 παιδια για να μη ξεχνιομαστε!!
χαχα..εγω δεν τη βλεπω την μαρια την ασχημη..ουτε την ομορφη..ασε που φετος δε βλεπω τιποτα..βυθιστηκα στον κοσμο του net
..υπάρχει και το αντίδοτο:
'Γιάννης, ο όμορφος' :p
εγώ πάλι βλέπω το Μπέκα και την "τυφλόμυγα".
Δεν το βλέπω, αλλά όπως τα λες, κουτόχορτο δεν τρώμε!
Φιλιά πολλά, πολλά!