Δευτέρα, Απριλίου 02, 2007

Να μαι κι εγώ!

Που θα ξαναφύγω δηλαδή!
Ο σάκος είναι σχεδόν έτοιμος, τα εισιτήρια κλεισμένα, η Μεγάλη Παρασκευή να έρθει και όπου φύγει φύγει…
Το Πάσχα στο χωριό, όπως και να το κάνεις, είναι άλλη αίσθηση.
Βέβαια, τα παιδικά μου χρόνια, το Πάσχα ήταν πάντα μια πανέμορφη εμπειρία. Όχι ότι τώρα δεν είναι, αλλά πολλά έχουν αλλάξει, κάποιοι έχουν φύγει και η απουσία τους είναι αισθητή…
Αλλά δεν πτοούμαι!
Κοζάνη σου ρχομαι!
Κατσικάκι στη σούβλα, περιμένοντας όλοι από πάνω να φάνε λίγη ξεροψημένη πέτσα, ρετσίνες από νωρίς το μεσημέρι, μέχρι να φάμε θα χουμε γίνει όλοι ντίρλα, συγγενείς που έχουμε να βρεθούμε μήνες…
Όλα είναι όμορφα στο χωριό αυτές τις μέρες!
Παλιοί φίλοι, η μυρωδιά του κήπου, αναμνήσεις.
Πόσες αναμνήσεις!
Αλλά πιο πολύ απ’ όλα, το ηλιοβασίλεμα, την ώρα που ο ήλιος θα κατεβαίνει και θα βυθίζεται στον Αλιάκμονα. Κι εγώ καθισμένη κάτω από την μουριά μου.



Παράδεισε μου, σου ρχομαι!!!

Καλή Ανάσταση σε όλους!!!!


 
posted by cindaki at 10:51 μ.μ., |

33 Comments:

Κάποιοι έχουν φύγει και η απουσία τους είναι αισθητή...

Ομοίως.
Αλλά δεν λείπουν από τις καρδιές μας...

Αν και τίποτα δεν θα είναι το ίδιο ξανά...
να περασεις ομορφα Σοφακι...!!
Καλό Πάσχα. Σου εύχομαι να περάσεις zuper!!!! :)
Ναι...ήρθε η ώρα για ένα καλό φαγοπότι!!!
Αντε Σοφούλα, καλά να περάσεις!
Μυρισε τα λουλούδια σου και δες το ηλιοβασίλεμα κάτω από την μουριά σου.
Κλεψε την πετσούλα από το κατσικάκι και πιες την ρετσίνα σου.
Γέμισε τις μπαταρίες σου και γύρνα ανανεωμένη!
Εμείς που θα μείνουμε εδώ θα περιμένουνε φρέσκιες εντυπώσεις και εικόνες.
Καλό Πάσχα, Καλή Ανοιξη!
θέλω να δω πως θα βρεις τη μουριά σου αφού θα έχεις γίνει ντίρλα...
Σε φαντάζομαι κάτω απο καμμιά βελανιδιά να την κοιτάς και να αναρωτιέσαι γιατί έχουν αλλάξει σχήμα τα φύλλα της....
χεχεχε!!

Να περάσεις υπέροχα Σοφάκι!!!
Καλό Χωριό!!!
Να περάσεις όμορφα, Σίντυ. Είσαι πολύ γλυκιά και σου αξίζει ο κόσμος όλος.
Το καλύτερό μου είναι η πέτσα. Φύλαξέ μου λίγη!
avra, chris, ralou, σας ευχαριστώ πολύ! Ανταποδίδω!
par...alogos, καλό φαγοπότι δε λες τίποτα. Βέβαια όλο λόγια είμαι, γιατί λόγω δίαιτας δεν σκοπεύω να ξεφύγω, αλλά ας το λέω να χαίρομαι...

maika, ευτυχώς ψήνουμε δίπλα στη μουριά, οπότε είναι εύκολο να τη βρούμε!
synas, σ' ευχαριστώ πολύ! Κι εσύ είσαι πολύ γλυκιά και χάρηκα που σε ξαναείδα!

3parties, το συζητάς? Όση θες!!!
@sofi-k:
Δίαιτα; Τι να την κάνεις. Μια χαρά είσαι έτσι...
Φάε, φάε!!! Μην αφήσεις τίποτα στην 3 parties a day!!! :P
par...alogos, μη μου βάζεις ιδέες!...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Εχω περάσει καταπληκτικές γιορτές Πάσχα στην Κοζάνη. Αν και από αμνημονεύτων ετών, τις θυμάμαι ακόμα!
Καλά να περάσεις, sofaki, Kαλό Πάσχα..:)
Σου εύχομαι ολόψυχα να περάσεις καλά!
Να περάσεις καλά Sofi-k..καλή ξεκούραση :)
Καλό Πάσχα λοιπόν!! Εμείς εδώ Αθήνα, αλλά δεν πειράζει, πειράζει;; Αρκεί να έχει κοκορέτσι!!
Καλά να περάσεις σοφάκι μου και Καλή Ανάσταση! Το χωριό είναι μεγάλη υπόθεση!
Φιλιά πολλά!
να περασεις υπεροχα..καλη ανασταση..φιλιαααα..
Καλό Πάσχα!Καλά να είσαι, να θυμάσαι αυτούς που απουσιάζουν...
Καλή ξεκούραση! :)
Κατσικάκι; Μιαμ, μιαμ! Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση! Να ξεκουραστείς και να γεμίσεις μπαταρίες :) φιλάκια πολλά!
Σας ευχαριστώ όλους! Ελπίζω είτε φύγετε, είτε μείνετε, να έχετε καλή διάθεση και να χαμογελάτε!
Να'μαι κι εγώ!!!
Να τα περάσεις τι καλά!! :))
Και να ξεκουραστείς και να γυρίσεις ανανεωμένη στο μωρό σου!!
Φιλιά!
Να φάτε να πιείτε αργά να κοιμηθείτε για να φχαριστηθείτε...
Καλό Πάσχα!
Καλημέρα

Καλή Ανάσταση
Καλό Πάσχα
Να περάσεις όσο πιο καλά
μπορείς

Καλό πρωινό
Την ημέρα του Πάσχα επιτρέπεται να ξεφύγεις λίγο!
Εχεις καιρό για να βάλεις το κεφάλι μέσα πάλι και να συνεχίσεις την δίαιτα! Αυτό θα κάνω και εγώ γιατί πλέον ζορίζομαι με τα ρούχα μου!

Καλά να περάσεις όπως και να έχει!
Αντε και καλή "Ανάσταση" να έχουμε!
Καλά να περάσεις!!!

Χρόνια πολλά!
Καλό Πάσχα!
Καλό Πάσχα και να περάσεις υπέροχα!
Xρόνια πολλά - Χριστός Ανέστη!!!Να περνάτε καλά!Πολλά φιλιά!
Καλό ΑπόΠασχα τυχερούλα!

Μόνο έλα γρήγορα πίσω, ο μωρουλίνος έχει μαραζώσει χωρίς εσένα!

Πολλά φιλιά και καλή επάνοδο εύχομαι!!!!
I am back!!!

Ελπίζω όλοι να περάσατε σούπερ!
Τέρμα το διάλειμμα, τα κεφάλια μέσα...