Τετάρτη, Ιουλίου 04, 2007

Πόση δύναμη...

... να αντλήσει κανείς, όταν όλα του πηγαίνουν στραβά;;; Λες, θα κάνω υπομονή. Κάτι θα φτιάξει. Δεν μπορεί, κάποια μέρα θα ξυπνήσω και κάτι καλό θα μου συμβεί. Κι όμως δεν συμβαίνει. Αλλά συνεχίζεις να κάνεις υπομονή. Και δεν παραιτείσαι. Συνεχίζεις να ψάχνεις. Και ο καιρός περνάει. Τα χρόνια περνάνε. Αλλά τίποτα δεν φαίνεται να πηγαίνει προς το καλύτερο. Ούτε ένα σημάδι, πως κάτι πρόκειται να καλυτερέψει. Πόση αντοχή μπορεί να έχεις;;; Κουράζεσαι.
Κι ενώ ήξερες πως το επόμενο πρωί θα τα βλέπεις όλα πιο αισιόδοξα και θα έχεις δύναμη να αρχίσεις από την αρχή, σιγά σιγά το χάνεις κι αυτό. Και η αισιοδοξία, αρχίζει κι αυτή να χάνεται…


Επειδή χάνω την υπομονή μου, καμιά συμβουλή;;;
 
posted by cindaki at 8:12 μ.μ., |

37 Comments:

Εσύ λες ότι έχασες τη υπομονή σου.
Σκέψου και άλλους που δεν έχουν στάλα υπομονής.Σκέψου ότι υπάρχουν και χειρότερα.Ξέρω ότι σα συμβουλή είναι χιλιοειπωμένη.Αλλά έτσι είναι.
Σκέψου ότι έχεις 2 ανθρώπους που σ'αγαπάνε και 2 φίλους που σε δέχονται όπως είσαι.Κι αν είναι και παραπάνω,τόσο το καλύτερο
Η αλήθεια είναι πως συμφωνώ μαζί σου.
Αλλά με έχει κουράσει να πέφτω κατακόρυφα σκεπτόμενη πάντα τα καλύτερα.Τι να πω; Ό,τι κι αν συμβαίνει,εύχομαι να περάσει με το πρώτο φως του ήλιου...
Αν αρχίσουμε να χάνουμε την υπομονή μας και το σθένος μας τότε αυτή η ζωή θα αφεθεί σ΄ότι χειρότερο... το θέλουμε αυτό;
Μάλλον όχι. Πως το έλεγε ο Καζαντζάκης νομίζω:
-Είναι ανηφορικός ο δρόμος;
-Μην ρωτάς ανέβαινε!

Πιάσε το χέρι μου να γίνουμε δυό, ν΄ απλώσω το δικό μου να γίνουμε τρείς και κάποια μέρα θα έρθει ... η άνοιξη στις ζωές μας.
..κι αν την υπομονή σου χάνεις,
κι αν στα όρια σου φτάνεις,
η ανηφόρα της ζωής μας είναι ωραία,
αν ανεβαίνεις με παρέα!

Είσαι ήρωας της ζωής σου, μην το ξεχνάς αυτό! Μην στερείς στη ζωή σου τον ηρώα της!

Όμορφο βράδυ να έχεις! :)
Διακοπές σκέψης;
Είναι ένα πολύ καλό φάρμακο όταν θεωρείς ότι έχεις φτάσει στο αμήν ;-)
Απλά σκέψου ότι υπάρχουν και χειρότερα! Η ζωή είναι ωραία όταν σκεφτόμαστε θετικά!
Θα συμφωνήσω με την an-lu. Συχνά το μυαλό κάνει ύπουλα πράγματα..
Στο μάθημα που έδινα σήμερα διάβασα το εξής: "Ο απαισιόδοξος βλέπει τη δυσκολία σε κάθε ευκαιρία, ο αισιόδοξος βλέπει την ευκαιρία σε κάθε δυσκολία."

