Τετάρτη, Μαΐου 16, 2007

Καλοκαιράκι!

Κοίτα να δεις: εμένα καλοκαίρι δώσε μου και τη ψυχή μου πάρε!

Αντέχω, πως το λένε! Πιστεύω πως σε έναν μεγάλο καύσωνα, θα επιβιώσουμε οι κατσαρίδες κι εγώ!!! Αλήθεια! Δύσκολα χαλάει η διάθεση μου όταν έξω έχει ήλιο. Όχι ότι δεν με πιάνουν τα κυκλοθυμικά μου, μη ξεχνιόμαστε... Αλλά είναι ωραία το καλοκαίρι! Μεγάλη η μέρα, αργεί να νυχτώσει, δε θες να μπεις στο σπίτι...

Και όπως καταλαβαίνεις, με τέτοια ζέστη είναι πολύ δύσκολο να συγκεντρωθώ και να γράψω... Στεναχωριέμαι λίγο. Λίγο όμως!

Προχτές είδα το Jesus Christ Superstar.
Καταπληκτικές ερμηνείες!!!
Ίσως από τις ωραιότερες παραστάσεις που έχω δει! Οι χορευτές αρκετά καλοί, αλλά ειδικά οι πρωταγωνιστές (Ιούδας, Χριστός, Μαγδαληνή, Καϊάφας, Πιλάτος) έδωσαν ρέστα! Φυσικά, έξω από το θέατρο ήταν μαζεμένοι όλοι όσοι ήταν αντίθετοι με την παράσταση, με μαύρες σημαίες και μοίραζαν φυλλάδια. Μεταξύ άλλων, διάβασα και ένα καλό! Ότι λόγω του ότι μπήκαν αφίσες στους δρόμους της Αθήνας της (σατανικής εννοείται) παράστασης, αυξήθηκαν τα τροχαία ατυχήματα!!! Ακόμα γελάω!... Ο καθένας με τις πεποιθήσεις του...

Επίσης, είδα έναν καταπληκτικό μονόλογο της Άννας Βαγενά, υποδυόμενη την Αγγέλα Παπάζογλου, την Σμυρνιά! Επίσης καταπληκτική! Η γυναίκα πλάνταξε στο κλάμα! Και φυσικά μας παρέσυρε όλους...

Πολύ έκατσα. Πάω για καφεδάκι!!!

 
posted by cindaki at 1:26 μ.μ., |

29 Comments:

τυχερή είδες το Jesus Christ Superstar, ζηλεύω, τεσπά, καλό καφέ ;)
Πες τα χρυσόστομη!
Και 'γω είμαι καλοκαιρινός και κανένας δεν με καταλαβαίνει!
Σήμερα είχα πάει Μοναστηράκι και γύριζα σαν τη σβούρα μυρίζοντας παντού καλοκαίρι.....
Πανέμορφα είναι!

Για την παράσταση έχεις δίκιο.
Για τους απέξω δεν έχω να πω τίποτα (κουρελαρία του κερατά που λέει και ο Τζούμας)

ΥΓ. Δίκιο έχουν για τα ατυχήματα!
Προχτές κατέβαινα την Μεσογείων και μέχρι να συνειδητοποίησω τι ακριβώς έχουν κάνει στην αφίσα(την είχαν μουντζουρώσει με μελάνια) κόντεψα να τρακάρω!
Πιείτε και μια γουλιά για μας,δεσποινίς!!!
;)
ειδες πως δυσκολευουν τα πραγματα το καλοκαιρακι..και που εισαι ακομα..με τα λαπτοπ στις παραλιες μας βλεπω..:)))
τελικά το Jesus Christ έπαιξε για άλλη μια χρονιά και εδώ και 20 τοσα χρόναι που παίζεται, ο Αντίχριστος, τελικά, δεν ήρθε...
καλώς σε βρήκα!
street spirit, και φαντάσου ότι το είδα και τζάμπα! Το καταευχαριστήθηκα!!

stavros, όλες οι εποχές έχουν τη χάρη τους, αλλά σαν το καλοκαίρι τίποτα!
Ε χμμμ, καλά θα κάνεις να προσέχεις στο δρόμο! Είναι σατανικές αυτές οι αφίσες! Τώρα, που μίλησα κι εγώ γι' αυτές, κολλάει ο μπλόγκερ! Σατανικά πράγματα...

evelina, βεβαίως! :)
φεγγαροαγκαλιασμένη, ευτυχώς που δεν έχω λάπτοπ!!!

σπύρος σεραφείμ, καλώς ήρθες!!!
χαχαχα
Πολυ καλο ποστ.

