Κυριακή, Ιουλίου 01, 2007

Ραντεβού στα τυφλά!

Τι ήθελα και την άκουσα; Τώρα δεν μπορώ να κάνω πίσω. Τέλος πάντων, μια ψυχή που είναι να βγει ας βγει. Δεν ξεκινήσαμε καλά όμως! Με έστησε 10 ολόκληρα λεπτά!

Ωχ, άργησα λίγο. Δε βαριέσαι, οι γυναίκες πάντα αργούν! Σίγουρα θα αργήσει κάνα μισάωρο και θα περιμένω σαν μαλάκας.

Αν δεν εμφανιστεί σε 2 λεπτά την κάνω.

Αυτή πρέπει να είναι.

Αυτός πρέπει να είναι.

Χμμμ… Ελπίζω να περάσει ανώδυνα η βραδιά…

Κούκλα μου, κοίτα με τι κελεπούρι βγαίνεις!

Μα πρέπει να κοιτάει σαν λιγούρης τη σερβιτόρα; Ναι παιδί μου, έχει βυζιά! Πρώτη φορά βλέπεις; Μην μου πεις! Ανακάλυψες και τον κώλο της! Θεέ μου, ημέρα των ανακαλύψεων! Θα ξεράσω!

Ο πούστης, είμαι Θεός! Κοίτα το μανάρι πως μου κουνιέται! Τι λέγαμε;
Α! Ναι…

Δε λέγαμε φίλε, έλεγες. Δεν έχω αρθρώσει λέξη εδώ και μία ώρα…

Μιλάμε την έχω τρελάνει! Με κοιτάει μαγεμένη!

Τζάμπα ξύρισα τα πόδια μου…

Απόψε θα σκοράρω! Είναι σίγουρο! ΕΙΜΑΙ ΘΕΟΣ!

Τι να μαγειρέψω αύριο;

Θα έχω να λέω πάλι στην παρέα αύριο!

Με ρώτησε κάτι; Μπα ιδέα μου…

Ελπίζω να πληρώσει τα δικά της.

Τι τσιγκούνης! Μόνο για τα δικά του έβγαλε!

Δεν νομίζω να την πειράξει αν δώσω τα ρέστα της φιλοδώρημα στο κουκλί! Σιγά μωρέ, ούτε που θα το καταλάβει!

Είδα καλά?!! Έδωσε τα 5 € μου στη σερβιτόρα;;; Να κρατήσω επίπεδο ή να τον βρίσω; Α ρε μικρό, εσύ θα την πληρώσεις. Κάτσε να έρθω σπίτι και θα δεις! Μου ήθελες και ραντεβού στα τυφλά!
 
posted by cindaki at 1:59 μ.μ., |

36 Comments:

Το απόλυτο ξενέρωμα
αλλά είναι και τύχη να δεις απ' την αρχή το κελεπούρι τι ψάρια πιάνει!
ένα στα 100 βγαίνει "συμπαθητικ"

καλό μήνα κορίτσι μου!
πάλι καλά που δεν ήρθε με σαγιονάρα και βερμούδα...

...........
Υπάρχουν και τα απρόοπτα..γι' αυτό λέγεται ραντεβού στα τυφλά!
Μπράβο για το θάρρος να το επιχειρήσεις!

..όμορφο μήνα να έχεις!
Καλησπέρα!
paranoia το απόλυτο ξενέρωμα, όπως το είπες! Δεν έχω ξαναβγει χειρότερο ραντεβού! Αν ερχόταν με τη σαγιονάρα θα είχα γλυτώσει και χρόνο και χρήμα!!!

ilias, ναι δεν μπορώ, παλιότερα ήμουν αρκετά τολμηρή σ' αυτά!

Καλό σας μήνα!
...δεν μπορώ να πω, εννοούσα...
Μα να μαντέψω ότι θα ξαναβγείτε ε? Υπομονή ... σκέψου ότι υπάρχουν και χειρότερα !
Μου-χι-χι!
Καλό μήνα!
και δωσατε υποσχεση να ξαναβρεθειτε συντομα να υποθεσω?
περαστικα!!
:)))
Χα χα! Τρελό γέλιο! Εκείνη την ώρα δε μπορείς βέβαια να γελάσεις γιατί σκέφτεσαι με ποιο τρόπο να του σπάσεις τα μούτρα, αλλά εκ των υπστέρων νομίζω ότι μπορεί να έχει και πλάκα! Καλό μήνα κοριτσάκι!
ααα έχουν γέλιο αυτά, μη κάτσεις και σκάσεις, και βγες κι άλλα ραντεβού στα τυφλά, μετά γίνεται χόμπι να παρατηρείς τον άλλον και έχει και γέλιο κι απο πάνω
Εγώ κωλώνω να βγω ραντεβού στα τυφλά.Θέλω να ξέρω τι θα βρω μπροστά μου.
manthos, καλώς ήρθες! Και φυσικά τη δώσαμε την υπόσχεση!!! Χάνεται τέτοιο κελεπούρι;;;

an-lu, φεγγαραγκαλιές, κυρίες μου, γελάτε, ε; Φιλιά!
tradescadia, ναι, μετά που τα συζητούσα με την αδερφή μου, χτυπιόμασταν από τα γέλια! Καλό μήνα κοριτσάρα!

trol, το έχω κάνει 2 φορές στο παρελθόν, αλλά δεν ξέρω τώρα αν θα το ξανάκανα! Χμμμ...

