Τρίτη, Μαΐου 08, 2007

Κυκλοθυμική

Ξυπνάω το πρωί μια χαρά.
Συνήθως τα πρωινά μου είναι πολύ όμορφα! Έχω πολύ καλή διάθεση, ενέργεια!
Όλα μου φαίνονται φωτεινά, αισιόδοξα!

Και αρκεί κάτι πολύ πολύ μικρό για να πάω από το ένα άκρο στο άλλο… Και ξαφνικά συννεφιάζω. Είναι τόσο έντονο συναίσθημα, που όσο και να προσπαθήσω, δεν μπορώ ούτε να χαμογελάσω! Εκνευρίζομαι. Μια χαρά δεν ήμουν πριν λίγα λεπτά;;;


Και προσπαθώ. Επικεντρώνομαι σε μια συγκεκριμένη σκέψη. Όλα καλά θα πάνε. Και ξέρεις γιατί; Γιατί εγώ θα τα κάνω να πάνε καλά! Και το χαμόγελο αρχίζει να ξαναεμφανίζεται! Και παίρνω δύναμη από αυτές μου τις σκέψεις!


Και μετά, μια μικρή ανοησία, ένα απλό φύσημα κάποιου που παίζει με την συναισθηματική μου κατάσταση και ο ευάλωτος χάρτινος πύργος των συναισθημάτων μου γκρεμίζεται…

Κουράστηκα!

Γι’ αυτό και σήμερα, θα ακούσω το



που μου θυμίζει παραλίες, γαλάζια νερά, παιχνίδια στην άμμο, θα κάνω μια παγωμένη φραπεδιά και δε θα σκεφτώ τίποτα!!!
 
posted by cindaki at 1:40 μ.μ., |

30 Comments:

Πω πωωω! Πως καταφέρνεις και σηκώνεσαι το πρωί χαρούμενη;;;
Είμαι το άλλο άκρο από σένα...
Το πρωί που σηκώνομαι είμαι στην κατάσταση "μην του μιλάτε του παιδιού, αν επιθυμείτε να διατηρήστε την σωματική σας ακεραιότητα άθικτη" και χρειάζομαι γύρω στους δύο κουβάδες καφέ για να γίνω άνθρωπος!

Στα υπόλοιπα παθαίνω και εγώ τα ανάλογα, οπότε δεν μπορώ να σε βοηθήσω...
:-(
Κάτι πρέπει να κάνουμε...
Τελικά όλοι με Bob Marley-ειδή την βγάζουμε...
Εγώ με το "no woman no cry"....
Εσύ με το "Red red wine"....
το οποίο έχω την εντύπωση όμως ότι ο Bob the God δεν το έχει τραγουδήσει ποτέ σε αντίθεση με τους UB40 και Tony Tribe...

Καλημέρες και καλησπέρες από μένα όπως και να `χει!!!
Εγώ πάλι είμαι ένα χαζό παιδί χαρά γεμάτο!
Σκοτεινιάζω και συννεφιάζω όταν κάποιος εκμεταλευτεί την αγνότητα των προθέσεων μου!
Γίνομαι κακός μέχρι εκεί που δεν πάει!
Και αμέσως μετά συνησειτοποιώ πως οι άνθρωποι δεν αλλάζουν και είναι όλα πάλι καλά!
Το μόνο μου πρόβλημα είναι οι μοναχικές σκοτεινές νύχτες του χειμώνα!
Αυτές μελαγχολώ και είμαι χάλια!

Κατά τα άλλα μια χαρά σχιζοφρενής είμαι.....

Φιλιά!
υπάρχουν μέρες που νιώθω σαν να μην ξυπνάω καθόλου και άλλες σαν να μην κοιμάμε καθόλου, Marley και παραλία, μια σούπερ φραπεδιά με 32 παγάκια λείπει, α και μια αιώρα ;)
artanis, το πρωί μια χαρά τα καταφέρνω! Στη συνέχεια τι γίνεται...
Τελικά είμαστε πολλοί, ε;

par...alogos, καλοκαίρι και Marley είναι συνυφασμένα φίλε μου!!!
stavros, ε, όχι και χαζό!
Αχ, αυτές οι μοναχικές, σκοτεινές χειμωνιάτικες νύχτες. Δεν τις παλεύω με τίποτα...

street spirit, καλά, για σένα θα βάλω και αιώρα στο σκηνικό!
Όταν κάποιος έχει κατάθλιψη, ξυπνάει με πολύ κακή διάθεση και κατά τη διάρκεια της ημέρας βελτιώνεται. Αυτό που έχεις εσύ (και εγώ) είναι, πως επηρεαζόμαστε πολύ από τις εξωτερικές συνθήκες και τους άλλους. Πρέπει να μάθουμε επιτέλους να γράφουμε ό,τι μας χαλάει... όπου μπορούμε.
@synas
Αν είναι έτσι όπως τα γράφεις, τότε γεννήθηκα...με κατάθλιψη!!!
Είμαι έτσι από τα γεννοφάσκια μου!
ΛΟΟΛ!
:-D
Το να είσαι κυκλοθυμική μπορεί να αποβεί πολύ πολύ δημιουργικό. Όταν είναι στοιχείο χαρακτήρα, είναι λίγο κουραστικό για τα νεύρα σου, i know, όμως αν δεν μπορείς να απαλλαγείς από αυτό, μην σκιάζεσαι καθόλου!! Όλοι οι ενδιαφέροντες άνθρωποι που γνωρίζω, την έχουν τη δόση τους από κυκλοθυμία :) :) :) :)
Αχ μας ταξίδεψες με το τραγουδάκι.. εγώ αυτό το έκανα χτες. Απόλυτη χαλάρωση και ηρεμία... χρειάζεται που και που!!
@artanis

