Παρασκευή, Μαΐου 04, 2007

Μου ...συνέβη και αυτό!

Δευτέρα. Πέρασα από συνέντευξη για μια δουλειά σε ένα γραφείο. Πολύ απλή δουλειά, γραφική ως επί το πλείστον, όλα ωραία και καλά.
Πέμπτη με ειδοποιούν να πάω την επόμενη μέρα να κάτσω ένα 8ωρο να δω τη δουλειά και να με δουν κι αυτοί.
Οκ λέω, τέλος η ανεργία!!!
Παρασκευή. Παρόλο που έχω κοιμηθεί ελάχιστα, ξυπνάω σχετικά άνετα στις 7 το πρωί. Είχα λίγο άγχος, (πότε δεν έχω θα μου πεις και δίκιο θα χεις...) αλλά σε γενικές γραμμές είμαι καλά! Όπως πάντα, πήγα λίγο πιο νωρίς.
Περίμενα περίπου 10 λεπτά όταν είδα την κοπέλα με την οποία είχα μιλήσει στη συνέντευξη. Μου έκανε τρομερή εντύπωση το ντύσιμο της: μίνι φούστα, λίγο πιο κάτω από τον αφαλό και κολλητό μαύρο μπλουζάκι. Λίγο ξινή μου φάνηκε, ούτε καλημέρα δεν είπε! Τι να πεις, ε vany μου; Δε δίνω πολλή σημασία και μπαίνω στο γραφείο. Ένα γραφείο της κακιάς ώρας! Μες στη σκόνη και τη βρωμιά, παντού πεταμένα τριγύρω χαρτιά και φάκελλοι! Βγάζω χαρτομάντηλο, σκουπίζω το γραφείο που πρέπει να κάτσω και τσουπ τσουπ τα πρώτα ζωύφια έκαναν την εμφάνιση τους! Το προσπέρασα. Λέω, αν είναι καλή η δουλειά, αυτό θα το ανεχτώ. Θα καθαρίσω τουλάχιστον το χώρο μου βρε αδερφέ! Μου φέρνει μια στοίβα χαρτιά να αρχίσω να γράφω. Piece of cake! Βουβαμάρα εν τω μεταξύ! Μια ώρα περίπου μετά έρχεται και ο προϊστάμενος. Αυτός την είπε την καλημέρα, παράπονο δεν έχω!!! Το γραφείο του στον ίδιο βρώμικο χώρο με το δικό μου. Εν τω μεταξύ είχε αρχίσει να πιάνεται ο αυχένας απ' το σκύψιμο. Το προσπερνάω κι αυτό! Ας είναι καλή η δουλειά εύχομαι από μέσα μου...
Δεν περνάει πολλή ώρα και έρχεται η ξινή να μου δείξει πως να ψάχνω στο χάρτη διευθύνσεις. Ξέρω, της λέω. Όχι, θα σου δείξω αυτήν.
Και χωρίς πολλά πολλά σκύβει.
Το μάτι του προϊστάμενου γαρίδα! Τα είδε όλα ο άνθρωπος! Υποψιάστηκα πως δε θα ήταν η πρώτη φορά που τα έβλεπε. Χμμμμ... Δεν περνάει πολλή ώρα και έρχεται μία κοπέλα. Με κολάρο στο λαιμό. Εκεί στραβοκατάπια.
Ξανασκύβω στα γραπτά μου όμως, εκεί εγώ!
Σε κάποια φάση το αφεντικό φωνάζει την ξινή και της δίνει 150€, έτσι, για να πάει να πάρει εκείνο το σέξυ φορεματάκι που του έλεγε ότι είδε σε μια βιτρίνα, με την προϋπόθεση πως από Δευτέρα θα το φορούσε! Του τρίφτηκε λίγο, πήρε τα λεφτά και έφυγε!!! Δεν μπορεί λέω, Candid Camera θα είναι! Γυρνάει η ξινή και πάνε οι τρεις τους στην κουζίνα να δουν το φόρεμα. "Κόλαση θα είναι πάνω σου" της λέει! Ξαναψάχνω για κάμερες!
Γυρνάει το αφεντικό και εκείνη τη ώρα έτριβα τον αυχένα που είχε πιαστεί. "Να σου κάνω λίγο μασαζάκι να συνέλθεις κουκλί;" μου λέει! Εννοείται πως πήρα τα πράγματα μου, του είπα ότι ψάχνω για δουλειά και όχι για γκόμενο, πως εγώ δε δουλεύω κάτω από τέτοιες συνθήκες και έφυγα. Δεν ξέρω γιατί, αλλά είχε ένα ύφος απορρημένου! Μήπως δεν του τα εξήγησα καλά;;;
 
