Τετάρτη, Δεκεμβρίου 12, 2007

Όπως έχω ξαναπεί...

... είμαι από Κοζάνη.(Ελπίζω να μην καραδοκεί ο bidibis)
Κι εμείς στην Κοζάνη έχουμε μάθει τα Χριστούγεννα να βλέπουμε χιόνι!
Και πολύ θα ήθελα να χιόνιζε έστω λίγο, λιγάκι, λιγουλάκι, έστω τόσες δα νιφάδες! Από αυτές που σε κάνουν να σηκώσεις το κεφάλι ψηλά, που σταματούν για δευτερόλεπτα το χρόνο, που καθαρίζουν τη ψυχή και αφήνουν πιο ανάλαφρη τη διάθεση σου! Από αυτές που κάνουν τα πάντα να δείχνουν πιο όμορφα! Οι στολισμένες βιτρίνες, τα φωτάκια στους δρόμους, τα χαμόγελα!...



Myspace Layouts
 
posted by cindaki at 11:55 π.μ., |

38 Comments:

Ε Ε ΕΡΧΟΝΤΑΙ!
Ε Ε ΕΡΧΟΝΤΑΙ!
Ετσι τουλαχιστον λενε τα μετεωρολογικά!
Δεν έχει χιονίσει στην Κοζάνη ακόμα;

Περίεργο μου φαίνεται!!!
..δεν έχει χιονίσει και πουθενά φέτος..μεχρι τώρα, καλά μας πάει ο καιρός!! :)
Αλλά, θα έρθουν και οι "άσπρες" μέρες!
Καλημέρα! :)
philos, έρχονται λένε, αλλά πότε;;;

b.b.chris, χιόνισε λίγο, αλλά να ρίξει κι εδώ καμιά νιφάδα...

ilia, καλημέρα! Να ρθουν να χαρούμε λιγάκι!
Γειάσου καλή μας Σόφι!!!πολύ ωραίο το ποστάκι...πολύ γλυκούλι....δεν μπορώ να πώ ότι μου αρέσει ιδιαίτερα...το χιόνι..ή ότι είμαι από αυτούς που τους αρέσει το χιόνι....αλλά πιστέυω δίνει έτσι μιά πιό παραμυθένια;;νότα στα Χριστούγεννα...πιό γλυκιά...Με αγάπη,Ηλιαχτίδα.
ηλιαχτίδα μου, σ' ευχαριστώ πολύ!!! Εγώ πάλι όπως λέω δεν διανοούμαι Χριστούγεννα χωρίς χιόνι! Απλά δε γίνεται...
Απ'το στόμα σου και στου...καιρού τ'αυτί!
το σ/κ μου ειπε ο γυιος μου πως ακουσε..θα χιονισει λεει μεσα στην πολη της θεσσαλονκης..σκεψου στην κοζανη!!
καλημερα!

ετοιμαζεσαι δλδ για ταξιδακι χριστουγεννιατικο!
ευχομαι λοιπον να δεις οσο χιονι ζητα η ψυχουλα σου!
tradescadia, άντε να δω! Πάντως λίγη παγωνιά την κάνει, κάτι είναι κι αυτό! Πάντως στην Κοζάνη σήμερα αναμένεται χιόνι και μέσα στην πόλη. Άντε να κατεβαίνει σιγά σιγά!!!

φεγγαραγκαλιές, μακάρι, μακάρι, μακάρι!!!

avra, δυστυχώς μάλλον δε θα φύγω... Γι αυτό και θέλω να χιονίσει κι εδώ να χαρούμε λιγάκι!

Την καλημέρα μου σε όλους!
Εγώ θέλω να χιονίσει σε μια εβδομάδα από τώρα και όχι τώρα!!! Πολλά θέλω ε;
δεν μου αρεσει το χιονι ρεεεεεεεε......
Έστω και καθυστερημένα ελπίζω η ευχή σου να γίνει πραγματικότητα σύντομα! Στα δελτία καιρού όλο και το γυροφέρνουν το χιονάκι πάντως:)
Όπως ίσως δεν έχω ξαναπεί, είμαι κι εγώ από Κοζάνη. Κατά ένα μικρό μέρος.
Και μπορεί από την Κοζάνη να μην έχω αναμνήσεις πολλές, αλλά εδώ στο μέρος που μένουμε στην Αθήνα, είμαστε στο βουνό και μέσα στο δάσος, και από χιόνι άλλο τίποτα.
Πολύ μου κακοφαινόταν, λοιπόν, όλα αυτά τα χρόνια στην Πάτρα όυαν χιόνιζε σε μας και στην Πάτρα είχε ήλιο, αλλά φέτος ήρθα Αθήνα από νωρίς και ευτυχώς πρόλαβα λίγες νιφάδες την Παρασκευή! Χε!
Εγώ λέω πως χιόνισε και είσαι έξω και παίζεις με τα πιτσιρίκια της γειτονιάς..
χιόν' να δεις αλόιρα!!
καλά πως δεν σε πήρε χαμπάρι ο άλλος για αυτό το ποστ να σε κασμερέψει δεν ξέρω ;)
όντως το χιονάκι καλό θα ήταν.. μηπως βλέπαμε και καμια ασπρη μερα επιτελους! χαχα!!
EΓΩ ΘΑ ΠΑς ΚΑΡΠΕΝΗΣΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΧΕΙ ΧΙΟΝΙΙΙΙΙΙ..ΑΝΤΕ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΧΙΟΝΙΣΕΙ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΧΑΡΕΙΣ ΟΣΟ ΠΑΕΙ!!!ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑΑΑΑΑ
στην πάνω πόλη παίξαμε με το χιόνι, όχι ότι έριξε αρκετό, το στρωσε μόνο στα αυτοκίνητα, στα μπαλκόνια, αλλά γρήγορα έλιωσε, πάντως πρόλαβαμε να ρίξουμε μερικές χιονόμπαλες ;)
Ναι ενώ εμείς από την eorterra δεν έχουμε μάθει να βλέπουμε χιόνι.