Πέρα όμως από τα "λογοπαίγνια", να σκέφτεσαι όσο πιο θετικά γίνεται και να ακούς -εκτός από τους φίλους σου- τον εαυτό' αν τον ακούσεις καλά, θα 'χει ίσως να σου δώσει τις πιο σωστές συμβουλές.
Η απάντηση στον τίτλο σου είναι "πολύ περισσότερη απ'όσο φαντάζεσαι"

ΥΓ: Είχα σήμερα την ίδια συζήτηση με μια φίλη μου.
eiii
pssssssst...
filaraki...
akougomai????
arakseeeeeee
Να έχεις πάντα στο μυαλό σου ότι η κάθε δυσκολία που παρουσιάζεται στο δρόμο σου είναι ένα "μάθημα" για το "προχώρημα" της ψυχής σου. Όταν αντιληφθείς τι θέλει να σου μάθει, και το μάθεις, θα πάψει να εμφανίζεται. Εάν παρατηρήσεις, η δυσκολία πολλές φορές είναι η ίδια, απλά με άλλο περιτύλιγμα. Έχει να κάνει με το κομμάτι του εαυτού μας που πρέπει να "δουλέψουμε". Για σκέψου το...Γλυκό φιλί και καλημέρα κοριτσάκι!
Κάποια προσπάθεια να ξεφορτωθείς αυτά που σε χαλάνε έχεις κάνει; Εγώ προτείνω πάντως πέραν από αυτό να κάνεις κάτι εντελώς διαφορετικό, κάτι που ούτε καν είχες φανταστεί πως θα έκανες κάτι που ίσως σνομπάρεις!!!! Πχ εγώ σνομπάρω το Φενκ σουι.... Μερικές φορές κάτι τέτοιες "βλακείες" είναι οι καλύτεροι ψυχολογικοί παράγοντες για να πάνε όλα καλύτερα!
Ειχα φτάσει πολλές φορές σε αυτό το σημείο..χωρίς να έχω στάλα ...τι έκανα? απλά έβαλα 2 -3 σταγόνες μέχρι να βρώ άλλη πηγή και να ειμαι οκ ..
λοιπον θα πω την ατακα της εβδομαδας :

ΘΕΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ...αν σκεφτεις οτι ολα θα πανε καλα, τοτε θα πανε :)

ΚΘΣ (Καρτελ Θετικης Σκεψης)
Εδώ το δελτίο "ειδήσεων" του STAR έχει θεαματικότητα παρόλο την καθολική μαλάκυνση που έχουν πάθει όλοι εκεί μέσα... Όπως βλέπεις όλα είναι δυνατά στη ζωή μην απελπίζεσαι λοιπόν:)

Καλημέρα!
δεν πειράζει αν χάνεις την υπομονή σου κάπου-κάπου, δεν είσαι μηχανή..
την ελπίδα σου κοίτα να μη χάσεις..
είμαι απόλυτα σίγουρη ότι καίει μέσα σου.. Μην την αφήσεις να σβήσει..
(φυσικά και θα πάνε καλύτερα όλα, θα δεις.. άλλωστε κάτι ξέρουν όσοι λένε ότι 'μετά τον πάτο, δεν έχει πιο κάτω.. μόνο να ξαναανέβεις μπορείς..')
αγκαλιά & φιλί :)
Σας ευχαριστώ όλους για το ενδιαφέρον!

Δυστυχώς είμαι σε μία κατάσταση φορτισμένη τον τελευταίο καιρό, και δεν μου είναι εύκολο ούτε να χαλαρώσω, ούτε να δω τα πράγματα θετικά, όπως έκανα μέχρι και πολύ πρόσφατα. Τα μόνα που δεν έχω δοκιμάσει, είναι λύσεις όπως γιόγκα και φεγκ σούι, που αναφέρθηκαν. Ίσως τελικά να τα δοκιμάσω...
Γιατί όχι ένα μοναχικό ταξίδι για λίγες μέρες ;
κι ομως συνεβει
σε εποχη που θεωρουσα πως ειμαι στο τελμα,εκει που δε φαινοταν τιποτα και σε κανενα σημειο του οριζοντα..να ερθει και κατι καλο..
εε τωρα ειναι στο χερι μου να το κρατησω..
και πιστεψε με υπαρχουν καταστασεις που μια μερα θα ερθουν και τοτε θα μας κανουν πραγματικα λιωμα..
τι θα πουμε τοτε εε??
γεμιζε και ξαναγεμιζε μπαταριες..τις εχεις αναγκη..ειναι μεγααλη η ανηφορα!!
Όσο σκέφτεσαι θετικά,τόσο τα πράγματα γίνονται όπως τα θες...Μπορεί να πάρει λίγο καιρό,αλλά θα γίνουν.Απλά,μην το σκέφτεσαι πολύ...γιατί τότε σε κερδίζει το άγχος κι η ανυπομονησία.

