Δευτέρα, Απριλίου 16, 2007

Το φιλί της ζωής...

Την θάμπωσε το φως. Ίσως κράτησε λίγο παραπάνω τα μάτια κλειστά, από φόβο. Δεν ήξερε τι θα έβλεπε όταν τα άνοιγε...
Τελικά τα άνοιξε.
Και τον είδε.
Στεκόταν εκεί, ακίνητος, έκπληκτος.
Δεν τον είχε ειδοποιήσει και τώρα την κοίταζε σαν χαμένος...
Όταν τον είδε, αναστέναξε από ανακούφιση. Πάντα όταν τον έβλεπε, ένιωθε μια βαθιά ανακούφιση.
Χωρίς πολλά πολλά, σχεδόν έτρεξαν ο ένας προς τον άλλον και αγκαλιάστηκαν.
Όλα ήταν όπως παλιά! Οι αγκαλιές τους κρατούσαν για πάντα!
Κοιτάχτηκαν στα μάτια. Ήθελαν να πουν τόσα πολλά, αλλά από που να αρχίσουν;

Όλο το βράδυ μιλούσαν, να προλάβουν, να καλύψουν τα κενά που άφησε ο χρόνος.
Λίγο μετά το ξημέρωμα, αποχαιρετήθηκαν.
Ένιωθαν τόσο ελαφριά την καρδιά τους.

Δεν ήξερε πότε θα τον ξαναέβλεπε, αλλά της έφτανε που τον κράτησε για λίγο στην αγκαλιά της.
Που ένιωθε πως μεταξύ τους, τίποτα δεν είχε αλλάξει.
Τον αγαπούσε τόσο πολύ! Ήταν ο καλύτερος της φίλος.

Πήρε μια βαθιά ανάσα και έφυγε.
Ήταν σαν της είχε δώσει το φιλί της ζωής που χρειαζόταν για να συνεχίσει...

 
posted by cindaki at 12:12 μ.μ., |

27 Comments:

Αυτά τα ξενύχτια είναι τα καλύτερα! Για πόσο καιρό όμως θα αντέξει μέχρι την επόμενη αγκαλιά του;
Εμένα δεν μου αρκεί ένα φιλί.
Θέλω τα χείλη.

Χείλη ζωής.
Είναι ωραίες τέτοιες ανάσες ψυχής...
ωραία που είναι να έχεις έναν τόσο αγαπημένο φίλο!!
Κάπου είχα διαβάσει πως οι φίλοι είναι σαν τα αστέρια.... μπορεί να είναι μακρυά μας αλλά είναι εκεί!
πολλά φιλιά
attalanti, του υποσχέθηκε πως δε θα αργήσει τόσο πολύ να τον ξαναδεί...

maika, ναι, πιστεύω πως ισχύει! Και πολύ χαίρομαι γι' αυτό!
Hello, sofi-k!
Thanks for you work and have a good week
Οι ευχαριστίες για σ ας εργασία και έχουν μια καλή εβδομάδα,
...τώρα ο Σάντος και στα ελληνικά!!! α,καλά....
Στην πραγματική αγάπη σου φτάνει έστω μια αγκαλιά,μια ματιά, ένα χάδι.

*Το τραγούδι καταπληκτικό.
@maika:
χαχαχαχα
Ο τύπος ζωγράφισε!!!
par...alogos
γνώσεις ,ταλέντο,ομορφιά...όλα τα έχει...
;o))
david, φίλε μου, πόσο ξεχωριστό κάνει το μπλογκ μου η παρουσία σου!
Πόσο πολύ χαίρομαι που με τιμάς πυκνά συχνά και δίνεις κύρος στην προσπάθεια μου!
Σ' ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου!!!
μικρέ πρίγκηπα, έχεις δίκιο! Όταν υπάρχει πραγματική αγάπη, αυτά είναι αρκετά!
Δεν έχει αισθησιακή φωνή η τύπισσα;;; Το έχω ερωτευτεί το τραγούδι...
maika, par...alogos, αφήστε ήσυχο τον david! Σας παρακαλώ! Μην εκνευριστεί και δεν ξανάρθει...
Είναι «φιλί της ζωής» η συνεύρεση με παλιούς φίλους. Πιθανόν γιατί η ζωή λειτουργεί με σπειροειδή μορφή. Πρέπει να γυρίζεις κατά καιρούς πίσω, για να προχωράς μπροστά.
Sofiiiiiiiiiiii!!!!
Έχασα τα γενέθλιά!!!
Δεν πρόλαβα να σου ευχηθώ για το μπλογκάκι σου, αααααα!
Ζητώ ταπεινά την συγγνώμη σου και σου εύχομαι να το κάνεις ακόμα πιο όμορφο, ακόμα πιο sofiστικο, ακόμα πιο τρυφερό, ακόμα πιο ζουζουνίστικο, από ότι είναι τώρα, που σημαίνει ότι θα έχει εκτοξευθεί στο διάστημα, μπουμ ένα πυροτέχνημα και μετά θα σε ψάχνουμε...
:-D