posted by cindaki at 2:05 μ.μ., |

40 Comments:

Και πολύ έκατσες...
Έχουν να δουν ακόμα τα ματάκια σου...
ααα...καλα και εσυ,δεν εκανες ενα ψυχικο?χαχαχα!!!πλακα κανω εννοειται...τι λιγουρια χριστε μου...αλλα βρισκουν και τα κανουν...
Όσο θα υπάρχουν γυναίκες που δέχονται τέτοιου είδους προσφορές θα υπάρχουν και ζώα να τα προσφέρουν.
Δεν πάμε καλά!
Τα 'χουμε χάσει τελείως μου φαίνεται!!!
Κουκουρούκου ο τύπος.Κι εσύ αντί να κάτσεις να σου κάνει ένα μασαζάκι ο άνθρωπος,τον αποπήρες. Κοτζάμ αφεντικό ήταν.
Φόρα κι εσύ μια ζώνη για φούστα και να δεις πόσο γρήγορα θα βρεις δουλειά.
Δε φταίει αυτός όμως,φταίει και η κοπέλα.Κάτι τέτοιες μας βγάζουν το όνομα.
Έπρεπε να το φανταστώ,ούτε καλημέρα δεν είπε η άχρηστη!
sofaki κουράγιο βρε ! για πολλούς αυτός είναι ο μόνος τρόπος να πάνε με γυναίκα φαντάζομαι :)) σου εύχομαι να βρεις γρήγορα δουλίτσα χωρίς ευτράπελα.
έλεος.....
πάλι θα ουρλιάξω
Είσαι και τυχερή που δεν έκαναν και τίποτα άλλο μπροστά σου.........
par...alogos, είπα να το ρισκάρω!

synas, και πίστεψε με, έχουν ήδη δει αρκετά! Έλεος πια...

mad2luv, λιγούρια δε λες τίποτα. Αλλά ακριβώς, βρίσκουν και κάνουν. Εν τω μεταξύ έμαθα ότι η γκόμενα είναι και παντρεμένη εδώ και ένα χρόνο...
stavros, και λίγα λες! Εκμεταλλεύονται την ανεργία, την ευαίσθητη κατάσταση του άλλου. Απ' την άλλη υπάρχουν και γυναίκες σαν την ξινή που κάνουν την κατάσταση χειρότερη. Αηδία!

vany, ούτε καλημέρα, η ξινή!...

kiss my attitude, δε ξέρω, ήταν αρκετά γοητευτικός άντρας πάντως...
paranoia, έλεος και ξανά έλεος! Έλα να ουρλιάξουμε μαζί!

μικρός πρίγκηπας, το έκαναν κι αυτό το άλλο νομίζω, όσο ήταν στην κουζίνα!
Άσε σου λέω...
Καλησπέρα

Συμβαίνουν και αυτά

Πρώτα η εμφάνιση και μετά
η άνεση

Καλό σου βράδυ
ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΟΤΙ ΟΙ ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ?ΑΛΙΜΟΝΟ ΣΤΟΥΣ ΑΜΟΙΡΟΥΣ ΚΕΡΑΤΑΔΕΣ ΠΟΥ ΤΙΣ ΠΑΝΤΡΕΥΟΝΤΑΙ...ΤΙ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕΙΣ ΤΑ ΣΟΒΑΡΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ...
Ε δεν πάμε καλάάά...
Δεν πάμε καθόλου καλάάά...