ζερο.
Χαχαχαχα!!!

Ναι! Πρέπει να καταλάβω...
καλοκαιρακι και παλι καλοκαιρακι...
φανταζομαι οτι σε λιγο καιρο θα αραιωσουμε ολοι...βολτουλες και υπολογιστης δεν πανε μαζι!
Tο καλοκαίρι είναι όλα τα λεφτά!
Θα ήθελα να ήταν 365 μέρες το χρόνο καλοκαίρι.
Ας έχει και 3 μήνες καύσωνα 40 βαθμούς. No prob!

Αν μη τι άλλο ο ήλιος ζεσταίνει και τις καρδιές :)
Μέτρα και εμένα μαζί!
Στον καύσωνα όλοι υποφέρουν και εγώ cool!
debby τελικά είμαστε πολλοί! Yeah!

avra, αυτό λέω κι εγώ!

fusmoker, αυτό, για τις καρδιές, ξαναπές το!
Εγώ πάλι ενώ μπορώ το καλοκαίρι, δεν μπορώ με τίποτα τον ήλιο [την ταινια "π" την έχεις δει έτσι; Αυτό ακριβώς!!!]...
Αλλά τι περίμενες από έναν προγραμματιστή...
Σε νιώθω! Πίστεψέ με! :)))
par...alogos, σαν να σε βλέπω στο σκιερό φόντο της ταινίας!!!

blogaki, σε πιστεύω, σε πιστεύω!
κι εγώ Σοφάκι μια χαρά την περνάω στον καύσωνα...τρώω παγωτά,πίνω αναψυκτικά,λίγο νεράκι που και που ,ποτίζω και ποτίζομαι ,φουλ και οι ανεμιστήρες και όλα μια χαρά!!! Ε,το βράδυ σκάω βέβαια αλλά με βρεγμένες πετσέτες στα πόδια περνάει κι αυτό!!

όσο για τις παραστάσεις που είδες...ζηλέυω πολύ ρε γμτ... αυτά μου λείπουν !
Ζήτω το καλοκαιράκι!
maika, έτσι, ο ωραίος ο άνθρωπος πάντα βρίσκει λύσεις!!!

Όσο για τις παραστάσεις, εχμμμ... ναι...

Φιλιά!!!
Και μην ξεχνιόμαστε, καλοκαιράκι είπες θα μας έρθεις!!!
Καλησπέρα

Καλώς μας ήρθε το καλοκαιράκι
η πλατεία η βόλτα και
το καφεδάκι

Καλό σου βράδυ
δροσερό καλοκαιρινό
sailor, ναι, σήμερα δρόσισε!
Καλό σου βράδυ κι εσένα ναύτη!
Το καλοκαίρι είναι κι εμένα η αγαπημένη μου εποχή. ΑΛΛΑ: μαζί του φέρνει και το μεγάλο μου τρόμο. Τις κατσαρίδες.
3parties, εμένα πάλι τα κουνούπια...
Καλημέρα κι από δω!
Τα μεγάλα πνεύματα συναντιούνται!
Ήθελα να γράψω κι εγώ αυτά που γράφεις!Έχει καταπληκτικές βραδιές τώρα που δεν έχει πολλή ζέστη.
Να 'σαι καλά και να την κάνεις για καφέ όσο πιο συχνά μπορείς.
Φιλάκιααααααα

Όσο για την αφίσα δεν την ξέχασα...
Αργότερα όμως :)
Εμένα πάλι δεν μ' ενοχλεί τίποτα το καλοκαίρι. It's simply the best...
Θέλω κι εγώωωω.. καφεδάκι. Και Jesus Christ!!
Εγώ πάλι προτιμώ το χειμώνα! (Μη βαράτε καλέ!!) Θέλω κρύο, βροχές και χιόνια! Με τη ζέστη ΥΠΟΦΕΡΩ! (Εντάξει, υπερβάλλω λίγο αλλά είπα να το κάνω πιο δραματικό!) Φιλάκιαα! :)
Αυτά τα κουνούπια δεν παλεύονται με τίποτα!!!
vany, την αφίσα! Την αφίσα μην ξεχάσεις!!!

synas, I totaly agree!!!

sunshine, καφεδάκια όσα θες!!!
Όσο για το Jesus, δυστυχώς τελείωσε...
georgia, καλός είναι κι ο χειμώνας, δε λέω, αλλά πολύ κρύο μωρέ και δεν αντέχω!!!

par...alogos, ναι, κι αυτό το ζουζούνισμα κοντά στο αυτί την ώρα που κοιμάσαι, ότι χειρότερο!!!