Χαμογέλα ;)
Κοίτα που θέλω να δώκω εγω συμβουλή σε σενα που συμπαθώ μεν, αλλα, εδω και πάνω απο 10 μήνες ειμαι σε μία δίνη καταστάσεων που δεν ισιώνουν με τίποτα άλλο παρα μόνο με αδιαφορία.
Αν όμως αδιαφορήσω, τότε θα κάνω το χατίρι σε άτομα που δεν αξίζουν μία, να γίνει το δικό τους σε βάρος μου.
Ετσι επέλεξα να παλεύω να ισιώσω πράγματα δύσκολα.
Παράλληλα με τον καιρό αποφάσισα να βρω άλλες διεξόδους και να ισιώσω ταυτόχρονα ενα-δύο εύκολες άλλες καταστάσεις.
Τώρα, μετα απο τόσο καιρό, κάπως ειμαι καλύτερα.
Θα δείξει.

Επιμονή και υπομονή όσο αντέχεις.
Απλά θα γυρίσει ο τροχός και θα δικαιωθείς.
Φιλιά πολλά γλυκιά ευαίσθητη Σοφί !
sofi-k
Βάφτισε την καρτερία σου, ελπίδα και την ελπίδα υπομονή.
Η ζωή κυλάει φυσικά. Άλλοτε ομαλά κι άλλοτε ανάποδα.
Με τη δική μας οπτική κι αυτό.
Βλέπε τα χειρότερα των άλλων ανθρώπων.
Κι αν δε σε έχει βοηθήσει κι αυτό, σκέψου τη θέση σου στο σύμπαν. Ένα μικρό κύτταρο είσαι και συ, και γω, και όλοι μας.

Αξίζουμε τόσο φόρτωμα;

Καλησπέρα για πρώτη φορά,
ο γιάννης
οι συμβουλες ειναι ευκολο πραγμα....καλυτερα να τις αποφυγουμε..

την δυναμη θα την βρεις μεσα σου...και ξερω οτι μπορεις γιατι φαινεσαι ανθρωπος που σκεφτεται σωστα , εισαι αξιολατρευτη και σιγουρα θα τα καταφερεις!!!
γιάννη φιλιππίδη,καλώς ήρθες! Δυστυχώς με πέτυχες στην πιο άσχημη φάση μου. Αλλά θα έρθουν και καλύτερες μέρες, που θα πάει?...
συμβουλή?η μονη που δινω στον εαυτό μου τα τελευταία 21 χρονια οταν τιποτα δεν παει καλα:υπομονη,ολα θα φταξουν...και αν αργησουν δεν πειραζει...θα εχω γινει πιο δυνατη για την επομενη φορα...γιατι το μονο σιγουρο ειναι οτι θα ερθουν και χειροτερα...
Ολα θα πάνε καλά!Υπομονή και θα δείς που όλα θα πάνε καλά!Πολλά φιλιά!
Εγώ δεν πιστεύω πολύ στην υπομονή, ούτε στον χρόνο.
Το τραγούδι λέει "ο χρόνος είναι ο χειρότερος γιατρός σε καίει, σε σκορπάει και σε παγώνει"...

Συμβουλή συγκεκριμένη δεν έχω.
Βάλε κάτω ξανά τις επιλογές σου, δημιούργησε νέες, ανακατασκεύασε τις παλιές.

Το σύνθημα δεν είναι "υπομονή και όλα θα έρθουν μόνα τους"
Δυστυχώς τίποτα δεν έρχεται μόνο του. Πείσμα θέλει κι εσύ το έχεις.
Σ' ευχαριστώ για την πολλαπλή σου βραδυνή σου επίσκεψη. Έχουμε ωραία παρέα με έντιμα καθαρά μάτια. Άλλοτε σοβαρά κι άλλοτε αστεία... Και γω βοηθήθηκα σε παράξενες στιγμές μου ας μείνουμε σ' επαφή.