Πάλι καλά που υπάρχετε και κάποιες που τους βάζετε στη θέση τους.
Ωχχχ! Έχω την εντύπωση πως ο τύπος δεν καταλάβαινε κάποια μέρη του "όχι"....το "χ" για παράδειγμα ;-)
Πήγα κι εγώ κάποτε για δουλειά (την βρήκα απο τον ΟΑΕΔ) σ΄ενα γραφείο που νοίκιαζε έλεγε...αυτοκίνητα...
Περιμένω λοιπόν να με δεχτεί ο προϊστάμενος για τη συνέντευξη, σ΄ένα χώρο που ψιλοβρωμούσε....
Έρχεται η σειρά μου,μπαίνω ,με κόβει ο μάγκας απο πάνω μέχρι κάτω, καθήστε μου λέει,να σας προσφέρω κάτι....ένα ουϊσκάκι..10 η ώρα το πρωί ήταν...
Το δε γραφείο του όλο με φωτογραφίες με γυμνές ....
Κάγκελο η μάϊκα....
Με ρώτησε το όνομά μου,το τηλέφωνό μου, δε με ρώτησε τίποτα για το τι ξέρω.... και μετά απο λίγη σκέψη...που είπε πως προσλαμβάνομαι και να αρχίσω απο αύριο κιόλας....
Δεν του αγρίεψα γιατί φοβήθηκα πολύ,δεν ήταν και κανένας άλλος εκεί κοντά. Ό,τι στοιχείο του έδωσα ήταν φυσικά μια μπαρούφα.
Σας περιμένω αύριο λοιπόν,στις 9 μου λέει.... Βεβαίως του λέω κι εγώ χαμογελαστή και φυσικά μην την είδατε τη μάϊκα....
Ακόμα το θυμάμαι και ψυχοπλακώνομαι Σόφη μου!!!
Εσύ μια χαρά εξηγήθηκες. Οσο για τέτοιου είδους αφεντικά..βρίσκουν τις κατάλληλες και τα κάνουν.

Και που είσαι ακόμη.
Γειά σου σοφάκι μου γλυκό!
Θα βρεις κορίτσι μου δουλειά και αξιοπρεπή σαν κι εσένα! Για μένα δεν φταίνε τα αφεντικά. Οι κοπέλες φταίνε που το έχουν στο πιάτο...
Φιλάκια!
sailor, δυστυχώς συμβαίνουν...

mad2luv, το μαθαίνω κι αυτό σιγά σιγά!

jason, ναι αλλά εμείς είμαστε οι άνεργες!!!
anlu, λες;;;

maika, μα τι καθίκια!!!

marina, elpida, τι να πω βρε κορίτσια, όλοι λίγο πολύ φταίμε... Απ' τη μια οι γυναίκες που είμαστε "εύκολες", απ' την άλλη τα αφεντικά που εκμεταλλεύονται...
Γεια,
ομολογώ οτι ειναι ενα πολυ όμορφο μπλόγκ εδω και δεν δεν το ειχα ανακαλύψει ακόμα.
Η χτεσινή προσωπική γνωριμία στο πάρτι με πολλά παιδιά και με την Σοφί με έφερε κι εμένα εδω.
Θα τα λέμε λοιπόν, ελπίζω.
Γράφεις καλά και κάνεις τον άλλο να αισθάνεται πρωταγωνιστής ο ίδιος στην ιστορία σου.
Καλό απόγευμα :)
tzonakos, να 'σαι καλά! Καλώς βρεθήκαμε!
Πωωω καλά του τα είπες!! Ε, μα πια!! Να σας δουλέψουμε ήρθαμε όχι να μας πηδήξετε...
τέτοιες καταστάσεις είναι πολύ λεπτές και πιστεύω πως προκαλούνται και από τα 2 μέρη.

υπάρχουν γυναίκες που προκαλούν,το κάνουν επι τούτου μάλιστα,αυτές που λέμε "τα θέλει ο.....της",με σκοπό να "ανέβουν" στη δουλειά.Κάποιες είναι αδίστακτες,Άλλες πάλι είναι εντάξει.Γιαυτό και οι περίεργες σχέσεις γραμματέων και αφεντικών.