Είμαστε πάρα πολύ τυχεροί, όταν υπάρχουν τέτοιες φιλίες στην ζωή μας.
Εμένα είναι στην Αμερική και τον βλέπω μια φορά τον χρόνο και αν έρθει...
Αλλά, πάντοτε, είναι σαν χτες που τα είπαμε τελευταία φορά!

Καληνύχτα σου!

Υ.Γ. Πως πάει η ζωή με την adsl;
οι φιλοι ειναι απο τα πολυτιμοτερα αγαθα της ζωης....γι'αυτο εναι και δυσευρετοι
Εμένα μ' αρέσει να με κρατάνε σφιχτά στην αγκαλιά τους, να με χαϊδεύουν και να μου λένε πως όλα θα πάνε καλά. (έχω ανάγκη την ανθρώπινη επαφή, τι να κάνουμε τώρα;;;) ;-) Ωραίο να έχεις καλούς φίλους! Σε φιλώ!!
:)Να νιώθεις μέσα σε μια αγκαλιά σαν να γύρισες σπίτι σου!!Όμορφο πράγμα οι φίλοι!!!
Aχ αυτοί οι φίλοι που χάνονται και ξαναγυρίζουν!
Ποσο όμορφη και γλυκειά η αγκαλιά τους.
Πόσο όμορφη και γλυκειά η παρουσία τους!!!
Και πόσο ανυπόφορη η νέα αναμονή...
Φίλος είναι εκείνος ο άνθρωπος που ξέρει τα πάντα για σένα κι εξακολουθεί να σε συμπαθεί. (Ε.Hubbard)

Είπα να μην πω κάτι δικό μου. 0:)
η συντροφικότητα είναι πολύ σημαντική για τα 2 φύλα.
artanis, να 'σαι καλά κοριτσάρα μου!
Δεν ξέρω πως θα ήταν η ζωή μου αν δεν είχα τέτοιες φιλίες! Αν και μου λείπουν, όλοι είναι μακριά...
Ευτυχώς όμως, όχι στην Αμερική!

adsl rocks!!!

aggelos, αυτός ο κύριος Hubbard ξέρει πολύ καλά τι λέει!
Αν το έβλεπε ο κολλητός μου, θα ήταν σίγουρος πως το είπε για την περίπτωση μας!!!
βασίλη, καλώς ήρθες! Αν είναι λέει;;; Γίνεται χωρίς συντροφικότητα;
Φίλος είναι αυτός .................................................................................................

(συμπληρώστε ο καθένας αυτά που νομίζει!)

Εμένα ΦΙΛΟΣ είναι ο Κώστας!
Μεγάλος φίλος!
Και φίλη μου είναι η σύντροφος της ζωής μου!
Βαριόμουν να ψάχνω και γυναίκα και ερωμένη, και φιλενάδα και προτίμησα την έκδοση 3 σε 1!!!!


χαχαχαχαχαχαχ


Οχι αλήθεια με την σύντροφο μου πρώτα από όλα είμαστε φίλοι!
Είναι πολύ σημαντικό αυτό!
Μου συνέβη λίγες φορές σε σχέσεις μου αυτό αλλά πραγματικά έχει τεράστια αξία μπορείς να επικοινωνήσεις!
Καλώς τον ΦΙΛΟ μου τον stavro!!!
***
Χαίρομαι που σου άρεσε!...