Κι όμως έτσι είναι. Το να ξυπνάς με κακή διάθεση είναι κλασσικό σύμπτωμα κατάθλιψης. Όχι μουρτζούφλης ή απρόθυμος να μιλήσεις. Αυτό μάλλον σημαίνει, ότι βγαίνεις δύσκολα απ' την κατάσταση του ύπνου.
Κακή διάθεση είναι: "Τώρα γιατί ξύπνησα πάλι εγώ; Για να φάω στη μάπα τα ίδια; Δεν συνέχιζα να κοιμάμαι καλύτερα στον αιώνα τον άπαντα;" και τέτοια...
μωρε τι μας λες...σιγα μη σκασω....για ρωτα και την evelina και τον anorthografo που τους ζαλιζω...ειδικα τον τελευται καιρο κοιμαμαι και ξυπναω με ενα χαμογελο ηλιθιοτητας..που το εχω και φυσικο οσο να ναι...χαχαχαχα!!!
Και πολύ καλά θα κάνεις!
νομιζω δεν εχεις κανει τη συνεντευξη οπότε περνα απ το blog μου και δες...
Κι απ' το δικό μου, κι απ' το δικό μου!
Ελπίζω να κρατάει ακόμα η επήρεια του τραγουδιού και σήμερα...........
Χμμ..νομίζω ότι είναι λογικό να είναι κάπως εύθραστη η ψυχολογία σου. Δεν είναι κάτι που πρέπει να σε ανησυχεί όμως. Μόλις τακτοποιηθεί και το θέμα της δουλειάς σου, εσύ και το μωρό σου θα είστε μες την τρελλή χαρά 24/7.
Φιλιάαα!
synas, πρέπει να μάθουμε, δίκιο έχεις, αλλά έχουμε πολύ δρόμο ακόμα (εγώ τουλάχιστον)...

γεωργία, ναι, μερικές φορές νιώθω δημιουργική εξαιτίας της κυκλοθυμίας μου. Αλλά τις περισσότερες, έχω νεύρα!!!

sunshine, χρειάζεται όσο πιο συχνά μπορούμε!!!
mad2luv, synas, πέρασα! Σας ευχαριστώ για την πρόσκληση!

μικρός πρίγκηπας, ευτυχώς κρατάει! Κι αν ακόμα δεν έχω πολύ καλή διάθεση, το τραγουδά κι αυτό με βοηθάει πολύ να ανέβω!

blogaki, έτσι λέω κι εγώ, αλλά... άντε να δω!
Πάλι καλά να λες!Εμένα τελευταία η διάθεσή μου είναι τελείως αλλοπρόσαλλη.Αλλάζει χωρίς να γίνει το παραμικρό.Από τα σύννεφα στα πατώματα.Μήπως μας μάτιασε κανένας;
Φτου φτου φτου !
με τετοια τραγουδακια πως να μην φτιαξει η διαθεση..:))
χαζό - χαζό να τον ακούς τον Στάυρο.Προσωπικά μεχρι να καταλάβω οτι σηκώθηκα μεσημέριασε...τέτοιο δράμα.
ο Bob Marley (αξεπέραστος) ισούται με τις παρακάτω λέξεις

καλοκαίρι,μπάνια,ομπρέλα στη παραλία,ξαπλώστρα,άραγμα,χαβανέζικο πουκάμισο,παντόφλες,κοπέλες με μπικίνι (απαραίτητο),χυμός πορτοκάλι (ή ότι άλλο γουστάρει κάποιος),αιώρα,φοίνικες,αμμουδιά και υπαίθριο bar.Ζέστη με λίγο αεράκι...και ο Bob να με ταξιδεύει...

αυτά είναι.....

(έβλεπα προ ολίγου τη lambada και έχω "φτιαχτεί" με αυτές τις εικόνες.)
Πως σε καταλαβαίνω....

Φιλάκια**

;)
vany, πολύ θα θελα να το ρίξω στο μάτι, αλλά κάτι μου λέει πως δε φταίει αυτό...

φεγγαροαγκαλιασμένη, αυτός ήταν ο σκοπός! Τουλάχιστον, ας κάνουμε κάτι για τη διάθεση μας!
tassoula, έλα! Δε θέλω χαζομάρες!!!

βασίλης, βάλε και μερικούς ημίγυμνους, γυμνασμένους, μαυρισμένους άντρες, να συμπληρωθεί η εικόνα!!!

evelina, πολλά φιλιά καλή μου! :ο)
Κυκλοθυμικότητα....Βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα μου...Σε νιώθω..Ειδικά αυτές οι πρώτες και οι τελευταίες γραμμές...
Καλησπέρες
Να επιρεάζεσαι ευκολα αυτό ειναι κακό αλλά αν έχεις βρει φόρμουλα και το ξεπερνάς τότε κανένα πρόβλημα..
Καλημέρα Σοφάκι
Ταυτίζομαι πλήρως με την κατάστασή σου! Ακριβώς τα ίδια και χειρότερα μη σου πω! (Ο γιατρός μου, έχει συστήσει ψυχραιμία στους γύρω μου και να μου λένε πάντα "Ναι" και με χαμόγελο!) :)
bebe, georgia, εγώ το είπα, είμαστε πολλοί!!!

lockheart, ναι το ξεπερνάω, εκτός από τις στιγμές που ... δεν το ξεπερνάω!
:)