ούτε όλα τα αφεντικά είναι περίεργα.Αλλά,αν έχουν για εργαζόμενη μια η οποία και πολύ εμφανίσιμη είναι και ντύνεται σχεδόν προκλητικά εμ τότε του άλλου πως να μην του γίνει το μάτι γαρίδα....
απορρημενος εε??και ξερεις γιατι??υπαρχουν πολλα πεινασμενα κοριτσακια που του εχουν κατσει..
μαλλον ησουν η μονη που ειπες οχι..!!
Σοφάκι μου, είναι πολύ μικρά τα γράμματα ή εγώ πρέπει να αλλάξω γυαλιά; (Στο άλλο πλάνο, όχι εδώ που γράφω, εννοώ).
Πολλά φταίνε κορίτσι μου! Κυρίως η ανεργία.
Φιλιά και πάλι, καλό βράδυ!
@elpida:
Κρατώντας πατημένο το CTRL, κουνάς την ροδέλα του mouse προς τα κάτω.
Έτσι αυξάνεται το μέγεθος της γραμματοσειράς.

[είναι το ίδιο με το να πας στο View->Text Size στον firefox ;)]
Θα προσπαθήσω να το φτιάξω ελπίδα μου.
Δεν είμαστε καλά! Συνήθως κρατάνε τα προσχήματα την πρώτη μέρα τουλάχιστον!
sunshine, αν έβλεπες πως του κακοφάνηκε!

βασίλης, σίγουρα ευθύνονται και οι δύο! Δεν είναι όλα τα αφεντικά έτσι, ούτε και όλοι οι υπάλληλοι. Αλλά ρε παιδιά, έλεος...
Όπως λέει και η 3parties, τουλάχιστον κρατήστε τα προσχήματα!
φεγγαροαγκαλιασμένη, δεν ξέρω αν ήμουν η μόνη, πάντως πραγματικά του φάνηκε παράξενο!!!
Απίστευτο! Νόμιζα ότι μόνο στα έργα γίνονται αυτά! Τι γαϊδούρια!!!
ειλικρινα , δεν μπορω να το πιστεψω....:-000
blogaki, avra, κι όμως!
Γίνονται και στην πραγματικότητα!
Εντάξει έχω ακούσει για κερατώματα άπειρες ιστορίες. Ειδικά στις πολυεθνικές είναι ο κερατώσας του κερατώσαντος. Αλλά αυτό μου ακούγεται ελεϊνό και τρισάθλιο!!!! Μπλιαχ!
Απλα απιστευτη η ιστορια σου!

Μην πτοεισαι, θα βρεις κατι φυσιολογικο. Ελπιζω :)
brokenlink, κι εγώ !...
Καλώς ήρθες!
Καλησπέρα!
Έχω και εγώ πρόβλημα.
Ήρθε πριν μια εβδομάδα στη δουλειά μία η οποία φοράει πάντα 20 πόντους φούστες και σχεδόν ποτέ εσώρουχα (πάνω κάτω κλπ).
Κάθεται στην καρέκλα και μου τα δείχνει όλα.
Εγώ τώρα δεν ξέρω τι θα γίνει, είναι και η καινούρια γκόμενα του boss.

Αλλά δεν μπορώ άλλο...
έχει και ζέστη...

Μάλλον για απόλυση ή παραίτηση με βλέπω..
:)
fusmoker, δε λέω, τραβάτε κι εσείς τα ζόρια σας...
Κοίτα να δείς που ειναι επίκαιρα πάντα κάποια αρθράκια !
Λοιπόν, εγω δεν εχω στη δουλειά καμμία έξαλλη εκτός απο μια που σέρνει παντρεμένο συνάδελφο καιρό τωρα κι άλλη μια σχεδόν μοντέλο, κοκκαλιάρα αλλα κομψή και χαριτωμένη.
Δεν έχουμε τέτοια εδω και δεν θα είχαμε, αφού τόσα χρόνια τωρα, οταν δουλεύουμε, δουλεύουμε, τέλος.
Εντάξ' και να ειναι κάποια αρκετά προκλητική, οκ κοιτάς μια φορά, δύο, τέλος, ας παει στο καλό, και γυμνή να ειναι πρέπει να δουλέψω.

Κοιτα να δεις που το ολόγυμνο θα σόκαρε λιγότερο απο την φούστα 20 εκατοστών και το διάφανο πουκάμισο χωρίς σουτιέν !
Μ' αυτά και μ αυτά φτιάχτηκα πάλι !
Τι λέγαμε ; α ναι κανει και ζέστη !

@fusmoker... αν δε μπορείς να το αποφύγεις, απόλαυσέ το !

Καλό απόγευμα Σοφί.