drunksoul, άρα θεωρούμαι τολμηρή, ε;
Πρώτον, ο συγκεκριμένος τύπος άντρα δεν θα ήξταν ποτέ ενας φίλος μου.
Απεχθάνομαι σαν άντρας όλους αυτούς που θα περιγράψουν την άλλη μέρα λεπτομέρειες απο το "σκοράρισμα".
Αν έβγαινα ραντεβού θα πρόσεχα να ειμαι εντάξει.
Μια φορά εχω βγεί μόνο στα τυφλά.
Δεν ειν' κακό, απλά απρόβλεπτο.
Κι αν ο/η άλλη/ος ειναι λαλάκας... λακίζεις, εξαφανίζεσαι.
Φιλιά.
Απλά τέλειο! :)))

Καλό μήνα και καλή βδομάδα!
ενταξειιιιιιι μωρεεεεε...
εγω παντως πιστευω οτι αν δεν ηθελες να πας δεν θα πηγαινες...το μικρο τι φταει????? ε? ε?
πραγματικό κελεπούρι, απορώ πώς το άφησες να σου φύγει;;;;) πραγματικά ό,τι χρειαζόμουν για να μπει καλά ο μήνας
mamba, εχμ, ναι, ήθελα να πάω, αλλά υπήρξε ένας πολύ ισχυρός δάκτυλος που με έσπρωξε και καλύτερα όσοι έχουν λερωμένη τη φωλια τους να μην πάνε να τη βγάλουνε καθαρή! Εντάξει;;; Εντάξει λέω;;;
σπύρος γκαβά και λίγα λες!

street spirit, ρε λες να έκανα μαλακία;;; Φιλιά!
εγω την φωλια μου την καθαριζω καθε μερα.
τωρα τι ειναι αυτα που λες για ισχυρους και για δακτυλους...πραγματικά δεν καταλαβαινω...:P
mamba, ας γελάσω δυνατά!!! ΧΑ ΧΑ!!!
Χαχαχαχα! Πραγματικά χρειαζόμουν ένα καλό γέλιο! Να'σαι καλά!
lol και ξαναlol!!!
Aυτό με τα ρέστα, όλα τα λεφτα!
Πολυ καό ιδικά αυτό με τα ρέστα στο τέλος αχαχα !! Καλημέρα :)
Πω πω, και άν είσαι από τη φύση σου λίγο αγενής εξαφανίζεσαι για πλάκα, άν όχι...πρέπει να το υποστείς...

Πολύ κάποτε είχα βγεί με έναν τύπο, όχιστα τυφλά, τον είχα γνωρίσει την προηγούμενη σε ένα μπάρ.
Πέρασα χάλια, το έδειξα, αλλά την επομένη με πήρε τηλ. αποκαλώντας με "αγάπη μου"!

Θυμήθηκα αμέσως την "ολέθρια σχέση"..μπρρρρ...
pan, ralou, lockheart, χαίρομαι που γελάσατε!!! Η αλήθεια είναι πως το βράδυ, που τα έλεγα στην αδερφή μου ξεκαρδιστήκαμε! Αλλά εκείνη την στιγμή που έβλεπα να παίρνει τα ρέστα μου, άνετα του μαύριζα το μάτι! Αλλά κράτησα επίπεδο...
patsiouri, αγενής δεν είμαι γενικά, αλλά αν μου βγαινε, πίστεψε με, θα έκανε καιρό να το ξεχάσει!!!
Ακούς εκεί "αγάπη μου"!!! Καλό κι αυτό! Μα δεν είναι απίστευτο πως παίρνουν τόσο εύκολα θάρρος;;;

Φιλιά!
Ηθικό δίδαγμα!
Οταν βγαίνουμε τυφλό ραντεβού τα πετάμε όλα έξω! Αλλιώς κάποια άλλη θα τα έχει βγάλει στην φόρα και θα μείνουμε με την χαρά! Καλή ώρα!
Debby,
το ηθικό δίδαγμα είναι άλλο, μέτα από ένα αποτυχημένο ραντεβού στα τυφλά το διασκεδάζουμε όσο περισσοτερο μπορούμε, το κουβεντιάζουμε με τους φίλους μας και τους κάνουμε να χαμογελούν με την περιπέτεια μας.
Αντε sofi-k ... ένα τέτοιο την βδομάδα να μας φτιάχνεις το κέφι !
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
debby, όχι αγαπητή μου! Γι' αυτόν δεν θα πέταγα τίποτα έξω! Μα για τον κάθε τυχόντα;;;

manthos, χαίρομαι που σας διασκεδάζω! Θα βάλω τα δυνατά μου!!!

Καλό βράδυ σε όλους!
Tουλάχιστον το φαγητό ήταν καλό? Να έχεις κάτι να θυμάσαι ρε παιδί μου:)
Ποιο φαϊ, βρε πίκο απίκο; Στη φτήνια τη βγάλαμε. Καφέ πικρό να πάνε κάτω τα φαρμάκια ήπιαμε...

Καλώς βρεθήκαμε!
Καλά ήπιατε μόνο καφέ και αυτός άφησε μπουρμπουάρ 5 ευρώ στην σερβιτόρα !!! (τα 5 ΔΙΚΑ σου ευρώ...). Μα καλά ποια σας σέρβιρε... η Πάμελα Άντερσον:)
Καλά που τον ξεφύτρωσες αυτόν;;

Αυτά τα ραντεβού στα τυφλά τα σιχαίνομαι βασικά :)