Παρασκευή, Μαΐου 11, 2007

Συνέντευξη με μία μπλόγκερ...

Η synas και η mad2luv με προσκάλεσαν στη γνωστή πια συνέντευξη. Και απαντάω λοιπόν:

Η απόλυτη ευτυχία για σας είναι;
Μια αγκαλιά, παρέα με φίλους…

Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί;

Το φως του ήλιου! Αφήνω επίτηδες τα πατζούρια ανοιχτά!

Η τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια;
Χτες το βράδυ!

Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας είναι;
κυκλοθυμία…

Το βασικό ελάττωμά σας;

Η καχυποψία

Σε ποια λάθη δείχνετε τη μεγαλύτερη επιείκεια;
Σ’ αυτά που είχαν καλές προθέσεις.

Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο;
Με τον Γκούφυ

Ποιοι είναι οι ήρωές σας σήμερα;
Οι γιατροί χωρίς σύνορα. Και ο McGuiver!!!

Το αγαπημένο σας ταξίδι;
Η Θεσσαλονίκη!

Οι αγαπημένοι σας συγγραφείς;
Pressfield

Ποια αρετή προτιμάτε σε έναν άντρα;
Το χιούμορ. Α! και το να μην κοιτάει αριστερά και δεξιά όταν συνοδεύει κάποια κοπέλα

... και σε μια γυναίκα;
Τη γρήγορη αντίληψη. Και το χιούμορ.

Ο αγαπημένος σας συνθέτης;
O Mozart μ’ αρέσει αρκετά

Το τραγούδι που σφυρίζετε κάνοντας ντους;
Δεν.
(Δεν τραγουδάω στο μπάνιο εννοώ και όχι δεν κάνω μπάνιο!)


Το βιβλίο που σας σημάδεψε;
Ζοζεφίνα, Πύλες της Φωτιάς

Η ταινία που σας σημάδεψε;
Πολλές! Μπορώ να μιλάω για μέρες για τις αγαπημένες μου ταινίες!

Ο αγαπημένος σας ζωγράφος;
Αν και μ’ αρέσει πολύ η ζωγραφική, δεν έχω ξεχωρίσει κάποιον. Μάλλον δεν ασχολήθηκα πολύ…

Το αγαπημένο σας χρώμα;
Το μπλε. Μου θυμίζει Ελλάδα!

Ποια θεωρείτε ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σας;
Το ότι διατήρησα τις φιλίες μου παρόλες τις δυσκολίες!

Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο;
Που άργησα να πάρω σοβαρά το θέμα εργασία…

Τι απεχθάνεστε περισσότερο απ' όλα;
Την αχαριστία.

Όταν δεν γράφετε, ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία;
Βόλτα με τον καλύτερο μου φίλο. Αυτόν, που δε χρειάζεται να μιλήσω πολύ για να με καταλάβει…

Ο μεγαλύτερος φόβος σας;
Ο θάνατος.

Σε ποια περίπτωση επιλέγετε να πείτε ψέματα;
Όταν ξέρω ότι αλλιώς θα υποστώ γκρίνια και μουρμούρα. Δεν αντέχω τη γκρίνια!

Ποιο είναι το μότο σας;
Τίποτα δεν είναι τυχαίο!

Πώς θα επιθυμούσατε να πεθάνετε;

Δε θέλω να πεθάνω! Αλλάζουμε κουβέντα;Φοβάμαι…

Εάν συνέβαινε να συναντήσετε τον Θεό, τι θα θέλατε να σας πει;
Μια καλημέρα είναι αυτή, πες τη κι ας πέσει χάμω…

Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτόν τον καιρό;
Άγχος… Άγχος… Άγχος…

Σας εύχομαι να έχετε ένα όμορφο σ/κ!!!

 
posted by cindaki at 2:36 μ.μ., |

18 Comments:

Α, ψάχνεις κι εσύ συνέχεια το λάκκο στη φάβα; Το κίνητρο πίσω από τις λέξεις; Το ενδεχόμενο ψέμα; Μαρτύριο δεν είναι η καχυποψία;
Μαρτύριο synas, αλλά πολλές φορές με έχει σώσει...
Σωστό κι αυτό... Αυτό είναι που μας εμποδίζει να την ξεφορτωθούμε...
Πάτησα εκεί που λέει click to see me naked αλλά κάποιο πρόβλημα θα πρέπει να υπάρχει και βγαίνει το προφίλ σου. Ίσως έκανε κάποιο λάθος με το λινκ. ίσως πρέπει να το ελέγξεις.
bidibis, τι εννοείς; Δε βγαίνει η φωτό που είμαι ημίγυμνη;;;
Σύνας+Σόφη, ναι, βρείτε κι άλλες δικαιολογίες για να μας πρήζετε με τις υποψίες σας!
Α πα πα πα πα... :)
Απαλό! Πολύ απαλό.

Συμφωνω απόλυτα με το χιούμορ(στους άντρες) αλλά η γρήγορη αντίληψη (στις γυναίκες) είναι το καλύτερο μου.
Ο Ηρωας σου άπαιχτος!!!!
Φιλιά
Καλό σαββατοκύριακο!!Καλά να περάσετε!
μην αγχεσαι αγαπητη μου...chill out...cool baby...
Το φως του ήλιου;;; Κι εμένααααα!!! :-)
3parties, χιχι!!! Δεν είναι δικαιολογίες αγαπητή μου!!!

ralou, πολλά φιλιά!
Να την πω την αμαρτία μου δεν μου φάνηκες καχύποπτη!

Φιλιά πολλά!
Χαιρετισμούς!
Λίγο άγχος δεν κάνει κακό...αλλά μην το παρακάνεις!!!
Αυτός ο θάνατος τελικά στοιχειώνει πολύ κόσμο!!
Καλημέρα και καλή εβδομάδα! :))
Από τα πιο ουσιαστικά σετ απαντήσεων που διάβασα σε τέτοιου είδους ερωτηματολόγια.
Γκουφυ ρουλζζζζζζζζζζζζ!!!
Είμαι κι εγώ φανατική θαυμάστριά του!!!
Για το χιούμορ στον άντρα ,το βρίσκω κι εγώ εντελώς ,απαραιτήτως,απαραίτητο!!!
Όσο για το θάνατο....η τρομάρα....
stavros, γενικά είμαι. Με ανθρώπους όμως πως νιώθω πως έχουν μια καλοσύνη μέσα τους, φυσικά και δεν είμαι! Και είσαι ένας από αυτούς!

par...alogos, ώρες ώρες δεν μπορώ να το ελέγξω όμως...
blogaki, ναι, το είδα κι εγώ σε πολλές απαντήσεις. Μερικά πράγματα τελικά είναι κοινά...

jason, θενκ γιου μάι φρεντ!

maika, yeah! He rules!!!