φιλί από καρδιάς ο γιάννης
Μήπως καλό είναι να χάσεις την υπομονή σου μπας και αντιμετωπίσεις πιο στεγνά την κατάσταση? προφανώς το πως το έχεις χειριστεί δεν έχει κάνει κάτι.
αλλαγή λοιπόν. Τις περισσότερες φορές πρέπει να φτάσει το απροχώρητο για να γίνει η στροφή.
Το μοναδικό που μπορώ να σου προτείνω είναι να βρεις κάτι για να φεύγει το μυαλό σου. κάτι δημιουργικό. για να μπορείς να κλείνεις διακόπτη όταν γίνεται πολύ δύσκολο.
και πούσαι, δεν υπάρχει περίπτωση να μην γυρίσει η ρόδα.
Κοίτα τον ήλιο. Ειναι πίσω απο τα σύννεφα. καλό βράδυ.
χ
γιαννη, maya, σας ευχαριστώ για την παρέα! Με κάνατε να νιώσω λίγο καλύτερα! Πολλά φιλιά!

par...aloge, πάντα τα λόγια σου είναι τόσο αληθινά. Σ' ευχαριστώ! Θα τη βρω την άκρη μου, απλά θα μου πάρει λίγο χρόνο...
Αυτό που σου γράφει η maya, το σκέφτομαι εδώ και χρόνια. Πίσω απο τα σύννεφα να θυμάσαι: υπάρχει πάντα ο λαμπερός ήλιος... Ένα μεσημέρι βροχερό και φρικτά μουντό για την Ελλάδα πέταξα ψηλά με αεροπλάνο. Και τον είδα εκεί. Παραδείσιο. Το ίδιο σκέφτομαι κάθε μουντή μέρα που προκύπτει. Μη το ξεχάσεις ποτέ.

γλυκές καληνύχτες ο γιάννης
κι η υπομονή έχει τα όριά της
Ιώβ

:)
Και η μουσική αριστουργηματική...!

και γω που μπαίνω με κάρτα,
περιμένοντας εδώ και πολλές μέρες
την asdl μου, το δικό σου είναι το μόνο που ακούω ολόκληρο χωρίς διακοπές.

Πως έγινε αυτό το θάυμα;

Είσαι καλύτερα σήμερα;
αχ, Γιάννη, εκεί που είμαι λίγο καλύτερα, γίνεται μια μαλακία και ξαναπέφτω... Που θα πάει, θα ρθουν καλύτερες μέρες!

Προς το παρόν, ετοιμάζομαι να δώσω το παρόν στο Σύνταγμα.

Φιλιά!
δεν υπάρχουν λύσεις του στυλ πάρε μια δόση από αυτό και μια δόση από κείνο, μπορώ όμως να σου στείλω μια μεγάλη αγκαλιά και να σου πω ότι τόσος κόσμος που έχει κάνει σχόλια στο ποστ σου είναι πολύ μεγάλη δύναμη και θα είσαι άδικη με τον εαυτό σου αν δεν το διακρίνεις ;)
street spirit, ναι, πήρα πολύ δύναμη! Ήδη νιώθω πολύ καλύτερα!

Σε ευχαριστώ πολύ και εσένα ξεχωριστά αλλά και όλους τους υπόλοιπους!
΄Ελα και κάτι για να γελάσουμε τώρα...
Στο σπίτι του κρεμασμένου δε μιλάνε για ...σκοινί.
;-)
Ρόδα είναι και γυρίζει, εν ανάγκη να την σπρώξουμε..

Γλαρένιες αγκαλιές
ηρθα νωρις-νωρις οπως παντα!!!
'οι καλυτερες μερες ειναι αυτες που δεν εχουν ερθει ακομα..' 'η καπως ετσι μου το ειχαν πει.. εδω τις περιμενεις και μου λες οτι δεν ερχονται, για φαντασου πως θα εισαι οταν αποδεχτεις -λανθασμενα βεβαια- οτι δεν θα ερθουν ποτε?
υπομονηηηηηη...
Αχ αχ αχ, πόσο σε καταλαβαίνω!