χα

****
Σοφι ξέρει πως λέγονται τα μελομακάρονα στα s; Αν ξέρεις πες μου γιατί η τρολ δε με λέει - με κρατάει μούτρα.

Είχε πει θα με έκανε ιδιαίτερα στα s αλλά με παράτησε στην καρδιά του χειμώνα πριν ολοκληρωθεί ο κύκλος των μαθημάτων. Και όχι τίποτα άλλο αλλά σε λίγο πλησιάζει και η τρανή η απουκριά.

****
Ποιός δεν πήρε χαμπάρι μπρε; Εγώ τους s τους μυρίζομαι από το Νυμφαίο μέχρι το κουρί
Να περάσεις όμορφα τις γιορτές! :)
Μα τι μανία κι αυτή με το χιόνι, βρε παιδιά. Βέβαια αν πρόκειται για λίγες νιφάδες, άντε, να το δεχτώ!
τρια-λα-λι-λα-λα
τρέχω σαν πιτσιρικάκι
ήρθαν τα Χριστούγεννα
θέλω ένα παραμυθάκι.


με χιόνι,
με γκι,
με γλυκές μυρωδιές,
με γέλια,
άχνη από κουραμπιέδες,
έντονες εικόνες
και όμορφο τέλος.





Πολλά σκαμπανεβάσματα,
αλλά...
το τέλος να είναι όμορφο!


έλα...!
Εγώ σε είπα αλλά δεν με άκουσες...
(άσχετο, αλλά επίκαιρο!): Καλές γιορτές!!! :))
ευχομαι τα πιο ομορφα χριστουγεννα..ελλα σε μενα να δεις που σουχω ενα παραμυθακι..φιλιαα!!
Ευτυχισμένα Χριστούγεννα στο πιο γλυκό ζευγάρι του κόσμου!
Καλές γιορτές,κορίτσι!Και με πολύυυυυυυ χιόνι,εύχομαι...;)

Φιλάκια*
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ σοφάκι μου!
Χαρούμενα Χριστούγεννα!
Τι έγινε τελικά χιόνισε????



Φιλιά πολλά!
Χρόνια πολλά οτι επιθυμείς!!!

Μετά τις γιορτές κανονίστε με τον Άγγελο να βρεθούμε,χαθήκαμε!

Φιλιά φιλιά!
Καλημέρες!
Απ οτι έμαθα χιόνισε στην Κοζάνη δυό φορές πριν μερικές μέρες. Οπότε ολα οκ ε ;
Χρόνια Πολλά σου εύχομαι και οτι επιθυμείς !
Μωρέ στην Κοζάνη χιόνισε, έγώ όμως είμαι στην Αθήνα... Μα να μην μου κάνει το χατήρι, να δώ τόσο λίγο δα χιονάκι;;;

Καλά Χριστούγεννα σε όλους!!!!
Εγ βρίσκομαι στην Καλαμάτα και ψιλορίχνει δειλά δειλά. Άντε υπομονή.
Έρχεται και προς τα πάνω...!
Χρόνια πολλά!!
Καλημέρα πέρασα να πω ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ .:) ΦΙΛΙΑ :!!!καλη πρωτοχρονια να εχεις :)
Σας ευχαριστώ όλους που παρόλη την απουσία μου με θυμάστε και περνάτε!

stelio, αν χιόνισε στην Καλαμάτα κι εδώ ακόμη τίποτα, τι να πω, μάλλον κάποιος που δεν του αρέσει το χιόνι, έχει μεγαλύτερα μέσα!!! Φιλιά!
Να περάσεις καλά το υπόλοιπο των γιορτών!

lockheart, χρόνια πολλά και σε σένα! Μακάρτι το 2008 να σε βρει χαμογελαστό!

Καλημέρα σε όλους σας!
Kοίτα, αν επιμένεις να δεις χιόνι στην Αθήνα, έλα από το σπίτι μου να σου δείξω λίγο που έχω σε πλαστικό σακουλάκι στο ψυείο, κάπου 3-4 χρόνων, τότε που χιόνισε στην Αθήνα για μια μερα και είχα μαζέψει, έτσι, για αναμνηστικό...

Βέβαια είναι ένα μπλιαχ ενιαίο ασπριδρό πράγμα, καμμία σχέση με εκείνο το αφράτο, φρέσκο χιόνι που τόσο αρέσει σε όλους μας...

Αλλιώς, άιντε πες στον αγγελό σου καλέ να σε βάλει στις φτερούγες του και να σε πετάξει λίγο μέχρι τα πάτρια εδάφη!!!
:))))))))

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ

ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ

ΚΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ Ο ΝΕΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΣΤΑ ΠΙΤΣΟΥΝΙΑ!

;)))))))))))))
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΥΣ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ ΑΠΟ ΛΑΚΩΝΙΑ!!!
κΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!!!!!
Hello sofie,,,,mmmm απογοητευση και φετος....δυστυχως εγω εμαθα να ΖΩ μετα χιονια, ποτε δεν θεωρησα κακοκαιρια το κρυο η το χιονι...

φιλικα ανωνυμος