Δευτέρα, Ιουνίου 25, 2007

Καλή εβδομάδα!

Βάλε τα' άσπρα σου
γίνε κρίνο και βγες από τη γλάστρα σου
κι έλα πλάι μου
να γιορτάσω κι εγώ Απριλομάη μου
Φόρα και μια χάντρα θαλασσιά
να μη σε ματιάζουν τα νησιά

Σ' αγαπώ, σ' αγαπώ
Πού με βάζεις;
Σ' ένα πύργο ψηλό να διατάζεις
Κι άμα πέσω από κει βασιλιά μου;
Θα βρεθείς μέσα στην αγκαλιά μου

Γίνε μέλισσα
να σου στήνουν χορό τα μελισσόπουλα
Γίνε θάλασσα
να σου λένε τραγούδια τα ναυτόπουλα
Φόρα και μια χάντρα θαλασσιά
να μη σε ματιάζουν τα νησιά



Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Μουσική: Μάνος Λοΐζος
Πρώτη εκτέλεση: Γιάννης Καλατζής
Άλλες ερμηνείες: Χαρούλα Αλεξίου
 
posted by cindaki at 12:43 π.μ., |

33 Comments:

Με το που είδα το τραγούδι δε, είπα "εδώ είμαστε"! Μια νότα αισιοδοξίας, μια που όσο το γυρνάμε και το βλέπουμε το θέμα που σας είπα μόλις, τόσο λέμε "πάμε να φύγουμε γμτ!"

Οχι, δε φεύγουμε! Η ζωή είναι ωραία... Σ'αγαπώ, σ'αγαπώ, και πού με βάζεις?
;)
Ωραία που ξεκίνησε!
Όμορφη βδομάδα να έχεις! :)
Με το που διάβασα το ποστ σου μου κόλλησε το τραγούδι στο κεφάλι και δεν φεύγει με τίποτα!
Καλημέρα :) και καλή εβδομάδα με νότες και ήχους αισιοδοξίας :)
καταπληκτικο ξεκινημα για το καλωσορισμα της καινουριας εβδομαδας!

πολυ καλη εβδομαδα λοιπον!
σμαααττςςς!
θες να κάνω τον Χατζηγιάννη και να σου το τραγουδάω;!?
:)
Μού αρέσει και με τον Μιχαλάκη :) Καλή μας βδομάδα!
Καλή και αισιόδοξη εβδομάδα να έχεις!
Είδα αισιοδοξία και μπήκα!
Την έχω κι εγώ τη δόση μου μη νομίζεις!
Ολά μαύρα και ΄γω τρέλλα μέσα στη χαρά και την ευτυχία!!!

Καλή εβδομάδα!
aphrodite, η ζωή είναι ωραία! Ας βοηθήσουμε όλη να γίνει ωραιότερη και για περισσότερους ανθρώπους!

Συνεχίζουμε!
all χαίρομαι που σας άρεσε!!!

3parties, αυτός ήταν ο σκοπός μου!!!
mamba, καθόλου όμως!!!

σπύρος και το συζητάς;;; Μέσα!

stavros, έτσι μπράβο! Έλα να γίνουμε πολλοί!
Γεια σου ρε κορίτσι! :))
Γεια σου και σε σένα κοριτσάρα!!!
Και φυσικά είναι όλοι και όχι όλη. Χμμμ... Άλλο ένα θύμα της ζέστης!
πολύ καλοκαιρινό, ότι πρέπει για τον καύσωνα και για να ξεχνιόμαστ εμείς στα βουνά. καλή εβδομάδα!
fieryfairy, aggelos, ελπίζω να δροσιστήκατε μια σταλιά!

Καλό βράδυ!
Μάνος Λοΐζος!!!
Και η συναυλία-αφιέρωμα ήταν άψογη!!!
λαλαλαλαλαλαλαλαλαλαλαλαλα λα..... χμ μ μ μ μ...
Καλοκαιρινό και όμορφο!
Ευτυχώς γιατί όλα τα καλοκαιρινά δεν είνα πάντα καλά.
Οπως για παράδειγμα τωρα που δεν λέει το άτιμο το θερμόμετρο να κατεβει και είναι και νυχτα.
Κλείνω τα μάτια και ακούω το τραγουδάκι.
Μμμμ...
Αμμουδιά, αεράκι, μυρωδιά αντιηλιακού....
Που θα πάει!
Θα έρθουν και οι διακοπές!
Πω πω λουλούδια, πω πω μουσικές και τριαντάφυλλα! Πω πω ομορφιά! Καλώς σε βρήκα...
par...alogos, δυστυχώς την έχασα... Κλαψ, σνιφ!

allitnil και λίγα λες!!!

θα ρθουν, θα ρθουν ralou μου! Λίγο κουράγιο ακόμα γλυκιά μου και θα δροσίσει, που θα πάει;;;
Καλώς βρεθήκαμε βρε ανέστη!

φεγγαραγκαλιές και ξανά αααααχχχχχ!...
πω πω! πόσο πίσω με πήγες!

Ωραία που είναι να ξεφυλλίζεις το βιβλίο των αναμνήσεων...
Γειά σου σοφάκι μου με τα ωραία σου τραγούδια!
Έτσι όμορφα να κυλά η ζωή σου!
Φιλιά πολλά!
Όσο για την υγεία, ελπίζω να τα καταφέρω να υπογράψω κι εγώ.
Μπράβο σας που συνεχίζετε τον αγώνα!
Να το τραγουδήσουμε και στην Πάρνηθα μπας και ξανανθήσει...
Πάντα είναι ωραία να κοιτάμε πίσω και να βλέπουμε πως έχουμε ωραίες αναμνήσεις adiple!

ελπίδα μου! Μου έχεις λείψει! Όλο λέω να βρω λίγο χρόνο να σου γράψω, αλλά τρέχω τόσο πολύ που δεν προλαβαίνω να πάρω ανάσα... Ελπίζω να περνάς καλά! Πολλά φιλιά!
Πολλά φιλιά κορίτσι μου!
Απο τα αγαπημένα μου τραγούδια.
Ευχαριστώ που μου το ξαναθύμισες !