Τρίτη, Απριλίου 10, 2007

Πίσω...

Τέλος η αποτοξίνωση, το άραγμα
κάτω από μουριές και κερασιές και το ατένισμα
στο πανέμορφο ηλιοβασίλεμα...
Ωραίο ήταν, αλλά λίγο. Δεν παραπονιέμαι όμως! Πέρασα υπέροχα!






Συγγενείς, φίλοι, αγκαλιές, φιλιά, ζεστασιά...


Συναισθήματα που νόμιζες πως τα έχεις ξεχάσει. Κι όμως! Με το που αντικρίζεις ένα πρόσωπο, όλα ξανάρχονται. Όσα χρόνια κι αν είχες να το δεις...
Τί όμορφα!





Το Πάσχα στο χωριό δεν συγκρίνεται με τίποτα...




Κάθε φορά που πάω, λέω πως δε θέλω να ξαναφύγω ποτέ...






Φεύγεις από τον Παράδεισο;



















...
Πίσω στην Αθήνα.
Τέσσερεις μέρες τα είχα αφήσει όλα πίσω μου.
Ίντερνετ, προβλήματα, δουλειές, σκοτούρες. Όλα όμως μες στη ζωή είναι.
Και τώρα, μετά από τέσσερεις μέρες, το άγγιγμα των ακροδαχτύλων πάνω στο πληκτρολόγιο, αντηχεί σαν κλακέτα!
Όλα έχουν την ομορφιά τους...

Άντε, και του χρόνου...



Οι φωτογραφίες είναι από το σπίτι στο χωριό.
 
posted by cindaki at 12:19 μ.μ., |

23 Comments:

Xρόνια Πολλά κουκλίτσα!! Έχεις δίκιο, το Πάσχα θέλει εξοχή! (κρίνοντας από τις φωτό, πώς να μην περάσεις υπέροχα?) Άντε, του χρόνου πάλι! Φιλιά! :)
Και με τέτοια θέα από το σπίτι!!! Και του χρόνου, γλυκιά μου! Με την αγαπούλα σου παρέα όμως...
Να 'σαι καλά synas! Δεν είναι πανέμορφα;;;
Ναι, του χρόνου παρέα!...
par...alogos, nice to find you again!!!
Υπέροχες φωτογραφίες! Καλωσόρισες!
Μακάρι να ήμουν κι εγώ εκεί.. έστω και για λίγο! Χρόνια πολλά!!
Ανανεωμένη λοιπόν!! Μπράβο!
:) Χρόνια Πολλά!!
Χρονια Πολλα Σοφι μου,να χαιρεσαι οσους αγαπας και να σε χαιρονται κι εκεινοι.
Παντα χαρες και γλυκες...
χρόνια καλά,
γεμάτα υγεία, ευτυχία και φως...
χριστός ανέστη...

σου εύχομαι τα καλύτερα...

την καληνύχτα μου...
γιώργος, καληνύχτα!
Εγώ δεν θα γύριζα πίσω από ένα τέτοιο μέρος...........
Μουριές και κερασιές και ηλιοβασιλέματα και θάλασσες!
Εστω και λιγες μέρες το χρόνο είναι σίγουρα Παράδεισος!
Πάντα τέτοια.
Τυχερούλα!;!
Ηλιοβασίλεμα και ανθισμένα δένδρα, υπέροχα!
Και τού χρόνου!
Σπίτι με θέα τον Αλιάκμωνα!!!!! Μπράβο!!!

Και του χρόνου να είσαι καλά να ξαναπάς! :)
Χρόνια Πολλά,κούκλα!!

Πάντα τέτοια;)
Και του χρόνου τότε να περάσεις ακριβώς το ίδιο και ακόμη καλύτερα..!!!Δίπλα στην εξοχή..όλα είναι όντως ακόμη πιο όμορφα..!!!

χχχ
Καλημέρα

Χρόνια πολλά

Πολύ σωστά τα γράφεις, το χωριό
είναι πάντα όμορφο,
όλα όμως έχουν πάντα το τέλος
τους, αν είναι ωραίο έχει
καλώς αν όχι, τότε....

Το χωριό το δικό μου είναι
η Αθήνα και σε προέκταση
η Αττική αλλά και εδώ όλα τα
όμορφα των ημερών τέλειωσαν

Του χρόνου και πάλι, τώρα ας
ετοιμαστούμε για διακοπές
καλοκαιρινές σιγά, σιγά

καλό πρωινό
Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά, σοφάκι μου! Όνειρο το χωριό σου και οι φωτογραφίες! Έτσι είναι τα χωριά! Μικροί Παράδεισοι! Όσο για τα συναισθήματα, όταν είμαστε μακριά ναρκώνονται, μα όταν πάμε εκεί ξυπνούν με μεγάλη ένταση.
Φιλάκια πολλά! Χάρηκα που πέρασες ωραία!
καλώς σας βρήκα
ας πούμε να, αν δεν μου έκανες επίσκεψη θα αργούσα να σε ανακαλύψω, θεωρώ πως είμαι πολύ τυχερή που ήρθες και μου έδωσες την ευκαιρία να μάθω πως υπάρχεις και υπάρχεις τόοοσο όμορφα στην μπλογκόσφαιρα,
σ' ευχαριστώ λοιπόν
για τη μεγάλη αγκαλιά!
Πραγματικά πανέμορφες φώτος!
Πραγματικός παραδεισος πωπω.. τουλαχιστον γεμισες καλα τις μπαταριεσ σου;
μια βόλτα στα μπλογκς μ έπεισε...οι περισσότεροι φέτος περάσαμε καλά σε όμορφα μέρη..αλλά όπως έγραψα και σε κάποιο άλλο σχόλιο,ίσως παράδεισοι τέτοιοι να υπάρχουν παντού γύρω μας κι εμείς κλεισμένοι στον μικρόκοσμό μας να μην τους βλέπουμε ή αδιάφορα να τους προσπερνούμε....
φιλιά