Δευτέρα, Ιουλίου 30, 2007

Διακοπές!!!!


Ο εγκέφαλος της sofi-k τα χει παίξει!!!
Είχε τόσα πολλά να επεξεργαστεί τον τελευταίο καιρό, προκλήσεις, χαρές, στεναχώριες, που επισήμως πια, δηλώνει ότι τα έφτυσε!
Η sofi-k δεν πάει ακόμα διακοπές, ο εγκέφαλος της όμως το έχει κάνει ήδη και μάλιστα χωρίς να ρωτήσει κανέναν! Ούτε εγώ πια δεν μπορώ να συνεννοηθώ μαζί του...
Χάλια η κατάσταση, χάλια...


Ελπίζω να σας λείψει λίγο.
Τόσο δα.
Τόσο τόσο δα, όχι περισσότερο!
Σας στέλνει όλη την αγάπη του (ο εγκέφαλος, επαναλαμβάνω-μα καλά δεν προσέχετε όταν μιλάω;) και ελπίζει να σας ξαναβρεί όλους εδώ όταν αποφασίσει να ξαναγυρίσει!
Α! Κι αν δείτε την sofi-k να τριγυρνάει σαν χαμένο κορμί, δείξτε λίγη επιείκεια!
 
posted by cindaki at 9:56 μ.μ., |

24 Comments:

Σοφάκι μου, τι έπαθε το κορίτσι μου;Εύχομαι όλα καλά και να προσπαθήσεις να ξεκουράσεις τον εγκέφαλό σου! Αυτός είναι το κλειδί της όλης μας διάθεσης. Άδειασε ότι είναι περιτό και τον κουράζει.
Φιλάκια πολλά πολλά κι εύχομαι όταν ξανάρθω να είστε ξεκούραστοι και οι δυο!
Σοφούλα, πάρε από το χεράκι τον εγκέφαλο σου και πάτε μια βόλτα να τα βρείτε.
Μετά διακοπές.
Φυγη.
Αλλά μαζί.
Και άμα είσαστε μαζί δεν θα μας λείψει.
Γιατί θα ξέρουμε ότι θα επιστρέψετε μαζί παρεούλα και θα σας περιμένουμε.
..ένα μυαλό χειμώνα-καλοκαίρι, τι να σου κάνει?? :)
Καλή ξεκούραση, καλή χαλάρωση!
Τα καλύτερα έρχονται,
να 'σαι καλά! :)
Καλές διακοπές, λοιπόν!
Καλές διακοπές καλά να περάσεις και να φέρεις εντυπώσεις!!
Μερικές φορές και ο εγκέφαλος μας χρειάζεται την ησυχία του, την μοναξιά του. Δως του λοιπόν λίγο χρόνο και να σαι σίγουρη ότι πολύ γρηγορα θα ξαναγυρίσει και όλα θα είναι όπως πρώτα. Ίσως και καλύτερα, ποιος ξέρει!?! Να προσέχεις τον εαυτό σου!

Ένας ανώνυμος που σε διαβάζει!
Να περάσεις καλά και χαλαρά.
Οταν γυρίσεις θα σαι ανανεωμένη :)
Πριν τις Διακοπές, ο εγκέφαλος εργαζόταν για άλλα.
Τωρα, μετά τις διακοπές, τον έχω αφήσει εκει πάνω, στις παραλίες της Θάσου και της Χαλκιδικής.
Πράζ ;
αστον να ξεκουραστει και θα συνελθει!!!

καλες διακοπες κοριτσι μου!

φιλια!
Διακοπεύσου και μη σκας...θα γυρίσει και ο εγκέφαλος όταν βαρεθεί τις τσάρκες και τις βουτιές!
Καθόλου-μα-καθόλου κακό
Διακοπές χώρια
Να δεις πόσο θα λείψετε ο ένας στον άλλο και πόσο αρμονικά θα τα βρείτε μετά...:))
Φιλάκια!
αντε καλε...σιγα το πραμα...ολοι βαρεμενοι ειμαστε σε αυτη τη ζωη...μας ελειψες βρεεεεεεεε!!!σνιφ!!
, καμάρι μου, διώξε, δπροσπάθησέ το, όλη την αγχώη κόπωση που σε ταλανίζει και φύγε για να γεμίσεις μπαταρίες.
Εμείς (όσοι), εδώ σε περιμένουμε

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές
ανάσα μου γλυκειά, αυτό θα προσπαθησω. Να αδειάσω όλα τα άσχημα, γιατί πολύ με κούρασαν!

ralou, το ξέρω ότι θα με περιμένετε και είμαι πολύ χαρούμενη γι' αυτό!

ilias, έλα ντε!!! Άντε να δω...
ζαρατούστρα, επίσης!

lockheart, ευχαριστώ πολύ φίλε μου! Αν και όπως είπα, η sofi-k ακόμη δεν έφυγε διακοπές και για να πω την αλήθεια, δεν ξέρω αν καταφέρει να φύγει καθόλου...

ανώνυμε, ίσως να έχεις δίκιο... Γιατί δεν είσαι επώνυμος άραγε?...
tzonakos, δεν πραζ καθόλου!!! Λες να τον αφήσω κι εγώ κάπου;;; Θα το σκεφτώ πολύ σοβαρά!

avra μου, σου χρωστάω κάτι, ε;;;

an-lu, αμα το λες εσύ, σε πιστεύω!
weirdo, σ' αυτό ποντάρω τελικά! Ότι θα λείψουμε ο ένας στον άλλον! Φιλιά!

mad2luv, αλήθειαααα;;; να γυρίσω αμεσως τότε!!! ;)


φυρδην-μιγδην, να σαι καλά καλή μου! θα προσπαθήσω να κάνω πράξη τα λόγια σου...
Να μας λείψεις λίγο;
Όχι λίγο...
πάρα πολύ θα μας λείψεις!!!

Εγώ πάντως θα είμαι εδώ!!!

Πολλά φιλιά Σίντυ
Ε...τόσο δα...θα μας λείψει!!;ppppppp

Καλά να περάσεις,κούκλα!
Φιλάκια**
loziastikes mari?
μην ανησυχείς, με την πρώτη βουτιά θα φύγουν όλα :)
Κλείσε του τα ρολά και τους διακόπτες (αφού κι εκείνος ούτως ή άλλως πήρε ρεπό από μόνος του!), πέρνα υπέροχα, χαλάρωσε και εμείς εδώ είμαστε! Φιλιά!
Άντε καλές διακοπές με όλη την επιείκειά μου "χαμένο κορμί" :)

Ελπίζω να περάσεις τέλεια και να επιστρέψεις ανανεωμένη!

Γεια σου και χαρά σου λοιπόν!
Πέρασα να πω καλησπέρα, τώρα που επανασυνδέθηκα με net…

Δυστυχώς για μένα, σε πιάνω σε στιγμή αποχής.

Θα μας λείψεις πολύ…

και πάλι εδώ, ο γιάννης
Καλή ξεκούραση, sofi μου!
Πότε πότε, πρέπει να του κάνουμε ένα reboot για να στανιάρει!

Φιλιά πολλά!!!!!
:-x
Καλή ξεκούραση.